להתקדם לפתרון ניהול הדפסה מאובטחת בצבע

ניהול הדפסה מאובטחת בצבע הפך בימינו לחיוני עבור גורמים רבים במשק, לרבות תעשיות, ארגונים, עסקים, מוסדות חינוך ואקדמיה.

יותר מתמיד, ארגונים רבים זקוקים לפתרונות אבטחת מידע, כולל פתרונות לניהול  שליטה ובקרה על הדפסה מאובטחת בצבע ובכלל. פתרונות אלו מספקים לארגון הגנה על נתונים ומידע מצולם או מודפס, ויכולת ניהול, שליטה ובקרה אחר כלל ההדפסות בארגון ואחר מסמכים הנסרקים במכשירים שונים בארגון. זאת בנוסף להשהיית הדפסות עד שחרורם ע"י העובד שהדפיס ועבורו הן מיועדות. מערכות אלה מאפשרות הפקת דו"חות המשקפות למנהל מערכות המידע את רמות הצילום וההדפסה של כל מחלקה ומחלקה בארגון עד לרמת העובד הבודד לזהות את הבזבזן הגדול, להבין את השימוש שעושה ולהתאים לו את המכסה החודשית.

 

הצורך בניהול מאובטח של הדפסות

ניהול מאובטח של הדפסות הוא צורך בסיסי בארגון.  פתרון האבטחה לא רק מונע ממסמכים ומידע "ליפול לידיים לא נכונות" (מתחרים או גורמים לא מורשים), אלא גם מבטיח  שהדפסות יופקו אך ורק על יד מי שעבורו הן מיועדות ולא על ידי אף גורם אחר. הגברת רמת השליטה עבור הרשאות להדפסות צבע יקרות, מאפשרת גם  הגבלה, שליטה ובקרה בכמות ההדפסות החודשיות בארגון לצורך התייעלות וחסכון.

 

הדפסות מאובטחות ויעילות

ניהול הדפסות בצבע מספק מענה מקיף לצורכי חיסכון וייעול בארגון. ההתייעלות ניכרת בין היתר במחיקה אוטומאטית של הדפסות מיותרות שלא נדרשו, הפחתת כמויות פלט שלא נדרש, מביא לחיסכון בהיקפי ההדפסה בצבע  ובכלל. כמו גם הכלת כללים להדפסות דו צדדיות, סריקה למיילים או לתיקיות, ועוד.

 

מערכת ניהול ובקרה להדפסות

באמצעות מערכת מתקדמת לניהול, בקרה ואבטחת הדפסות, המותאמת בצורה מלאה לצורכי הארגון ומשתלבת ותומכת במערכות הקיימות, ניתן לייעל באופן משמעותי את עבודת הארגון. הייעול ניכר ברמה גבוהה של בקרה ושליטה במסמכים מודפסים,  צמצום זמני חיפוש, ייעול הליכי מיון ותיוק והפיכת מסמכים אלו  לנגישים וזמינים יותר. למעשה, הטמעת פתרונות אבטחה הולמים מובילים לחסכון של כשלושים אחוזים מההוצאות השוטפות של הארגון עבור הדפסות.

 

התאמה אישית מלאה

במשק קיים מספר מצומצם של חברות מובילות העוסקות בפתרונות לניהול הדפסה מאובטחת בצבע בהתאמה אישית מלאה. בין חברות אלו בולטת חברת מפעיל,  הלומדת את צרכי הלקוח ו"תופרת" עבורו פתרונות מותאמים. מפעיל מביאה עמה ערך מוסף של מקצועיות וניסיון רב שנים הבאים לידי ביטוי בביצוע סקרי צרכים מקיפים, הפשטת תהליכי הטמעה, ליווי וייעוץ מלא לכל אורך התהליך. בסוף התהליך ללקוח יש בקרה ושליטה על תהליכי ההדפסה בארגון, שיכולה להוביל לחיסכון של עד 30% מעליות התפעול של צי המדפסות.

 

הדפסה מאובטחת בענן

בשנים האחרונות גדל  הצורך בסביבות עבודה ניידות לעבודה מכל מקום, ומכאן גדל  גם הביקוש עבור הדפסות ענן. שירותי הדפסה בענן מוצעים ברמות אבטחה גבוהות ביותר עם אפשרות לשליחת הדפסות בכל עת ומכל מקום בארגון ומחוצה לו, וכן הגדרות אבטחה וביקורות לשליפת המסמכים אך ורק על ידי הזדהות השולח. הדפסה מאובטחת בענן תורמת גם לחסכון בהוצאות העסק.

 

למידע נוסף אודות מרכזי הדפסה ופתרונות לניהול שליטה ובקרה מאובטחים להדפסה בצבע ובכלל, היתרונות והיישומים האפשריים, צרו קשר עם חברת המפעיל בטלפון 9495*

 

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן