להתקדם לביגוד ייצוגי בענף המזון

יש לכם מסעדה, בית קפה, אולם אירועים, חברת קייטרינג או רשת מזון? צריכים ביגוד ייצוגי לעובדים? כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

 

העלייה ברמת החיים העלתה את דרישות הציבור המקומי מבחינת רמת וטיב השירות המתקבל מעסקים בענף המזון. למעשה, מקצועיות בתחום מתחילה בנראות של צוותי העובדים, עם ביגוד ייצוגי, אחיד, אופנתי ונעים לעין. זהו ביגוד המקל על איתור מספקי השירות במסעדה, באולם אירועים או ברשת מזון, ויוצר רושם ראשוני מכובד ומקצועי על הלקוח.

 

התפתחות הביגוד הייצוגי בארץ

בעבר הלא כל כך רחוק, ביגוד ייצוגי בענף המזון בארץ היה בעיקר נחלתם של מסעדות יוקרה, בתי מלון ואולמות אירועים. בעסקי מזון אחרים כמו בתי קפה, חברות קייטרינג ורשתות מזון, עובדי החברה לבשו בדרך כלל את בגדיהם הרגילים, במקרה הטוב עם קוד לבוש כללי כמו בגדים בצבע שחור. בעשור האחרון, יחד עם עליית רמת החיים והמודעות לקודי לבוש ייצוגיים ונאותים, גדלה הציפייה של הלקוחות לשירות מקצועי על כל פרטיו, אשר מתחיל בהופעה נאותה וייצוגית של עובדי העסק. ההופעה נדרשת להיות לא רק סטנדרטית אלא גם ייחודית, מרשימה ואופנתית.

 

ביגוד ייצוגי, אופנתי ומרשים

אין ספק שמיתוג היא המילה המובילה בעולם העסקי של ימינו, לרבות בענף המזון, כאשר המיתוג ניכר בכל פרטי העסק ומרכיביו, כולל עובדי המקום והלבוש שלהם. לכן, בכדי להצליח בשוק התחרותי של ימינו יש למתג את חזות העובדים ברשת מזון, מסעדה או כל עסק אחר בענף, ואין זה מספיק להלבישם במדים סטנדרטיים. במילים אחרות, כיום ביגוד ייצוגי בענף המזון נדרש לשקף בהצלחה את תדמית העסק. כפועל יוצא מכך יש בענף המזון ביקוש לביגוד ייצוגי וייחודי לבית העסק, המבוסס על מראה עדכני ואופנתי, בעל נוכחות מרשימה התואמת את ערכי המקום. זאת בנוסף להדפסות ורקמות של לוגו, שם העסק, שם העובד ופרטים נוספים התורמים למיתוג המקום, קידומו ופרסומו.

 

לא לשכוח את האיכות, הנוחות והבטיחות

לצד חזות ממותגת, מרשימה וייחודית של בגדים ייצוגיים לעובדים בענף המזון, חשוב גם שבגדים אלו יהיו איכותיים, נוחים ובטוחים. איכות בגדי העבודה תבטיח את עמידותם לאורך זמן גם לאחר שימוש רב והרבה מאוד כביסות. הנוחות חשובה אף היא בהיותם בגדים הנדרשים לעבודה ולביצוע מגוון רחב של משימות פיזיות שונות. לכן יש צורך בבגדים מבדים איכותיים ונושמים המנדפים זיעה, שנוח ללכת, לעמוד, לשבת, להתכופף לסחוב, לבשל ולהגיש עימם. מעבר לכך יש לבחור בביגוד בטיחותי מחומרים שאינם מתלקחים ועם גזרה מתאימה ללא חלקים העלולים להיתפס במכשור וציוד.

 

חברה מומלצת ומקצועית בתחום

אם אתם מחפשים חברה מקצועית, מנוסה ומומלצת לבגדי עבודה ייצוגיים לענף המזון, כדאי שתכירו את חברת "אבי שיווק". החברה פועלת בתחום כבר משנת 1992 ומתמחה בשיווק וייבוא של בגדי עבודה ייצוגיים ואיכותיים, הצמודים לקו עדכני ואופנתי עבור כל סוגי העסקים בענף המזון לרבות מסעדות, אולמות, גני אירועים וקייטרינג. החברה מספקת מענה שלם לצרכי ביגוד והלבשה בענף המזון, הכולל ייצור מקומי לפי דרישות הלקוח וייצור ביגוד ייעודי לשפים לרבות במידות מיוחדות. כל זאת עם הקפדה על נוחות הגזרות והבדים ולצד שירותים מקצועיים משלימים של עיצוב, גרפיקה, רקמה והדפסה על גבי הבגדים.

 

למידע נוסף אודות ביגוד ייצוגי בענף המזון ניתן ליצור קשר עם חברת אבי שיווק בטלפון 03-9626268.

 

 

מתעניינים גם בנעלי עבודה? כדאי לבדוק את חנות נעלי העבודה Safety shoes

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן