למען הבריאות שלכם: מוצרי קוסמטיקה וטיפוח 100% טבעי

רבים מאיתנו כבר מבינים את חשיבותה של התזונה הטבעית, אבל מה עם מה שאנו מורחים על העור? יש מותג שעושה זאת אחרת ומציע מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לכל הגילאים, 100% טבעי ובלי אותיות קטנות.

בשנים האחרונות התגברה מאוד המודעות לקשרים שבין בריאות ובין מה שאנו מכניסים לפה, אך מרבית האנשים עדיין לא הפנימו שגם מה שמורחים על העור – החל בקרמים ודאודורנטים ועד לשמפו וסבונים – מוצא את דרכו פנימה אל מערכות הגוף. למעשה, אפילו ברשימות המרכיבים של מוצרי קוסמטיקה "טבעיים" תמצאו כימיקלים שונים ומשונים, החודרים פנימה אל הגוף ונמצאים לאחר מכן בבדיקות דם ורקמות. ללא ספק, הם אינם מתאימים לתפיסה של חיים בריאים. אז למי שמחפש מותג העונה לתפיסה הזו ומייצר מוצרים טבעיים לחלוטין, כדאי להכיר את לבנדר קוסמטיקה טבעית.


התחלה צנועה סביב בריכה ביתית

מאחורי לבנדר קוסמטיקה טבעית עומדים בני הזוג טלי מצליח ועידו משעל, אשר בקיץ 2006 ישבו בגינת בית מוקפים בצמחים, בצפרדעים ובדגים המהווים חלק ממערכת המים האפורים והבריכות שהקימו בחצר. לתדהמתם הבחינו לפתע שהדגים מפרפרים ומתהפכים על גבם, ועד מהרה הבינו ש- "סיבת המוות" היא שמפו נגד קשקשים של מותג מוכר שהילדים שפכו באותו הזמן כששיחקו באמבטיה. בימים שלאחר מכן גם כל הצמחים הקשורים למערכת המים הצהיבו וקמלו.

בהיותו מהנדס כימיה וחומרים יצא עידו למסע של מחקר במוצרי הקוסמטיקה והטיפוח למיניהם, שמצד אחד הוביל למסקנות לא נעימות, אך מצד שני נתן את המוטיבציה לייצור סבונים וקרמים טבעיים לחלוטין. בתוך זמן קצר כבר התקבלו תגובות נלהבות מהמשתמשים הראשונים, שאף סיפרו כי הם פתרו לילדיהם בעיות אסתמה של העור ובעיות עור אחרות. כיום, כעבור כ- 14 שנים, לבנדר קוסמטיקה טבעית הוא מותג המייצר שורה ארוכה של מוצרים טבעיים, כאשר הבעלים – עידו משעל – הוא שרוקח בעצמו את הנוסחאות לאור ידע מקצועי רב בפיתוח והשכלה כמהנדס כימיה וחומרים וכהומאופת קלאסי. מדובר במוצרים המתאימים לכל הגילאים ולכל האנשים, וכמובן לבעלי מודעות סביבתית ובריאותית, ולמי שסובל מרגישויות כאלו ואחרות לכימיקלים שבתכשירי הטיפוח התעשייתיים.


מגוון מוצרים טבעיים לכל הגילאים

באתר של המותג ניתן למצוא מבחר עשיר של מוצרים, שהם לא רק טבעיים במאה אחוזים אלא גם נמכרים טריים וללא שהייה ארוכה על מדפי המחסנים, על מנת לשמר את הטריות ואת הערכים הבריאים. בין היתר ניתן להזמין דרך האתר מוצרי קרם פנים, אנטי אקנה, שפתונים, ניקוי פנים, שמן גוף, דאודורנט, קרם גוף, סבונים מוצקים ונוזליים, קרם ידיים ורגליים, מלחי אמבט ושמים. כמו כן, ניתן למצוא באתר מוצרי שיער כמו קרם לחות, סרום, צבע ושמפו, ומוצרים ייעודיים לתינוקות כמו קרם, שמן עיסוי, סבון נוזלי, קרם הגנה ומרחיק יתושים.  

המותג גם מציע שלל מוצרי טיפוח לאישה ולגבר, שמנים אתריים ומפיצי ריח, מתנות ומארזים לכל מועד ולכל מטרה, וכן מוצרי רוקחות טבעית המיועדים לטיפול בבעיות שונות של העור כגון אטופיק דרמטיטיס ופיגמנטציה של עור הפנים, ועד למשחת שיניים טבעית. לדוגמא, משחת השיניים הטבעית מבוססת על תערובת של חימר ירוק, ציפורן ומרכיבים מהצומח לניקוי יומיומי ועדין של השיניים, מעולה לניקוי הרובד, לשיפור מצב החניכיים ולהנאה משיניים בריאות ויפות. כל זאת ללא פלואוריד, ריחות סינטטיים, SLS, תוצרי נפט, חומרים משמרים, סוכר או תחליפי סוכר.


את המוצרים הטבעיים תוכלו להזמין כבר עכשיו מאתר החברה, ולפרטים נוספים ניתן לפנות אל לבנדר קוסמטיקה טבעית בטלפון 077-2127172.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן