ליהנות ממוצרי טיפוח שבאמת בריאים לעור

אנשים נוטים לחשוב שכל מה שטבעי הוא גם בריא לעור, אולם הדבר אינו מחויב המציאות. לכן יש חשיבות רבה לבחירת מוצרים איכותיים של חברה אמינה, מוכרת ומומלצת בתחום. 

 

בשנים האחרונות גדלה המודעות הציבורית למוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים, וכך במקביל מתרבים היצרנים והספקים בשוק המקומי והעולמי. אולם הציבור לא מבין שלא כל מוצר טיפוח טבעי באמת יעיל ובריא לעור הגוף, ולעיתים הוא גם יכול להזיק. בכדי לספק מענה שהוא גם טבעי וגם בריא חשוב לבדוק לעומק את החברה שעומדת מאחורי המוצרים, לקרוא ולהכיר את הרכיבים השונים שכל מוצר מכיל. דוגמא טובה לחברת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים ובריאים, הינה מיכל לוין בה נעשה שימוש בחומרי גלם טבעיים איכותיים שעברו בדיקות מקיפות ומוקפדות לבחינת יעילותם ובריאותם.

 

מבחר מוצרי טיפוח טבעיים ובריאים
במיכל לוין מפיקים מגוון מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים המיועדים לנשים בכל גיל, החל מנשים צעירות ועד נשים בגיל הזהב. בין היתר מוצרי החברה כוללים מוצרי טיפול לעור הגוף ולפנים, לשיער, מוצרי מניעה וטיפול, מוצרי בישום טבעיים, מוצרים לתינוקות ולילד ועוד. החברה מבססת את מוצריה על חומרי גלם טבעיים ואיכותיים, שבריאותם ויעילותם נבחנת בקפידה, ושאין בהם כמובן חומרים מזיקים או רעילים כמו אלומיניום או נפט. בנוסף, בפיתוח המוצרים מושם דגש על חוויית שימוש כמה שיותר פשוטה, נוחה ונעימה. המוצרים עצמם מוצעים במחירים הוגנים מתוך מטרה להפכם לנגישים לכל אחת.

 

רק רכיבים טבעיים בריאים ויעילים
כאמור, אנו נוטים ונוטות לחשוב שכל מה שטבעי הוא גם בריא, אולם בפועל זה לא תמיד עובד. ניקח למשל מסיכות חמר, המוצעות בדרך כלל כמוצר מוכן לשימוש בשפופרת או צנצנת. על פניו מדובר במוצר על בסיס חמר טבעי, אולם בפועל אספקתו כמוצר מוגמר עם מים דורשת הוספת חומרים משמרים, הכוללים רכיבים מזיקים מגוונים. במיכל לוין פתרו את הנושא על ידי אספקת מסכות עם אבקת חמר טהורה ואיכותית, מועשרת במעט אבץ ושמן אתרי. למוצר מצורפות הוראה הכנה בבית הדורשות הוספה של מעט מים, ובכך מתקבלת מסיכה בריאה ואפקטיבית. למעשה, כל מוצרי מיכל לוין מבוססים על רכיבים טבעיים, בריאים ויעילים ובאתר החברה תיהנו משורה ארוכה של מוצרים כדוגמת ג'ל חומצה היאלורונית לטיפול בקמטים, משחת קלנדולה לעור מגורה, דאודורנט טבעי ויעיל ועוד.

 

הכירו את מיכל לוין
חברת מיכל לוין- טיפוח אורגני בריא בע"מ, הוקמה על ידי מיכל לוין, ילידה למשפחה חקלאית מהמושב בארותיים, אם לשלושה ובוגרת לימודי הומיאופתיה, בעלת ידע עשיר בכל הקשור לרוקחות טבעית, תזונה, יוגה, שיאצו וכדומה. מיכל מפתחת כל הזמן פורמולות טבעיות חדשות שיעילותן ובריאותן נבדקת בקפידה. בנוסף לפעילות החברה, מיכל גם מעבירה בנושאי טיפוח בריא הרצאות, סדנאות וכנסים, מנהלת קהילה בת עשרות אלפי עוקבות מהארץ והעולם, ועוד. 

מידע על מוצרי החברה ואפשרות להזמנתם קיימים ברשת במגוון דרכים, למשל דרך אתר החברה, דף פייסבוק, במייל, יוטיוב, בטלפון ועוד. את המוצרים שהזמנתם תוכלו לקבל בדרכים שונות, בין אם באמצעות משלוח לכל כתובת מבוקשת או בנקודת איסוף נוחה.

 

לעוד מידע אודות מוצרי טיפוח טבעיים, בריאים ויעילים, צרו קשר עם חברת מיכל לוין בטלפון 079-5599-171.

הנכם מוזמנים לבקר אותנו בערוצים ה באים : ערוץ היוטיוב, פייסבוק, אתר ,אינסטגרם

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן