למה להתאמץ? אפשר ליהנות מחבילות לידה הכול כלול און ליין

התינוק תיכף מגיע הביתה ועוד יש רשימה של מוצרים חסרים? תוכלו לחסוך את הטרחה וההתרוצצות ולהזמין און ליין באתר צוציק חבילות לידה מושלמת.

באתר של חברת צוציק, הפועלת בתחום מוצרי התינוקות כבר מעל ארבעה עשורים, תיהנו ממבחר גדול ואיכותי של חבילות לידה הכול כלול, וזאת במחירים משתלמים הנעים בממוצע בין 2,690 – 7,800 ₪. ממבחר זה כל אחד יכול למצוא חבילה מושלמת לצרכים, לרצונות ולסטנדרטים שלו.

 

כל מה שנדרש ברכישה אחת

לצד האושר והשמחה עם בואו של תינוק חדש, יש גם להיערך בהתאם עם שורה ארוכה של פריטים, מעגלה ועד מוצץ. ואולם, בחודשי ההריון האחרונים עם כל ההתרגשות לקראת הלידה הקרבה, הדבר באחרון שבא לכם הוא להתחיל להתרוצץ בין חנויות.

בדיוק לשם כך חברת צוציק מציעה פתרון אולטימטיבי עם מבחר איכותי וגדול של חבילות לידה מקיפות. החבילות המוצעות על ידי צוציק כוללות עשרות מוצרים איכותיים של מותגים מובילים, עם מחירים אטרקטיביים הזולים ביותר בארץ, בטווחים המתאימים לכל כיס ועם מגוון אפשרויות תשלום. ואם לא די בכך, את חבילות הלידה תוכלו להזמין מכל מקום ובכל שעה שנוחה לכם ישירות דרך אתר החברה המתקדם והמאובטח בתקן PCI של חברות האשראי. את החבילה תקבלו עם משלוח עד הבית לכל כתובת מבוקשת.

ואם אתם מתלבטים איזו חבילת לידה מתאימה עבורכם, לרשותכם עומד צוות מיומן ואדיב של החברה. הצוות מחזיק בידע מקצועי שלא תמצאו בשום אחר, והוא זמין לייעץ ולסייע לכם בבחירת חבילת לידה מושלמת.

 

מגוון איכותי של חבילות לידה

 חבילות לידה באתר של צוציק מוצעות עם במגוון עשיר של אפשרויות, מוצרים ומחירים. כך למשל, תוכלו למצוא את חבילת לידה אלזה 1, שהינה מקיפה ואיכותית במחיר מפתיע, עם כל מה שנדרש ליום שאחרי, ובשלל צבעים לבחירתכם. בין היתר החבילה כוללת מיטת תינוק מעץ מלא מדגם אלזה עם מזרון אורטופדי נושא תו תקן, שידת החתלה של המותג טייניס, עגלה מבית Infanti עם הדגם הנוח והמתקדם X-line, וסל קל של Twigy המתאים למשקל של עד שלושה עשר קילוגרם.

כל זאת לצד עשרים ושבעה מוצרים משלימים לרבות אמבטיה עם מעמד, סט מצעים מאה אחוז כותנה, מכנסי רגלית, כובע , כפפות, גרביים לתינוק, פדים להנקה ותחתוני רשת לאם. עוד כוללת החבילה חיתולי פלנל, שמיכת תליה כוכבים, מגבת קפוצ'ון, אל סבון קמיל, משחה לתינוק, מד חום דיגיטאלי, אלכוהול, טרמומטר לאמבטיה ולחדר, מברשת מסרק ומספריים לתינוק, בקבוק של טומי טיפי של אוונט או של Mam, שני מוצצים, מייבש בקבוקים, מחלק מנות, מברשת לבקבוקים וקיסמי אוזניים.

וזו רק דוגמא אחת מתוך מבחר גדול של חבילות לידה מעולות, המשתנות בסוג ודגמי המוצרים. כך למשל, תוכלו לבחור חבילות עם עגלה של המותג Cybex מדגם Mios, סל קל של המותג מדגם אטון XL, ו/או מיטת תינוק עמית או שניר.

כל זאת ועוד מוצע עם אפשרות לאיסוף עצמי, במשלוח מיוחד הכולל הובלה, וגם אפשרות להרכבת השידה והמיטה. כמו כן תקבלו אחריות לשנה עבור פריטי הריהוט שבחבילה, הסל הקל והעגלה.

 

לעוד פרטים על חבילות לידה הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת צוציק בטלפון 04-8220357 ו/או 04-8324069.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן