לימודים אקדמיים – זה יכול להיות הרבה יותר קל

המטלות האקדמיות במכללה ובאוניברסיטה אינן פשוטות, בוודאי עבור סטודנטים המתמודדים עם הפרעות למידה, לחצים ועומסים גדולים או קשיי ביטוי בכתיבה.

 ב"קל ללמוד" קיים שירות המאפשר לכל סטודנט לצלוח את המטלות, לרכוש כלים חשובים ולהשיג ציונים גבוהים – בהתאמה ובליווי אישי.

ב- קל ללמוד האתגרים והקשיים של הלימודים האקדמיים, ושל חיי הסטודנט בכלל מובנים. לכן, לאורך שנים ולאור ניסיון אקדמי עשיר פותח מודל ייעודי שמטרתו לעזור לסטודנטים להצליח בלימודיהם בצורה נכונה ופשוטה. המודל מבוסס על סיוע על ידי אקדמאים בעלי תארים גבוהים, המכירים היטב את הדרישות הייחודיות של האקדמיה.

למעשה מדובר בליווי אישי המותאם לצרכים, ליכולות ולשאיפות של כל סטודנט, וזאת כאמור הן באופן מקוון והן בסיוע אחר ומשולב, לפי צרכי הסטודנט, המאפשר זמינות גבוהה והתאמה ללו"ז צפוף ומשתנה. למשל, דרך "קל ללמוד" ניתן לקבל סיוע בכתיבה של עבודות עבור הקורסים השונים, כתיבה של סמינריונים ועבודות גמר, ביצוע ניתוחים סטטיסטיים, סיכומים ותרגומים של מאמרים, ואף להתכונן לקראת מבחנים.

מדובר בליווי התפור במיוחד לצרכיו ויכולותיו של הסטודנט, ולכן בתחילה מתקבל הרקע לנדרש ולאחר מכן, בהתאם ללוחות הזמנים של הסטודנט והדרישות האקדמיות, נבנית תוכנית שנועדה להביאו להצלחה עם ליווי של מומחים בתחום.

הצלחה משמעותית והקלה לסטודנטים

אין ספק כי לציונים באוניברסיטה ובמכללה יש השפעה גדולה על עתידו של הסטודנט, בין אם על השתלבות בשוק העבודה או המשך הלימודים לתארים מתקדמים. ואולם, לא לכולנו יש כישורי לימוד מעולים או כאלו המתאימים לדרישות הייחודיות של האקדמיה, ואכן – סטודנטים רבים מתמודדים עם קשיים משמעותיים. מאידך, הסיוע שניתן על ידי מרכז קל ללמוד מאפשר לרכוש כלים חשובים שילוו את הסטודנט בהמשך דרכו, לעבור את הדרך בצורה הרבה יותר קלה, ולא פחות חשוב –  להגיע להישגים מרשימים.

מי שיעיין בעמוד "לקוחות כותבים" באתר של המרכז ימצא מכתבי תודה מרגשים, המספרים על העלאת האמונה והביטחון העצמי, על הליווי המסור, על התהליך הממוקד והיעיל, וגם על התוצאות היפות. לדוגמא, אחד הסטודנטים כותב באתר: "רציתי לומר לך תודה ענקית על הסובלנות והאכפתיות שהפגנת כלפי וזה לא דבר שבשגרה. אני מעריך את זה מאד". סטודנט אחר כותב: ״היי, רציתי לידע אותך שקיבלתי 95 בעבודת הגמר. תודה רבה על הטיפול המסור".

סטודנט אחר מספר על הקושי להתחיל בכתיבת סמינריון בסוף התואר הראשון. הוא כותב על הפנייה אל "קל ללמוד" שהיה מאוד מקצועי ויסודי, ושתוך 6 מפגשים סבלניים וממוקדים כבר יכול היה לכתוב את הסמינריון, לסיימו בזמן ולהשיג ציון 91.

אלו רק מספר דוגמאות בודדות וישנן עוד רבות אחרות, של סטודנטים שגילו שאפשר אחרת, ושעם יחס חם ועידוד במפגשים מקוונים מותאמים אישית, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ולצלוח את האתגרים האקדמיים הרבה יותר בקלות.

לפרטים נוספים על המודל הייחודי של מרכז "קל ללמוד" ולשיחת היכרות, הנכם מוזמנים להתקשר – 058-7797976 או 058-7797975.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן