לימודי גיטרה כגשר לקשר עם ילדכם המתבגר

מתקשים לתקשר עם הילד שמתבגר? מחפשים נושא משותף? מה דעתכם על שיעור גיטרה משותף, כפי שמציעים בבית הספר סי המוסיקה.

בבית הספר המוערך סי המוסיקה, מציעים קורס ללימודי גיטרה "הגשר לקשר". מדובר בקורס מיוחד במינו המיועד קודם כל ליצירת חוויה ועניין משותף ופורה בין ההורה לילדו. הקורס נערך בגובה העיניים, עם עולם תוכן ששני הצדדים יכולים ליהנות ממנו ולהיעזר ולקדם זה את זה.  

 

פערי תקשורת בגיל ההתבגרות

כל מי שיש לו ילד מתבגר בוודאי מכיר את פערי התקשורת, את הקושי לעשות ביחד משהו, למצוא נקודות עניין משותפות, לשתף ולהתקרב לעולמו או לעולמה. אכן, רבים חיים בגיל הזה במקביל לילד שנוטה להסתגר בחדרו, ממעט לספר על מה שעובר עליו ומגלה חוסר רצון והתלהבות לעשות דברים ביחד עם משפחתו. הקורס "גשר לקשר" מסייע בדיוק בנקודה הזו, עם חוויה משותפת של לימודי גיטרה בקבוצה המורכבת משלושה עד ארבעה צמדים של הורה ומתבגר.

לגלות ביחד עולם משותף

אחד התחומים שנערים ונערות רבים מגלים בהם עניין, הוא כל הקשור למוסיקה. כפועל יוצא מכך קורס גיטרה משותף כפי שמציעים בבית הספר סי המוסיקה, יכול לספק מענה מצוין ליצירת קשר בין הורה למתבגר. הקשר נוצר על ידי הגעה ללימודים שאין צורך עבורם ברקע מוקדם, אליהם ההורה והילד מגיעים עם רמת ידע זהה, ולמעשה שווים בין שווים כמו שני חברים שלומדים ביחד. מצב זה מאפשר להם להיעזר אחד בשני, כאשר ההורה לא יודע יותר מילדו ולפעמים דווקא הילד קולט יותר מהר מההורה ויכול ללמדו, וגם להיפך.

כך, במקום להיות בתקשורת מול מתבגר המבוססת על הנחתת פקודות, התנגדויות וויכוחים, ניתן ליצור תקשורת איכותית הנשענת על שיח מפרה ומאתגר אודות תחום עניין משותף. השיח הזה בהחלט יכול להמשיך גם אל מחוץ למתכונת הלימודים, כאשר העניין המשותף של ההורה וילדו גדל וצומח עם הזמן.

בנוסף, משפחות רבות מעוניינות להעניק למתבגרים שלהם בשנת המצווה את ההזדמנות לעבור תהליך ערכי ומיוחד, והקורס יכול להוות הזדמנות נפלאה לחוויה מיוחדת, משותפת ומוסיקלית בו-זמנית, שמחברת את עולם המתבגרים ועולמם של ההורים ללא עזרת הWI-FI ?

 

לימודי גיטרה משותפים להורים ומתבגרים 

בימינו יש הרבה מאוד קורסים להורים וילדים, אלא שרובם מיועדים לילדים קטנים ואין כמעט פעילויות משותפות להורים ולמתבגרים. על החוסר הזה עונה הקורס הייחודי, שאין עוד כמוהו בארץ. הקורס נערך בקבוצות קטנות מול זוגות נוספים, והוא נבנה כפעילות חווייתית המותאמת לקצב ההתקדמות האישי של המשתתפים, הרמה של כל קבוצה וההישגים של חבריה. את הקורס מעביר בשלוחת רחובות המנהל המקצועי של בית הספר סי המוסיקה,  טירן צפריר, בלימודים הכוללים שיתופי פעולה, תרגול בבית ותחרויות קטנות בין המשתתפים, התורמות להעלאת המורל והמוטיבציה.

 

בית ספר מוביל בעולם המוסיקה

לימודי קורס "הגשר לקשר" מתקיימים כאמור, בבית הספר המקצועי למוסיקה ונגינה סי המוסיקה, המציע מגוון קורסי נגינה קבוצתיים ופרטניים בכלים שונים, בהתאמה לכל רמה וגיל מילדים ועד למבוגרים. בית הספר עצמו נוסד ומנוהל משנת 1998 על ידי המנהל האומנתי והמקצועי שלו, טירן צפריר, מתוך אמונה שכל אחד יכול לגלות את השמחה והיצירתיות שבמוסיקה ולממש את מלוא יכולותיו בתחום.

טירן הינו מורה מוסמך למוסיקה שמאחוריו תואר ראשון ושני במוסיקה ותעודת הוראה, עם ניסון של מעל לשני עשורים בלימודי מוסיקה במסגרות שונות, ועל גבי מגוון רחב של כלים. הידע שלו ניכר בין היתר גם בשיטות לימוד מתקדמות וייחודיות המותאמות לצורכי התלמידים. לצד טירן מלמד בבית הספר צוות מובחר של מורים בעלי יכולת לתמוך בכל תלמיד, בכל רמה, בין אם הוא מגיע ללא רקע בכלל או אם הוא שואף לשפר את הישגיו.

לפרטים ומידע נוסף אודות קורס גשר לקשר ברחובות, הנכם מוזמנים לפנות אל בית הספר סי המוסיקה בטלפונים 08-9365355 , 050-5881224.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן