מגוון מתקדם של פתרונות חיתוך וחריטה בלייזר

אם בעבר התקשיתם למצוא מכונות מתקדמות לחיתוך וחריטה, הרי שבחברת אן.טי.אן.טק בע"מ המכונות מוצעות במבחר איכותי ורחב, ועבור מחירים משתלמים ביותר.

חברת אן.טי.אן.טק בע"מ מייבאת ומשווקת מבחר גדול, איכותי ומתקדם של

מכונות לייזר co2 לחיתוך וחריטה ,למכונות CNC – כרסומות, מכונות פייבר לייזר סימון וחיתוך מתכות, משחזות, פלוטרים ומג'יק עבור ענפי התכשיטנות, יודאיקה ופופ. מכונות אלו, לצד מוצרים נלווים, מספקות מענה מקצועי ויעיל לצרכי מגוון תעשיות במשק, בין אם מדובר במכונות סטנדרטיות, בהתאמה אישית או יד שנייה.

 

חברה מובילה בתחומה

באן.טי.אן.טק בע"מ, שבראשה עומד אורן בייטשר, שמים דגש מיוחד על איכות המוצרים לצד שירות מקצועי עם התאמה אישית מלאה של המכונות לכל לקוח. בחברה דואגים להתעדכן כל הזמן בטכנולוגיות חדישות המוצגות בתערוכות בינלאומיות, כאשר המכונות המיובאות נבחרות בקפידה מבחינת איכות, קידמה, אמינות, פשטות תחזוקה, עמידות ומחיר לצרכן. בנוסף, בחברה מלווים כל לקוח לאורך כל תהליך הרכישה, מרגע יצירת הקשר ועד לבחירת המכשיר, התקנתו, קבלת הדרכה מקיפה אודותיו, הטמעתו המלאה בבית העסק והעבודה השוטפת עימו. לקוחות החברה משתייכים למגזרים עסקיים, מוסדיים וציבוריים לרבות תעשיות כבדות וקלות, חברות הייטק, אדריכלים, נגריות, גופי ממשל, מוסדות אקדמיה וכדומה.

 

מכונות CNC מתקדמות

למעשה, רק השמיים הם הגבול בכל הקשור לאפשרויות העבודה עם מכונות CNC כפי שחברת אן.טי.אן.טק משווקת לתעשיות מתקדמות במשק. זאת בזכות רמה גבוהה ביותר של דיוק ועבודה מהירה, אפשרויות חיבור למערכות מחשוב און ליין, וכן חיתוך בדו מימד או בתלת מימד. סוג זה של מכונות מתאים לקשת רחבה של צרכים וחומרים, בין היתר עבור תעשיות עץ, מתכת, פלסטיק, זכוכית, PVC, שיש ופרספקס. בנוסף ניתן להסתייע במכונות CNC עבור בנייה של אבות טיפוס, ליצירת תכשיטים, ייצור מטבחים ורהיטים, שלטים, דלתות, מדליות, מצבות, ייצור של שבלונות, מוצרי פופ אפ ועוד.

 

מגוון סוגי מכונות

בכדי לספק לכל לקוח פתרונות מדויקים ומותאמים לצרכיו, באן.טי.אן.טק מייבאים ומשווקים מגוון סוגי מכונות מובחרים ומתקדמים, כדוגמת:

  • מכונת פייבר לייזר– פתרון מושלם ואמין לאמני תכשיטים, העובד באמצעות סיב אופטי שמאפשר להגיע לרמות חיתוך מדויקות ביותר ולספק גם כיתוב וחריטות אישיות. זאת לצד פשטות ונוחות שימוש ותחזוקה של המכונה.
  • מחרטת מג'יק – מכונות קומפקטיות החורטות וחותכות סוגי מתכת שונים. הן מעולות ליצרני וחנויות תכשיטים שנדרשים בחריטות חיצוניות ופנימיות.
  • מכונות לייזר CO2 – מכונות לחיתוך וחריטה של מוצרי פופ ופרסום, לרבות חיתוך של אלבומים, מחזיקי מפתחות, שלטים למשרדים, ברכות לחג ועוד. כמו כן מכשיר זה מתאים לחיתוך טקסטיל ועור ולחיתוך מודלים ארכיטקטוניים מקרטון או עץ.
  • משחזות– כלי עבודה משלים, מעולה להשחת סכינים בזויות שונות, שימושי במגוון תעשיות, מפעלים ובתי מלאכה לרבות בייצור של שלטים, עיבוד שבבי ועבור ייצור ועיצוב תכשיטים.
  • פלוטרים – לחיתוך מדוייק של וינילים ומדבקות.

 

לעוד מידע אודות פתרונות מתקדמים לחיתוך וחריטה בלייזר, צרו קשר עם חברת אן.טי.אן.טק בע"מ בטלפון 077-2160040.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן