ליהנות מקפה קר משובח ביום קיץ חם

כולנו מרגישים את הקיץ ההולך ומתחמם, ובימים אלו מעדיפים משקאות קרים ומצננים. לכן, לחובבי הקפה כדאי לדעת שניתן ליהנות מכוס קפה משובח ואמיתי בטמפרטורה קרה, בלי לאבד כהוא זה מהטעם והארומה.


ברור שאוהבי הקפה לא מוכנים לוותר על המשקה השחור, גם לא בקיץ. אבל בשביל להכין את המשקה צריך לקרר אותו עם קוביות קרח. פעולה זו פוגמת בארומה ומדללת את ריכוז הקפה. היום אפשר גם אחרת! השנה נכנס לארץ פיתוח חדשני של
חברת JURA השוויצרית המאפשר לקבל קפה קר מעולה שלא מתפשרים בו על כלום. מדובר במכונת קפה פורצת דרך העונה לשם Z10, בעלת יכולת יוצאת דופן לחליטה מקצועית קרה.  

 

איך זה עובד?

חליטה קרה או באנגלית Cold  Brew מבוצעת על ידי מיצוי בקור והזרמה של מים קרים בלחץ גבוה תוך פעימה איטית. החליטה מבוצעת מייד לאחר טחינת הקפה וכך מקבלים משקה שהוא גם קריר ומרענן  וגם שומר על טעמו המרוכז והעשיר עם ארומה מאוזנת.

בנוסף מכונת הקפה Z10 כוללת את הדור החדש של יחידות החליטה. למשל, היא יודעת מייד להתאים את דרגת הטחינה לסוג המשקה בהתאם להגדרות מוקדמות, בלי צורך בכיוון ידני. המכונה תבחר מיידית ואוטומטית את דרגת הטחינה האופטימאלית. 

שיא האלגנטיות בתכנון ועיצוב

אם לא די בחדשנות הטכנולוגית, מכונת הקפה Z10 של JURA גם תוכננה למקסימום נוחות ועם עיצוב מרשים ומתקדם. הדיוק ההנדסי וחומרי הגלם האיכותיים ניכרים בכל פרט ופרט של המכונה ומבטיחים יחדיו את מיטב הטעמים והאסתטיקה לשנים רבות. היא משדרת יוקרה ואלגנטיות החל במיכל המים בעל העיצוב הגלי, דרך מארז הפילטר המקסים, החזית הקמורה – קעורה ועד לגימור המוקפד. במילים פשוטות, מכונה שמתעלה על עצמה. פשוט חובה לכל אוהב קפה אמיתי.

 

קפה קר ומשובח בקיץ

לכל האמור לעיל מצטרפת טכנולוגיית חליטה ייחודית 3D אשר מפעימה מים בלחץ גבוה דרך קפה בטחינה גסה ובאופן שווה במספר שכבות. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית הזו מקבלים רמה אופטימאלית של ארומה בין אם מדובר בקפה קר או חם, וכאמור היא שמה סוף לקוביות הקרח שמוסיפים לקפה ולטעם המריר. כך אתם נהנים ממשקה טבעי ומרענן, צונן וממריץ, עשיר בטעם ובעל ארומה פירותית מלאה.

 

למידע נוסף בנושא ולביצוע הזמנות, הנכם מוזמנים לפנות אל JURA בטלפון 03-533-5038.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן