מגוון עצום של מוצרי ריצה, רכיבת אופניים ושחייה במקום אחד

מחפשים כתובת מקצועית אחת עבור כל הציוד ומוצרי הספורט לאופניים, שחייה וריצה? כדאי שתכירו את חנות הספורט הוותיקה והמוערכת 'אמין', המציעה כיום גם אונליין מבחר גדול במיוחד של ציוד ומוצרים באיכות מעולה.

כל ציוד הספורט שלכם בכתובת אחת

בחנות הספורט אמין תמצאו מגוון עשיר מאוד של ציוד לאופניים, ריצה ושחייה, בהיקף שלא  

ניתן לראות באף מקום אחר. למשל, עבור רכיבת אופניים תמצאו מוצרים של המותג המוביל גרמין, אופני שטח מכל תחום, אופני הרים חשמליים, אופני שטח שיכוך מלא, וכן ביגוד לרכיבה על אופניים, קסדות, מוצרי מיגון שטח וכביש של פוקס ומותגים מובילים נוספים.

כמו כן, לריצה מוצע באתר מבחר גדול, מקצועי ומתקדם של נעליים ממיטב המותגים, לרבות ONCLOUD, BROOKS AND ALTRA ועוד.

לבחירה נכונה והכוונה עומד לרשותכם צוות מקצועי ומסור, בעל ידע נרחב והרבה רצון לעזור.

כל מה שצריך לרוכבים

בחנות של אמין מוצע מבחר מרשים של אופניים מבית מיטב החברות בעולם. למשל, תוכלו למצוא אופני גראבל של המותגים BIANCHI, JAMIS, MARIN ו- TREK. כמו כן, החנות משווקת אופני הרים חשמליים עם זנב קשיח ושיכוך מלא של TREK, MARIN, CANNONDALE , POLYGON .  בחנות ובאתר תמצאו גם דגמים רבים של אופני כביש מקצועיים, אופניים וקורקינטים חשמליים איכותיים ומתקדמים, ואופני עיר נוחים ואופנתיים לנשים וגברים כמו  TREK, BIANCHI, KTM, IBIS, MARIN, POLYGON, CANNONDALE, PIVOT, SCOOT. בנוסף, החנות מוכרת שלל דגמי אופני ילדים המתאימים לקשת רחבה של גילאים וכישורי רכיבה.

כל זאת לצד ציוד ואבזרים איכותיים לרוכבים, הכוללים בין היתר חלקי חילוף לאופניים מכל סוג ועבור מגוון גדול של דגמים, וכן מחשבי רכיבה, ביגוד, נעלי רכיבה, אבזרי מיגון, בנדנות ובאפים, בלונים, כפפות, משאבות, פנסים ועוד.

כל מה שרציתם עבור ריצה, שחייה וענפי ספורט נוספים

בדומה לרכיבה, בחנות של אמין מוצע מבחר יוצא דופן של פריטים לשחייה וריצה. למשל, באמין מציעים מגוון גדול ומתקדם של שעוני דופק חכמים ממיטב המותגים בעולם,  המתאימים לשחייה, ריצה ותריאטלונים. כמו כן, באתר תוכלו למצוא נעלי ריצה לכביש ולשטח לנשים וגברים, ומגוון מתקדם של בגדי ריצה כגון מכנסיים, חולצות וגרביים. מצד שני, לשחיינים מציעה החנות מבחר איכותי של חליפות לשחייה ותריאטלון לנשים וגברים, לצד מגוון רחב של משקפות, מסכות, שנורקלים, בגדי ים ועוד.

זוהי רק טעימה משלל המוצרים המוצעים באמין, וכדי להבין באמת מה יש באתר אתם חייבים להיכנס אליו ולבחון את ההיצע הנרחב של ציוד ריצה, שחייה, אופניים וענפי ספורט נוספים. למשל, החנות מציעה סקייטבורדים, קורקינטים פעלולים, משקפי שמש ספורט, מצלמות ואביזרי GOPRO, מוצרי תזונת ספורט, תיקי רכיבה, מתקנים לטלפון נייד, גלשני סאפ, הליכונים וטריינרים, שעוני צלילה וספורט, ועוד.

כאמור, לרשותכם עומד הצוות המקצועי של אמין, הזמין לסייע בבחירת הפריטים המתאימים לכם.

לקבלת עוד מידע ולהזמנת מוצרי ספורט, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אמין בייק בטלפון 072-3951759.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן