לממש את מלוא הפוטנציאל של העובדים בחברתכם

רוצים להפוך את הארגון שלכם למוביל בתחומו? מעוניינים שהחברה תהפוך לסביבה מתחדשת וצומחת? כדאי שתשקיעו בתהליכי ייעוץ ארגוני.

ייעוץ ארגוני עוסק בתהליכים של פיתוח ושינוי בחברות, בין השאר על ידי חיזוק היכולת האישית של עובדי הארגון. התהליכים מובילים לחיזוק כישורים ואיכויות, מעלים מוטיבציה, שביעות רצון, ואת הסיפוק של העובד מעשייתו, ומבססים את אמונו בארגון ואת תחושת המחויבות שלו. איכויות אלו מאפשרות לממש את מלוא הפוטנציאל של העובדים, ומכאן באופן ישיר למימוש מלוא הפוטנציאל של החברה.

אמצעים פרקטיים לייעול ביצועי ארגונים

היכולת לשפר את התפקוד והביצועים של הארגון, על ידי שיפור עבודת העובד ויצירת שינוי בתרבות הארגונית בכל שדרות הניהול, מבוססת על מגוון אמצעים פרקטיים שמספקים אנשי מקצוע מתחום הייעוץ הארגוני. מדובר באמצעים כדוגמת סדנאות ממוקדות, תוכניות אימון בהתאמה אישית, תוכניות פיתוח מנהלים, אימון אישי, הרצאות נקודתיות, פעילות OTD חווייתית, הדרכה והנחייה ממוקדת תוצאות לטווח ארוך, ופעילויות מעניינות ומרתקות.

סדנת שירות WOW אפקטיבי וללא פשרות

כאמור, ייעוץ ארגוני מספק מענה פרקטי לצרכים שונים, למשל באמצעות סדנאות שירות לקוחות המיועדות לכל עובד בחברה המספק שירות חוץ ופנים ארגוניים, בדגש על אנשי תמיכה ושירות לקוחות, אנשי מכירות, מוקדנים וטלמרקטינג. הסדנא גורמת לעובדים להבין את חשיבות חוויית השירות עבור לקוחות החברה וחשיבות תפקידם ביצירת חוויה חיובית ונכונה. במהלך הסדנא העובדים ילמדו להכיר מה הופך את הלקוחות למרוצים וכיצד להתמודד עם התנגדויות וחוסר שביעות רצון של לקוחות. כמו כן, המשתתפים יבינו מה מרכיב שירות מעולה ואילו ערכים והתנהגויות תורמים לשיפור השירות. במהלך הסדנא הם יקבלו כלים פרקטיים להענקת שירות מצוין ללקוחות, אותם הם יישמו כבר בשיחה או בפגישה הבאה שלהם מול לקוחות הארגון.

סדנת מכירות שעושה את כל ההבדל

דוגמא נוספת לסדנה חיונית במסגרת הייעוץ הארגוני, הינה סדנת מכירות המיועדת בעיקר לאנשי טלמרקטינג ומכירות. הסדנא מעניקה את ההבנה שמכירת מוצר מתחילה במכירת עצמנו, עם כלים מעשיים לשיפור הצלחת המכירות. מדובר בכלים כדוגמת שימוש באינטליגנציה רגשית, הבנת תהליכי מכירה, ניהול נכון של משא ומתן, התמודדות נכונה בהתנגדויות וכו'. בכלים אלו יתנסו המשתתפים במהלך הסדנא בעזרת סימולציות ומשובים.

יועצים מקצועיים ומיומנים

מרכיב מהותי בהצלחת תהליכי ייעוץ ארגוני הינו הגוף העומד מאחוריו ומידת ניסיונו ומיומנותו. בין הגופים היותר מומלצים ניתן לציין את חברת אינסייד-אאוטסייד בהנהלת טלי ושלמה בורלא, המשלבת גישות פסיכולוגיות עם משימות ממוקדות ופרקטיות. מדובר בחברה ותיקה ומוערכת אשר משירותיה נהנים גורמים מובילים במשק כדוגמת תנובה, דואר ישראל, רפאל, מטרופולין, שב"ס, משטרת ישראל ועוד. החברה המספקת שירותי ייעוץ, פיתוח והדרכה ארגונית, מנחה מגוון סוגי סדנאות ויוצרת תהליכי שינוי מהרמה האישית ועד לרמה הכלל ארגונית. כל סדנא ופעילות שהחברה מספקת מועברת באופן הממוקד ביעדים ובמטרות, ומאפשרת ליצור שינוי אמיתי בארגון ולממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

באינסייד אאוטסייד מאמינים ש:

אנשים רגילים מסוגלים לייצר תוצאות בלתי רגילות

לקבלת פרטים אודות ייעוץ ארגוני, הרצאות, אימון אישי, ימי גיבוש וסדנאות בכל תחום שנדרש עבורכם, הנכם מוזמנים לפנות לשלמה באינסייד-אאוטסייד 052-8434100

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן