לצאת לחופשת קרוז בלתי נשכחת

בעשור האחרון יותר ויותר ישראלים מגלים את היתרונות של חופשת קרוז, ויוצאים להפלגה מפנקת ליעדים ייחודיים.

גם אתם מעוניינים לצאת להפלגת קרוז אבל לא יודעים היכן להתחיל, לאן להפליג ועם איזו חברת שייט או ספינה? כדאי לכם להיכנס לאתר המוביל איילה קרוז המספק פלטפורמה מתקדמת להזמנת הפלגות ביעדים שונים ברחבי העולם.

 

למה בכלל לצאת לקרוז?

קרוזים נחשבים לחופשה מועדפת מזה שנים רבות, אבל רק בעשור האחרון חופשת שייט  החלה לתפוס תאוצה בישראל, כשהקהל המקומי גילה את היתרונות הטמונים  בחופשות אלו.  מדובר בחופשה ייחודית עם ספינה שהיא למעשה מלון פאר צף, אשר לוקח אתכם להפלגות בלב ים ומגיע ליעדים ייחודיים ואקזוטיים שלא בטוח שתגיעו אליהם בטיול רגיל. 

בחופשה הזו אתם גם לא צריכים לדאוג לכלום, עם מסלול טיול שתוכנן עבורכם וכל פינוק מבוקש בהישג יד, החל מאוכל משובח סביב השעון, לבריכות בספינה, הופעות מהנות, פעילויות לילדים, קזינו ועוד. כך, מבלי להתרוצץ ולעזוב את חדר המלון שלכם תוכלו להגיע בשיא הנוחות והפינוק למגוון יעדים מרהיבים, למשל בים התיכון, בפיורדים של סקנדינביה, באיים הקריבים ועוד. 

כמו כן, עם הזמנה מראש ניתן למצוא דילים מעולים ומשתלמים במיוחד להפלגות קרוז שיכולים בסיכומו של דבר להיות יותר זולים מחופשה רגילה בחו"ל.

אז באיזה קרוז לבחור?

מתלבטים באיזה קרוז לבחור מתוך ההיצע הקיים? קודם כל כדאי שתפנו לחברת תיירות מוכרת ומנוסה שהצוות שלה יכול לייעץ לכם בנושא, ושיש לה אתר המרכז במקום אחד את כל מגוון הקרוזים שיש כיום. וכמובן, שאלו את עצמכם לאן אתם חולמים להפליג? בין אם במדובר בהפלגה קרובה בים התיכון, הפלגה לים הבלטי, לפיורדים, קריביים, לאלסקה וכדומה. בנוסף, חשוב שתדעו מראש מתי אתם מבקשים לצאת לחופשת שייט ותבחרו ביעדים המתאימים לתאריכים אלו, ובנוסף  חשבו לכמה זמן אתם מבקשים להפליג, בין אם מדובר בהפלגה קצרה של מספר  ימים או ארוכה של עשרה ימים עד  שבועיים. 

חשוב לדעת כי לכל ספינת קרוז יש מאפיינים משלה מבחינת רמת אירוח, אטרקציות והווי. לכן יש לבדוק מה כל ספינה מציעה לנופשים בה, מהו הסגנון שלה, אופי הנוסעים, במה הספינה מאובזרת, מה גודלה וכן הלאה. לבסוף, כמובן  שיש להחליט מראש מהו.  מה יהיה התקציב שלכם לחופשת   קרוז. התקציב למעשה  יכתיב את הבחירה בחברת השייט, רמת הספינה והחדר, יעד ההפלגה ואורכה.

 

האתר המתקדם בישראל להזמנת קרוזים

השתכנעתם שאתם רוצים ליהנות מחופשת קרוז, ומחפשים אתר הזמנות מומלץ? אז למי שלא מכיר, איילה קרוז היא אחת מקבוצות התיירות הוותיקות הגדולות בארץ, ובין המובילות בישראל בכל הקשור להפלגות וקרוזים. לחברה יש מחלקת שייט מתקדמת ואתר הזמנת הפלגות מושקע המחובר לכל חברות השייט המבוקשות והגדולות ביותר בעולם, לרבות מערכת חיפוש הפלגה גם לפי תקציב ומערכת הזמנות מקוונות בטוחה ופשוטה.

יתרה מכך, חברת איילה קרוז זכתה בתואר BEST MSC BOOKER 2022

בזכות הוותק של החברה בתחום ורמה גבוהה של מקצועיות, חברות השייט מציעות ללקוחות איילה קרוז מחירי הפלגות מיוחדים שלא תמצאו במקומות אחרים. לרשותכם עומד צוות מקצועי עם ניסיון עשיר בתחום הקרוזים, שבעצמו הפליג במרבית הספינות, וישמח  לסייע לכם בבחירת הקרוז המתאים ביותר עבורכם. 

לקבלת פרטים נוספים אודות הפלגות קרוז הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת איילה  קרוז בטלפון 04-810-8000

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן