למה לקנות אם אפשר לנקות את הספה

נכון שספה מוכתמת, דהויה ובלויה משפיעה לרעה על חזות הסלון. אבל לפני שאתם מוציאים הון עתק על רכישת ספה חדשה כדאי שתשקלו את האפשרות לנקותה ולחדשה.

אולי הספה שלכם כבר נראית די אבודה, אבל על ידי פעולות מקצועיות של ניקוי וחידוש , החזות שלה יכולה להשתנות באופן מהותי. פעולות כפי שמבצעת החברה לניקיון ואחזקה נותנות ניקוי וחידוש יסודיים של ספות מכל סוג ריפוד וכל סוג כתמים. התוצאות יוצאות מן הכלל ומחזירות לריפוד הספה את חסד נעוריו.

הצורך בניקוי ספות

עם השנים הריפוד של הספות נוטה להתלכלך, להזדהם ואף להעלות ריחות לא נעימים. לכן

ניקוי ספות הינו שירות חיוני הנדרש על ידי אנשים רבים מכל השכבות וכל הגילאים. השירות חשוב במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים המלכלכים את הספות באוכל ושתייה, בצבעים, פלסטלינה ומיני מוצרים נוספים שמוצאים את דרכם לספה. כמו כן, ילדים רבים מגלים רגישות גבוהה לאבק ולכן ניקוי ספות חיוני לשמירה על בריאותם. ניקוי ספות הינה פעולה מבוקשת גם בקרב בעלים של חיות מחמד, כמו כלבים וחתולים המשירים שפע של שערות לתוך ריפוד הרהיט. מעבר לכך, ניקוי ספות חיוני במצבים רבים אחרים, למשל לאנשים שאוהבים לארח ולשפר את איכות חייהם, בעלי עסקים המבקשים לטפח את משרדיהם וכדומה. בכלל, ספה שנראית מלוכלכת ו\או מדיפה ריח לא נעים איננה פריט ריהוט שתרצו לשבת ולארח עליו בסלון ביתכם.

יחד עם זאת, רכישת סלון חדש עולה הרבה מאוד כסף. למרבה המזל, התפתחויות טכנולוגיות בעשור האחרון בתחום הניקוי מאפשרות לנקות ולחדש ריפודי ספות בהצלחה רבה, שלא אחת נשענת על מקצועיות החברה המבצעת.

חברה מקצועית ורצינית

בכדי ששירותי ניקוי ספות יעניק לכם מענה איכותי ושלם, חשוב שתפנו אל חברה אמינה ומקצועית. החברה לניקיון ואחזקה בהנהלת אייל שושני, שמאחוריו עסק משפחתי מצליח בתחום בארה"ב, היא ללא ספק מבין החברות הבולטות בענף. מדובר בחברה שניקוי ספות לצרכי המגזר הפרטי והעסקי הינו תחום התמחותה המרכזי, המנקה כל סוג של ריפוד מבד או מעור. החברה שמה דגש על שירות מקצועי, אחראי והוגן עם יחס אישי לכל לקוח ותוצאות משביעות רצון. את עבודות הניקוי החברה מבצעת בעזרת שיטות וציוד מקצועי ומתקדם, ועם החומרים המקצועיים ביותר בענף. החומרים ידידותיים לסביבה, לבני אדם ובעלי חיים.

אז איך זה בדיוק עובד?

שירותי ניקוי ספות מתחילים אצלכם בבית עם בדיקת הספות ואבחון מצבן. על פי סוג הריפוד והסיבים ומצב הספה ייבחרו השיטה וחומרי הניקוי המתאימים והיעילים ביותר. הניקוי עצמו יבוצע על ידי מכונות מיוחדות ומתקדמות שמזריקות\מתיזות בלחץ וטמפרטורה גבוהה לתוך הריפוד חומרי ניקוי הממיסים שומנים, לכלוך ואבק, ואחר כך יונקות את הלכלוך החוצה. כמו כן, ספות מעור יימרחו לאחר ניקיון בקרם מיוחד השומר על הריפוד, מרכך אותו, מונע סדקים ומגדיל את עמידותו לאורך זמן. בסיום ההליך יש להמתין כשתיים עשרה שעות לייבוש מלא של הספות בטרם ניתן לחזור ולהשתמש בהן.

לקבלת עוד פרטים אודות ניקוי ספות מקצועי, צרו קשר עם החברה לניקיון ואחזקה בהנהלת אייל שושני בטלפון 053-9350204.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן