לפתוח אתר תכשיטים – כך עושים את זה נכון

סילבר ישראל בע"מ היא חברה ישראלית, המייצרת תכשיטי כסף 925 ומשווקת אותם אונליין בסיטונאות, בארץ ובחו"ל. למרות שאנחנו חברה סיטונאית, אצלנו לא מתפשרים על האיכות ומקפידים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, במטרה לייצר תכשיטים איכותיים ועמידים. אנחנו קשובים ללקוחות שלנו ולכן מציעים מגוון מוצרים רחב, החל מתכשיטים מודרניים בטרנדים משתנים ועד תכשיטים קלאסיים ועל-זמניים.

מעל לכל, חשובה לנו הנוחות של הלקוחות – אין צורך לצאת מהבית כדי לרכוש את המוצרים שלנו. אנחנו, בסילבר ישראל, מנגישים את כל התכשיטים שלנו ומאפשר רכישה פשוטה ומהירה מכל מקום ובכל זמן. אם גם אתם מוכרים תכשיטים ורוצים לפתוח אתר תכשיטים מצליח ללקוחות שלכם, מבלי לבזבז זמן ומשאבים מיותרים, המאמר הזה ילמד אתכם איך לעשות את זה נכון באמצעות השירות שלנו.

למה כדאי לפתוח אתר עסקי למכירת תכשיטים?

פתיחת אתר עסקי היא השקעה משתלמת למדי עבור חנות למכירת תכשיטים, מה שיכול להגדיל את החשיפה של הלקוחות למוצרים או לשירותים שהעסק מציע ולייצר הרבה יותר מכירות.

כמה מהיתרונות העיקריים של פתיחת אתר אינטרנט עסקי למכירה:

  • חשיפה רחבה יותר – אתר אינטרנט נוגע בקהל לקוחות רחב יותר מאשר חנות פיזית. באמצעות אתר אינטרנט ניתן להגיע ללקוחות מכל מקום ובכל זמן, כך שאתר החנות מספק לעסק נוכחות מקוונת רחבה הרבה יותר.
  • מכירות מוגברות – אתר אינטרנט מסייע לעסק לייצר משמעותית יותר מכירות, מפני שהוא מאפשר לנו להציע את המוצרים והשירותים שלנו 24/7ולהגיע לקהל לקוחות רחב יותר. בסוף, אלו מתורגמים לרוב גם ליותר רכישות.
  • שיווק יעיל – אתר אינטרנט משמש גם ככלי שיווק יעיל מאוד ומאפשר לנו להציג את המוצרים והשירותים שלנו בצורה ייחודית, אטרקטיבית ואינפורמטיבית.

מאיפה מתחילים?

קודם כל, מקבלים החלטה. החלטתם לפתוח אתר אינטרנט למכירה עסקי? מצוין. הנה השלבים הראשונים ליצירת אתר מכירה חדש:

  1. הגדירו את מטרות האתר שלכם – מה אתם רוצים להשיג באמצעותו? אילו מוצרים אתם שואפים למכור ללקוחות?לאיזה קהל לקוחות אתם מעוניינים לפנות? אחרי שתגדירו את כל המטרות שלכם בבהירות, תוכלו להתחיל לתכנן את האתר בצורה יעילה.
  2. בחרו את הפלטפורמה הטובה ביותר עבורכם – ישנן פלטפורמות רבות לבניית אתרים בשוק, למשל: WordPress, Shopify ו-Wix ולכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. לכן, לאחר שהגדרתם את מטרות האתר שלכם, חשוב לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ולפתוח דרכה את אתר המכירה שלכם.

יש לי אתר מכירה חדש. איך הופכים אותו למצליח?

  1. צרו עיצוב מותאם אישית – האתר שלכם הוא הזהות של העסק שלכם באינטרנט. עיצוב האתר הוא הדבר הראשון שהלקוחות שלכם יראו ולכן חשוב ליצור עיצוב אסתטי, ייחודי ומושך. כדי לעצב את האתר תוכלו לשכור מעצב אתרים מקצועי או לעצב אותו בעצמכם, באמצעות תוכנת עיצוב אתרים. השתמשו בתמונות ובקטעי וידאו איכותיים, אלו יעזרו לכם לספר את הסיפור של העסק שלכם ולפנות לקהל הלקוחות הרלוונטי.
  2. בצעו קידום אתרים – באמצעות תהליך קידום אתרים אתם מגדילים את הנראות של האתר שלכם במנועי החיפוש ומייצרים לעצמכם נוכחות. תהליך קידום אתרים יעזור ללקוחות שלכם למצוא את האתר שלכם בקלות יתרה, כשהם מחפשים את המוצרים ואת השירותים שאתם מציעים.
  3. תקשרו עם הלקוחות שלכם – חשוב שיהיו באתר שלכם פרטים ברורים ליצירת קשר, עמוד שאלות ותשובות ואפילו צ'אט, בו תוכלו לשוחח עם הלקוחות אונליין. אלו יאפשרו לכם להבין את צרכי הלקוחות שלכם ולענות לשאלות לגבי מוצרים, שאתם מציעים באתר, או לגבי קשיים שהם נתקלים בהם בזמן שהותם באתר.

סנכרון עם אתר סילבר ישראל

אתר סילבר ישראל הינו אתר מצליח למכירת תכשיטים אונליין, המציע ללקוחות מגוון תכשיטים בעיצובים מיוחדים. עם זאת, אנחנו לא שומרים את כל ההצלחה לעצמנו ומציעים שירות מיוחד  לעסקים שמוכרים תכשיטים, עם ניסיון במכירות אונליין. אצלנו, תוכלו לקבל שירות סנכרון אוטומטי בין המלאי באתרנו לבין האתר שלכם, מה שיאפשר לכם להציע ללקוחות שלכם מבחר מוצרים, מבלי שתצטרכו להחזיק במלאי גדול ויקר בעצמכם. השירות שלנו מוריד מעל כתפכם את העול הלוגיסטי ומאפשר לכם לחסוך בעלויות מיותרות.

לשירות שלנו יש כמה שלבים פשוטים:

  1. בוחרים מהקטלוג באתר סילבר ישראל מוצרים שתרצו להוסיף לאתרכם. לבקשתכם, אנחנו מסנכרנים אותם לאתר שלכם, כולל תמונות מקצועיות וברורות.
  2. כשלקוח מבצע הזמנה באתר שלכם, מעדכנים אותנו בפרטי ההזמנה.
  3. מתרווחים ונרגעים, כי אנחנו דואגים לכל השאר: איסוף המוצר מהמלאי הפיזי שלנו, אריזה ומשלוח עד לבית הלקוח תוך 1-3 ימי עסקים בלבד.

עם השירות שלנו לא תצטרכו להתעסק עוד ברכש של מלאי פיזי, ניהול מלאי, אחסון מוצרים, עדכון והזמנת מוצרים שאזלו מהמלאי ועוד. אנחנו, בסילבר ישראל, מסירים מעליכם את העול הלוגיסטי ומפנים אתכם להתעסק ברווחים בלבד.

אם יש לכם עסק למכירת תכשיטים וגם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם התעסקות עם ניהול מלאי, הקמת אתר, צילום, העלאת מוצרים חדשים לאתר, אריזה ושילוח הכנסו לאתר שלנו –  אנחנו, בסילבר ישראל, נעזור לכם לעשות את זה נכון. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ב-WhatsApp, בכניסה מהאתר, או במספר 03-5177230 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן