לשפר את איכות החיים עם טיפוח אורגני בריא

מבקשות לטפח את עצמכן באופן טבעי, אורגני ובריא ללא חומרים מזיקים ורעילים? כדאי שתכירו את החברה של מיכל לוין – טיפוח אורגני בריא בע"מ.

רבות מאתנו מבקשות לנהל אורח חיים יותר בריא, לאכול נכון, לעשות ספורט ולנקות רעלים. יחד עם זאת, בכל הקשור לבריאות לא אחת אנו שוכחות לקחת בחשבון את תחום הטיפוח והקוסמטיקה, ואת המוצרים השונים שאנו מורחות או מתיזות על גופנו. למעשה, מהרגע שקמנו בבוקר אנו שמות על עורנו עשרות סוגי כימיקלים, החל ממשחת שיניים ועד לקרמים לטיפוח ומוצרי איפור. כל זאת מבלי שבאמת נקדיש תשומת לב לרשימת הרכיבים שמוצרים אלו מכילים, שרבים מהם בפועל אינם בריאים, מזיקים ורעילים כמו פרבנים, תוצרי לוואי של תעשיית הנפט, צבעים וריחות סינטטיים ועוד. בדיוק לשם כך ולתמיכה בשגרת הטיפוח שלנו, במותג מיכל לוין מציעים מענה איכותי, בריא ואפקטיבי.

 

החזון שמאחורי המותג 

מאחורי המותג מיכל לוין עומדת הומאופטית מוערכת בעלת ניסיון של מעל עשרים שנה בתחום.  לאורך השנים מיכל בחרה בשליחות לסייע לנשים לטפח את עצמן ואת משפחתן באופן נכון, טבעי ובריא. השליחות השואפת להפוך מקורות טיפוח טבעיים לזמינים התבססה על העמקה בתחומי הארומתרפיה, תזונה, רוקחות טבעית, יוגה ועוד. החזון התגשם לכדי עסק מצליח בתחום הטיפוח הטבעי, עם פיתוח מתמיד של פורמולת טבעיות חדשות, העלאה לרשת של מתכוני רקוחות טבעית והעברה של הרצאות וסדנאות פרונטליות ודיגיטליות בנושא.

מגוון מוצרי טיפוח בריאים ויעילים

בחברה של מיכל לוין מעניקים חלופה יעילה, טבעית, אורגנית ובריאה למוצרי טיפוח קונבנציונאליים. מדובר במוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות המציגים גם בעברית ובשקיפות מלאה את כל רכיביהם. למשל, במקום לבחור באיפור רגיל המכיל אלכוהול, צבעים סינטטיים, חומרים משמרים, טלק, פרבנים ועוד, תוכלו לבחור באיפור מינרלי בריא וטבעי ללא כל החומרים הנ"ל. מדובר באיפור 100% ממקור טבעי שנטחן מסלעים באדמה, מתאים לבעלות עור רגיש וזהו גם איפור קליל שלא גורם לחסימה של נקבוביות העור, המקטין נזקים בעור הפנים.

דוגמא נוספת הינה של דיאודורנט טבעי על בסיס צמחי שמשווקים בחברה, המנטרל ביעילות לכל אורך היום ריחות רעים. כל זאת מבלי שהדיאודורנט יכיל אלכוהול ואלומיניום וחומרים מזיקים אחרים, מבלי שיסתום את נקבוביות העור וללא פעולות המדכאות את מנגנון ההזעה הטבעי והחשוב של גופנו.

וזו רק טעימה מתוך שורה ארוכה של מוצרי טיפוח אורגניים, בריאים ויעילים שתוכלו הזמין דרך האתר של מיכל לוין. למשל תוכלו למצוא מוצרים עבור טיפוח עור הפנים והגוף, טיפוח השיער, תכשירים טיפוליים, מוצרים לאם ולתינוק, מוצרי תזונה בריאים, חומרי גלם טבעיים שמתאימים גם עבור הכנת מוצרי רוקחות טבעית בבית כמו שמנים צמחיים, שמני תשרית, שמנים אתרים, מי פרחים, אבקות, צמחי מרפא, שעוות וחמאות, ועוד.

 

מקור מקצועי עם תודעת שירות גבוהה 

לצד איכות המוצרים הטבעיים שמציעים באתר של המותג מיכל לוין, החברה זוכה להצלחה גם בזכות שירות ברמה גבוהה במיוחד, הניכרת בין היתר באתר המעוצב שמתכונן באופן מזמין, נוח וידידותי לשימוש. זאת בנוסף למגוון אפשרויות שילוח כמו משלוחים עד הבית, איסוף עצמי, הגעה לנקודת איסוף ומשלוחים לחו"ל.

המוצרים השונים באתר מוצעים עבור מחירים נוחים ביחס לאיכות חומרי הגלם שלהם, ומעבר לכך המותג מהווה כתובת לכל שאלה שיש לכם אודות המוצרים של החברה ובנושאי אורח חיים וטיפוח טבעיים.

 

לקבלת עוד מידע אודות מוצרי טיפוח אורגניים ובריאים, הנכם מוזמנים ומוזמנות ליצור קשר עם המותג מיכל לוין בטלפון 079-5599-171.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן