מבחר מתקדם של פתרונות אימונים וכושר בכתובת אחת

בין אם אתם אנשים שומרים על שגרת אימונים, ובין אם אתם בעלי חדר כושר או קרוספיט, מאמני כושר, יוגה, פילטיס או מאמנים אישיים – אתם צריכים ציוד כושר מקצועי באיכות גבוהה.

מבקשים לחסוך לעצמכם את החיפוש במקומות שונים ומשונים אחר ציוד כושר מקצועי ואיכותי? כדאי שתכירו את חברת רודן ספורט המציעה בכתובת אחת אונליין את כל ציוד הכושר והספורט הדרוש לכם.  

 

מאימון אישי ועד בניית חדר כושר 

תקופת הקורונה שינתה לכולנו את הרגלי הצריכה, שעשו תפנית חדה בכל התחומים לעולם האינטרנט הווירטואלי. הדבר נכון גם לעולם הכושר והספורט, כפי שמתבטא באתר המוביל של רודן ספורט. באתר כל אחד זוכה לפתרון איכותי שמתאים לו, מצרכי אימון אישיים ועד ייעוץ מקצועי לבניית חדר כושר או סטודיו פרטי, וזאת עבור כל ענפי הספורט לרבות פילאטיס, יוגה וקרוספיט. 

היכולת לספק פתרונות אלו ברמה גבוהה במיוחד נשענת על שנים רבות בהן החברה התמקדה במכירה סיטונאית של ציוד ומוצרי כושר ישירות דרך יבואנים למוסדות ולקוחות עסקיים. לאחרונה, בעקבות שינוי בתפיסות הצריכה ועלייה המודעות בציבור הפרטי לנושאי כושר אישי, בחברת רודן ספורט החליטו לפתוח אתר ולהציע את המוצרים גם ללקוחות פרטיים.

באתר של החנות תמצאו מבחר חדיש ומתקדם של מוצרי כושר וספורט, לרבות ציוד ואבזרים לכושר בייתי, ציוד לאימון פונקציונלי, אופני כושר, מכשירי חתירה, סטנדים ורינגים, וכן פרטי הלבשה והנעלה לבלט, מוטות ומשקלות ומתקני נינג'ה. מאחורי כל הציוד שהחברה מוכרת עומדים מותגים מוכרים ומוערכים, ביניהם גם מותג הבית של החברה THE BOX המייצר ציוד כושר מקצועי בסטנדרים גבוהים במיוחד, כולל סוגים שונים של מוטות ומשקולות.

 

השירות הטוב ביותר שאפשר לבקש 

לצד מבחר חדיש ואיכותי של מוצרי ספורט וכושר, ההצלחה של רודן ספורט מבוססת על שירות ברמה מרשימה במיוחד. בחברה כל לקוח זוכה למענה מהיר, קשוב ואדיב, עם סיוע, ייעוץ וליווי בבחירת מוצרים מתאימים עבורו. זאת לצד מכירת ציוד ומוצרי כושר וספורט עבור מחירי הוגנים ומשתלמים, עם יכולת לספק ציוד בהזמנות אישיות ולדרישות מיוחדות של הלקוח.

ליווי מקצועי בהקמת חדר כושר 

הניסיון הרב בתחום והידע המקצועי שיש לרודן ספורט הופכים אותה גם לכתובת הנכונה בכל הקשור לבניית חדרי כושר, בין אם באופן עסקי או עבור צרכים אישיים במרחב הבייתי, במשרד, בניין מגורים וכדומה. עבור צרכים אלו תזכו במענה שלם עם כל הציוד הנדרש לפרויקט לצד ליווי וייעוץ מקצועי להקמת חדר כושר בהתאמה אישית מלאה. הצוות המיומן של החברה ילווה אתכם בכלך שלבי ההקמה של חדר הכושר, מתכנון המקום בהתאם להגדרות תקציב, דרך צרכי אימון ומאפייני מרחב נתון, ועד לבחירת ורכישת מוצרים מתאימים והתקנתם בחלל. ואם לא די בכך, בחברה גם מעניקים ליווי עסקי צמוד לחדרי כושר, עם סיוע בניהול של לוחות זמני אימונים, בחירת מדריכים ועוד.

 

לפרטים נוספים אודות פתרונות כושר ואימונים הנכם מוזמנים ליצור קשר עם רודן ספורט בטלפון 050-2766996.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן