ללמוד לנהוג על אופנוע בשבוע

רוצים לקבל רישיון לאופנוע? בבית הספר לנהיגה אופיר שבתל אביב תשלימו את השיעורים ותגשימו את החלום תוך שבוע אחד בלבד.

כבר הרבה מאוד שנים שאופנועים מהווים כלי תחבורה מועדף על תושבי תל אביב והמרכז. בבית הספר לנהיגה אופיר מתמחים בלימוד נהיגה על אופנועים ברמה מקצועית גבוהה ביותר ובתוך פרק זמן קצר, שיכול להיות אפילו שבוע אחד בלבד.

יותר כדאי ויותר כיף לרכב על אופנוע

רבים מתושבי המרכז ותל אביב בוחרים ובצדק לנהוג על אופנוע או קטנוע, וזאת עקב היתרונות המהותיים של כלי הרכב הדו גלגלי. בתור התחלה מדובר בכלי רכב נייד שפשוט וקל לתמרן איתו ולהגיע עימו ממקום למקום, החוסך לכם זמן בפקקים בלתי נגמרים והופך את מציאת החנייה למהירה בהרבה. המעבר לאופנוע מרכב פרטי גם יחסוך לכם באופן ניכר בהוצאות דלק, כאשר עלויות תחזוקתו השוטפות הינן זולות וגם מחיר קנייתו אינה גבוה. כמו כן מדובר בכלי רכב שקל לנהוג בו ותהליך הוצאת הרישיון עבורו הינו פשוט ומהיר. ומעל הכל, לרכב על אופנוע זה פשוט כיף, עם חיבור נטול מחיצות של כל הגוף לדרך ולרוח ועם ההתרגשות שבשליטה בכלי עוצמתי זה.

בית ספר מקצועי – הגדול והוותיק בתחום

בית הספר לנהיגה אופיר מוכר כבית הספר הגדול והוותיק ביותר עבור לימודי רכיבה על אופנועים. בית הספר קיים כבר בשנת 1962 ומנוהל על ידי איציק מזרחי, ומלמדים בו נהיגה על אופנועים עם שיטה פשוטה להבנה ויישום שיכולה להימשך שבוע אחד בלבד. את שיעורי הנהיגה בבית הספר מעבירים מורים מנוסים ומקצועיים הנבחרים בקפידה. הם ילמדו אתכם את עיקרי הרכיבה והשליטה בכלי הרכב, עם דגש על כללי בטיחות וזהירות והשתלבות נכונה ובטוחה בתנועה ובכביש, ופיתוח יכולת לזהות באופן מיידי סכנות ולדעת כיצד להימנע ולהתמודד עימן. השיעורים עצמם מתקיימים במגרש פרטי בתל אביב השוכן בקרבת משרד הרישוי של חולון וכן במסלולים בהם מתקיימים הטסטים.

כל סוג של רישיון מבוקש

לא משנה איזה סוג של רישיון אופנוע אתם רוצים להוציא, באופיר תזכו לשיעורים מתאימים. בבית הספר תוכלו להוציא מגיל 16 רישיון דרגה A2 לאופנוע עד 125 סמ"ק, להוציא רישיון A1 מגיל 18 לאופנוע עד 47.6 כ”ס, ומגיל 21 לעשות רישיון בדרגה A עבור אופנועים מעל 47.6 כ”ס.

רישיון לאופנוע תוך שבוע

בעוד שהוצאת רישיון לרכב כרוכה בתהליך ארוך הנמשך חודשים, רישיון לאופנוע ניתן להוציא תוך מספר ימים בודדים. בבית הספר אופיר תוכלו ללמוד לנהוג על אופנוע בשבוע אחד בלבד, אך זאת כמובן בהתאם לקצב התקדמותכם. במהלך שבוע זה תוכלו לעבור ביום אחד מבחן שליטה לאופנוע בכל דרגה, לעבור עוד טרם תחילת הלימודים מבחן עיוני, ולעבור טסט בכל יום מתאים בשבוע. בנוסף, לאחר הוצאת הרישיון ידריכו אתכם בבית הספר אודות אבזרי בטיחות חיוניים שיש לקנות ואם תרצו גם ימליצו לכם על רכישה נכונה של אופנוע ישן או חדש במחיר משתלם.

לעוד מידע אודות הוצאת רישיון לאופנוע אתם מוזמנים ליצור קשר עם בית הספר לנהיגה אופיר טלפון: 03-5182284.

 

דרגה A, דרגה, דרגה A2,

* כל מי שיש לו רישיון נהיגה על רכב למעלה מ-3 שנים יכול להוציא רישיון נהיגה על אופנוע 125 סמ”ק. התלמיד פטור ממבחן עיוני לאופנוע . גם הטסט (מבחן מעשי) הוא קל מאוד: התלמיד יבחן במגרש בלבד, ללא מבחן בכביש. אין מינימום שיעורים, מספר השיעורים תלוי ביכולת האישית. רישיון נהיגה מסוג זה ניתן להוציא תוך ימים ספורים.

רישיון נהיגה לאופנוע מדרגה A1 – עד 47.6 כ”ס

ניתן ללמוד נהיגה על אופנוע מדרגה עד 47.6 כ”ס מגיל 18.

המבקש להוציא רישיון מדרגה A1 מחויב במבחן מעשי מלא (טסט) ומבחן עיוני לאופנוע (תיאוריה לאופנוע). אין מינימום של שיעורים שהתלמיד צריך לעשות על האופנוע לקראת הטסט. התלמיד יעשה מספר שיעורים על פי יכולת אישית. בית ספר אופיר מקיים טסטים כל יום (מלבד שישי), כך שברגע שהתלמיד מוכן לטסט -– אפשר להגישו מיד למבחן המעשי.

מי שמעולם לא רכב על אופנוע – יוכל לעשות שיעור או שניים על האופנוע הקטן יותר – קטנוע 125 סמ”ק, וכשירגיש בטוח ברכיבה יוכל לעבור לשיעורי נהיגה על האופנוע הגדול יותר – עד 47.6 כ”ס.

  • מי שעבר בשנתיים האחרונות תיאוריה לאופנוע (למשל במסגרת לימודים על אופנוע של עד 125 סמ”ק) ורוצה לשדרג את רישיונו, התיאוריה תופסת לשנתיים.

רישיון נהיגה לאופנוע בדרגה A מעל 47.6 כ”ס – רישיון נהיגה לאופנוע ללא הגבלה

  • לימוד נהיגה מגיל 21 שנה
  • בעל וותק של שנה ומעלה ברכיבה על אופנוע בדרגה A1 חייב במבחן מעשי מלא (טסט): מבחן נהיגה במגרש ומבחן נהיגה בכביש. כמו כן יהיה עליו לעבור מבחן תיאוריה לאופנוע.
  • מי שעבר בשנתיים האחרונות תיאוריה לאופנוע (ברוב המקרים מדובר בתלמידים שלמדו רכיבה על אופנוע בדרגה של עד 47.6 כ”ס) ורוצה לשדרג את רישיונו, התיאוריה תופסת לשנתיים.

במקרה של הרישיון לאופנוע ללא הגבלה יצטרך הרוכב הוותיק לקחת רק שיעורי נהיגה ספורים, כדי להתרגל לרכיבה על אופנוע כבד עם הילוכים. תוך ימים מספר יוכל מורה הנהיגה להגישו למבחן המעשי – הטסט.

קבלת רישיון הנהיגה

לאחר שעבר התלמיד לנהיגה את הטסט – יקבל רישיון זמני לאופנוע לאחר כיומיים. הרישיון הזמני מגיע לבית הספר לנהיגה אופיר. התלמיד יכול לנהוג עם רישיון זה כמו רישיון לכל דבר. לאחר כחודש יגיע רישיון הנהיגה מפלסטיק עם תמונה לבית התלמיד (נשלח אליו ממשרד הרישוי).

 

 

עוד בנושא – אריה צור יועצי תנועה וכבישים

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן