מגוון קורסים אונליין בעולם המוזיקה והסאונד 

מעוניינים לפתח את הידע, הכישורים והכלים שלכם בעולם המוזיקה והסאונד? אם כן, חשוב שתדעו שחברת "לבמה" מציעה מגוון רחב של קורסים אונליין ברמה מקצועית מעולה, המתאימים לתלמידים בכל הרמות ומכל תחומי העניין.

אתם בוודאי יודעים שעולם הקורסים הדיגיטליים התפתח מאוד בשנים האחרונות, והדבר נכון גם לגבי תחום המוזיקה והסאונד – החל בלימוד נגינה על מגוון כלים ועד לשליטה בתוכנות וקונטרולרים. אחד הגורמים המובילים בתחום הינה חברת "לבמה", המתמחה בכל הקשור למערכות סאונד מתקדמות, תאורה והקרנה – החל בייבוא ושיווק ועד להתקנות מקצועיות. לאורך השנים יצרה החברה קשרים ענפים עם דמויות בולטות בעולם המוזיקה והסאונד, ולאור הביקוש החליטה לפתוח מחלקת קורסים אונליין. 

המחלקה מציעה כיום שורה ארוכה של קורסים הבנויים בצורה מקצועית ורצינית, המספקים מענה מעולה לתלמידים בתחילת דרכם, המעוניינים להתפתח בתחום כלי הנגינה, הפקת ויצירת מוזיקה, ועוד. בין היתר, החברה מציעה כיום קורס לימוד גיטרה, לימוד תופים, קורס טכנאי מיקס מקצועי בתוכנת PRO-TOOLS, קורס מאסטרינג מקצועי, קורס קיובייס מלא בעברית, ועוד. כל זאת בליווי והדרכה של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עם תמיכה לכל אורך הדרך, ובתוך כך אפשרות לתקופת ניסיון של 7 ימים. זאת אומרת, שאם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים מהתוכן הנלמד תקבלו את כספכם בחזרה. אין ספק שמדובר בהזדמנות נהדרת ונוחה במיוחד לקחת את אהבתכם למוזיקה וסאונד צעד גדול קדימה.

קורס DJ מקיף על קונטרולר Stage pro DJ DDJ400

דוגמא נהדרת לקורס של חברת לבמה הינו קורס DJ המתבסס על קונטרולר מהטובים והמתקדמים בעולם – DDJ-400 של המותג פיוניר, ביחד עם תוכנת התקלוט Recordbox. ושימו לב להטבה הבאה: מי שקונה דרך "לבמה" את הקונטרולר הנחוץ להשתתפות, מקבל את החלק הראשון של הקרוס במתנה!

 

מי שמעביר את קורס התקליטנים הינו יאיר קור, תקליטן, מפיק, עורך ואוסף מוזיקה מזה 15 שנה, תחת השם Baba Guzamba. מאחוריו שנים רבות של הופעות בפני קהלים נרחבים ובשלל אירועים, מסיבות ופסטיבלים, לצד קטעים שערך המשודרים בתחנות הרדיו הגדולות של ישראל. במהלך הקורס עם יאיר תהפכו לתקליטנים מקצועיים ובעלי יכולות מעולות להרקדת הקהל ושליטה באנרגיות על הרחבה, בזכות תכנים תיאורטיים ופרקטיים על הקונטרולר המתקדם, עם הסברים פרקטיים ותרגילים על הכלים הנדרשים לתקלוט מעולה. 

 


הקורס הזה מתאים למעשה לכל מי שמעוניין לפתח קריירה בתחום התקלוט, החל באירועים פרטיים ועד להופעה במועדונים ופאבים. שווה להצטרף אליו גם אם אתם חובבי מוזיקה שמעוניינים לפתח את התחביב ולקבל כלים מהנים, לרבות שליטה מלאה בקונטרולר של פיוניר, הבנה יסודית בהרכבה של סט תקלוט, הכרת ציוד התקליטנים שאתם צריכים, הכרה יסודית של תוכנת רקורד בוקס, וכן טיפים ושיטות פרקטיות להקפת רחבת הריקודים. 

 

את הפרטים המלאים על קורס ה- DJ וקורסים נוספים שמציעה החברה, תוכלו לקבל דרך האתר. כמו כן, למידע נוסף ולקבלת עזרה בבחירת הקורס המתאים לכם, הנכם מוזמנים לפנות אל "לבמה" בטלפון 04-602-3604.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן