לפתח את עולם הדמיון של הילד באמצעות משחקים

לדמיון שלנו, ובייחוד בגילאים הצעירים, תפקיד חשוב ומכריע מאד בהתפתחות שלנו. כילדים אנחנו מפעילים את הדמיון לא מעט במהלך היום יום ומייצרים לעצמנו עולם עשיר בדימויים. גם בהמשך, כבוגרים יותר, הדמיון שלנו פעול לא מעט, אך לאור היותנו "מחוברים" יותר ומבינים יותר, הוא כבר איננו חלק מרכזי כל כך בחיינו, אלא יותר מקום שאליו אנו אוהבים מדי פעם "לנדוד".

לנדוד רחוק

אחת הדרכים לפתח את היצירתיות ואת עולמו של הילד היא באמצעות משחקים שונים. משחקי חיות עולם החי ועולם הדמיון של הילד מתבססים על מגוון רחב של אפשרויות ובעיקר מהווים הזדמנות מצוינת, ובייחוד בגילאים הצעירים יותר, אז הילדים נמצאים בשיא יכולתם לספוג, דרך נפלאה ללמידה, להתפתחות וגם לחיזוק מיומנויות שונות. באמצעות צעצועי ומשחקי חיות שונים הילד יכול ללמוד רבות אודות מגוון של עולמות ולהיעזר בחיות עצמם כדי להמציא לעצמו סיפורים ותרחישים שונים מהיום יום. הילדים יכולים לשחק במשחקים הללו בינם לבין עצמם או יחד עם יד מכוונת של מבוגר, שאתו הם בונים את הסיפור הדמיוני.

לשלב את הצעצועים בכל מקום ומסגרת

יותר ויותר הורים, כמו גם מחנכים לגילאים הצעירים, מבינים את משמעותם החשובה של הצעצועים בחייהם של הילדים. הצעצועים אינם רק אמצעי להעביר את הזמן. הם דרך נפלאה, עבור הילדים, להתפתח וללמוד רבות אודות עצמם, אודות סביבתם ואודות העולם הגדול. הצעצועים, כמובן, מותאמים באופן נקודתי לגילם ולשלב ההתפתחותי שבו הם נמצאים ואפשר למצוא אותם כיום בבתים רבים וגם בגני ילדים. ישנן שיטות חינוך שונות, הנעזרות בצעצועים ייחודיים להן ולצד זאת ישנם גם צעצועים שאפשר לרכוש לבית כדי לעזור לפתח את הדמיון של הילדים ולהעשיר אותו עוד יותר באמצעות צעצועים מוחשיים שיכולים לייצג רעיונות שונות בחיים. אין צורך בכמות גדולה של צעצועים או במספר רב מאד של בובות. חשוב מאד, לעומת זאת, לשים לב לאיכות ולוודא, כאמור, שאותו צעצוע או שאותה בובה תואמת לשלב ההתפתחותי שבו נמצאים הילד או הילדה. 

רוצים להעשיר את עולמם של הילדים ומחפשים צעצועים שמתפתחים את הדמיון? אם כן, החנות ליה צעצועים היא הכתובת הנכונה עבורכם. החנות, שפועלת מאז שנת 2001, מציעה מגוון רחב של צעצועים, המסייעים בפיתוח הדמיון, כמו גם פיתוח מיומנויות חשובות אחרות. בחנות יש צעצועים באיכות גבוהה, המיוצרים על ידי מיטב החברות בתחום. לסקירת כלל מוצרי החנות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – 09-9502552 שלוחה 1. 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן