מארז שי לפסח חגיגי ומפתיע של יינות שיכר פרי

שיכרים מתוקים בטעם ייחודי עם ארומה  מעודנת. יינות יקב שיכר הכפר יעניק לכם מארז שי כשר, משובח וייחודי לפסח על טהרת פירות ארצנו.

 

כבר מריחים את האביב ומרגישים את חג הפסח מתקרב ומתחיל החיפוש אחרי מארזים מושלמים לחג. בחירה ביינות שיכר פרי המיוצרים ביקב מובחר בקיבוץ געתון שבגליל המערבי, תספק מענה מושלם וייחודי עבור מארזי שי לפסח עם מבחר איכותי של יינות משובחים, על בסיס מגוון עשיר של פירות שונים הגדלים ברחבי הארץ, שיכרי רימון, פסיפלורה, שקדים, ליצ'י, דובדבן וגם שיכר דבש.

 

מארז יינות שמצליח להפתיע

 

מארז של יין היה ויהיה אחת המתנות היותר מבוקשות ומוצלחות לפסח, בהיותו משקה נדרש על כל שולחן חג המלווה את קריאת ההגדה וממשיך ללוות ולשמח את המסובין. אולם אנו רוצים לרגש את מקבלי השי עם מארז יין שונה מהרגיל, שהוא גם איכותי וייחודי ושיש לו עוד ערך מוסף. בדיוק כאן נכנסים לתמונה היינות של יקב שיכר הכפר.

היקב שוכן בקיבוץ געתון בתוך חורש קסום ומתמחה בהפקת יינות שיכר מעולים מסוגים שונים, כולם מיוצרים מפירות הגדלים בארצנו לרבות רימון, שקד, תמר, דובדבן, פסיפלוריה, ליצ'י, וגם דבש מפרחי הגליל ועוד.

 

היינות מסופקים במארזים ידידותיים לסביבה, בתוך בקבוקים יפים ומעוצבים המונחים במארז מושקע מקרטון ממוחזר. מדובר ביינות שיכר מעודנים וטעימים המעניקים תוספת מכובדת לשולחן הסדר, שכולם ישמחו ללגום מהם. לרבים מהפירות הגדלים בארץ המשמשים להפקת היין יש זיכה למסורת שלנו, וכך בחירה ביינות מובחרים אלו מעניקה עוד עומק וערך מוסף לשולחן החג.

 

יין רימונים לתרי"ג מצוות

 

ביקב שיכר הכפר מתמחים בהכנת יינות פרי ממגוון מובחר של פירות הגדלים בישראל שיעשירו את שולחן החג, כאשר לכל סוג של יין יש טעם ואיכויות ייחודיות משלו. בין היינות היותר מתאימים לחג הפסח בולט יין רימונים אשר יוסיף עוד משמעות ועומק לשולחן הסדר. איכות זו מתקבלת מהיות הרימון פרי מקומי עשיר בויטמינים ומינרלים, השייך לשבעת המינים, שגרעיניו הרבים מסמלים את תרי"ג המצוות. כמו כן מדובר באחד היינות היותר וותיקים של היקב, הניחן בטעם מתקתק מעולה ובבישום ייחודי, ומוצע בשלושה טעמים כיין פורט מעודן עם חמישה עשר אחוז אלכוהול וכן כיין חצי יבש משובח עם שניים עשר אחוזי אלכוהול.

 

יין שקד ארץ ישראלי

 

יין שיכר פרי מומלץ נוסף לחג הפסח, המסמל את הקשר לאדמה, לטבע ולאביב, הוא יין השקד. עץ השקד פורח בעונת האביב ופירותיו הטעימים ניחנים בשלל סגולות ואיכויות בריאותיות. ביקב שיכר הכפר מייצרים את יינות השקד בתהליך ייחודי, הנדרש למעשה להפיק שיכר לא מפרי העץ אלא מהגלעין שלו. בסיום התהליך מתקבל יין שיכר ארומטי של חמישה עשר  וחצי אחוזי אלכוהול, עם ארומה ייחודית וטעם מעולה.

 

להזמנת יינות ומארזי חג של יינות פרי, ופרטים נוספים, צרו קשר עם דב בשיכר הכפר בטלפון 052-8698051.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן