לעבור למזרון יוגה הכי טוב וירוק שיש

למי שמחפש מזרון יוגה איכותי כדאי להכיר את המותג Jade Yoga, המייצר מזרונים איכותיים וירוקים מגומי טבעי.

באתר של יאמה יוגה – www.yogashop.co.il – המשמש כחנות רשמית של המותג Jade Yoga, תמצאו את מזרוני היוגה הטובים בעולם. מדובר במזרונים המיוצרים מחומרים טבעיים ומסופקים במגוון דגמים ובשלל צבעים בלעדיים וייחודיים. מהמבחר כל אחד יכול לאתר מזרון מושלם לצרכיו, בין אם כמזרן יוגה בסיסי, מזרן עבה וארוך במיוחד או להיפך – כמזרן דק, קל ונוח לנסיעות.


כל מה שצריך זה מזרון אישי טוב 
יוגה הינה שיטת תרגול בת אלפי שנה שהגיעה למערב מהודו בתחילת המאה העשרים. מאז הופעתה היוגה הפכה ליותר ויותר מבוקשת ופופולרית כשיטת תרגול איכותית שמתאימה לכל גיל עבור חיזוק הגוף והנפש. כדי להתחיל באימוני יוגה כל מה שנדרש הוא ביגוד נוח ומזרון אישי טוב. כלומר, מזרן שמונע החלקה ומספק שכבת בידוד מהרצפה, מחזיק ומייצב את הגוף בכל תנוחה משכיבה לישיבה ועד לעמידה, ומעניק רכות ונוחות חיונית לתרגול. 

מזרון אישי מאפשר לכם להתאמן לא רק בקבוצה עם מורה, אלא גם לבד בזמנכם הפנוי, בבית, בחצר ובמהלך נסיעות וטיולים. מעבר לכך מזרון יוגה מספק מענה איכותי לעוד מגוון פעילויות גופניות נוספות. אז אם אתם רוצים מזרן יוגה שיעשה את העבודה, שיספק מצע בריא ונוח לתרגול ושיישמר לתקופה ממושכת, כדאי לכם להשקיע במוצר איכות של המותג Jade Yoga.


מה שהופך מזרוני יוגה להכי טובים בעולם 
אם תשאלו מורי יוגה מובילים איזה מזרן כדאי לקנות, סביר להניח שימליצו לכם על המזרנים האקולוגים של Jade Yoga המציגים עמידות גבוהה ונוחות מרבית. בנוסף, למזרוני המותג מבנה מתקדם וייחודי של בועות טבעיות מגומי, המיוצרות בטכנולוגיה חדשנית, שמעניקות למזרון אחיזה מצוינת גם בעת הזעת יתר.

המזרונים של המותג מוצעים במספר דגמים ובגוונים שונים , ביניהם דגם Jade Harmony הנחשב למזרן הפופולרי והנמכר ביותר של המותג, בעובי של חמישה מ"מ ומשקל של שני קילו. המותג מציע גם מזרן יוגה עבה ביותר מדגם Jade Fusion, בעובי הנע בין שמונה לתשעה מ"מ, המספק למתאמן נוחות ורכות מרביים. מצד שני, לנסיעות וטיולים תוכלו לבחור במזרן יוגה מדגם Jade Voyager, דק וקל במיוחד, ששוקל רק שבע מאות גרם.

המותג גם מייצר מזרני יוגה למתחילים מדגם Level One, מזרני יוגה לנסיעות מדגם Travel, וכן ציוד נלווה הכולל למשל מגבות פנים ותרסיס לניקוי המזרון, רצועות תרגול, בלוק משעם ועוד. 


מותג מוביל שחושב ירוק 
מאחורי המזרונים של Jade Yoga עומד מותג אמריקאי ועולמי מצליח המייצר את מזרוני היוגה הכי טובים וירוקים שאפשר לבקש. שלא כמו מרבית מזרני היוגה שבשוק, המיוצרים מחומרים סינטטיים מזהמים ומסוכנים כמו פוליאוריטן, פי.וי.סי, וחומרים כימיים מזיקים, המזרנים של Jade Yoga מיוצרים מגומי טבעי. מקורו של הגומי, שהוא משאב מתחדש, בשרף ייחודי שאותו אוספים מעצי גומי הגדלים בדרום אמריקה, ללא צורך בכריתת העצים. השרף עצמו מתחדש באופן טבעי. ואם לא די בכך, מחויבות המותג לאיכות הסביבה ניכרת בתרומות לשתילה של עץ חדש עבור כל מזרן יוגה שנקנה, עם מעל לשני מיליון עצים שנשתלו עד היום.

 

למידע נוסף אודות מזרני יוגה של Jade Yoga צרו קשר עם חברת יאמה יוגה בווטסאפ – 03-6827226.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן