להשקיע באיכות החיים עם עיצוב פנים יוקרתי

מבקשים לשפר את איכות חייכם ומוכנים להשקיע בכך לא מעט כסף? כדאי לכם לפנות למשרד עיצוב פנים המתמחה בתחום של עיצוב יוקרה.

במדינת ישראל של שנות האלפיים, אנשים מבקשים להשקיע באיכות חייהם בבית ובעבודה. לכן ישנה נכונות להשקיע תקציבים גבוהים לעיצוב פנים של מגורי יוקרה, וילות ופנטהאוזים, לצד עיצוב של סביבות עבודה ומשרדים. את התקציב יש להפנות למשרד עיצוב פנים מוכר ומוערך, כמו משרדה של ענבר מנגד, המתמחה בסוג זה של פרויקטים.

 

עיצוב פנים יוקרתי הפך למבוקש 

בשנים האחרונות, בזכות עליית רמת החיים בארץ והמודעות לנושאי העיצוב בכלל, גובר גם הביקוש לעיצוב פנים יוקרתי של בית או סביבת עבודה. חשוב להבין כי אין הכוונה לסגנון עיצוב ספציפי אלא למאפיינים של עבודות העיצוב, השמות דגש על רמה גבוהה של איכות חיים, עם יצירה של מרחב ייחודי לבעליו העונה באופן שלם לצרכים פרקטיים ואסטטיים, ומאפשר לנהל אורח חיים כמה שיותר יעיל ונוח.

מרחב זה נוצר על ידי תכנון מוקפד לכל פרטיו, עם ראיה הוליסטית מקיפה לצד ירידה לפרטי הפרטים, כאשר מוקדשת מחשבה רבה לתכנון נכון וחכם של החלל בהתאם למאפייניו השונים כמו ייעודו, גודלו והאור החודר אליו. כל זאת לצד יצירת סביבה ייחודית ומרהיבה ביופייה, שנעים ונוח לשהות בה, המספקת מענה נכון ומתקדם כיום ובעתיד לצרכים כמו אירוח, מנוחה, עבודה ואחסון.


חשיבות ליווי מקצועי לעיצוב פנים יוקרתי

בין אם אתם מבקשים לעצב סביבת מגורים או סביבת עבודה יוקרתית, חשוב שפרויקט זה יבוצע על ידי גורם מקצועי שישקיע את כספכם בתבונה ויבטיח קבלת מרחב איכותי העונה באופן מדויק ושלם לצרכים והעדפות. איכויות אלו מושגות בזכות ליווי של כל תהליך עיצוב הפנים משלבי תכנון, בחירת חומרי גלם ופריטי ריהוט מובחרים, בחירת אנשי מקצוע ועד פיקוח אחר ביצוע נכון ומדויק של העבודות ברמת גימור לא פחות ממושלמת השמה דגש על פרטי הפרטים.

 כמו כן, הליווי יבטיח ניהול יעיל ונכון של הפרויקט עם תיאום מלא בין הגורמים השונים, ללא טעויות, ללא חריגה ממסגרות תקציב ותוך עמידה בלוחות הזמנים. ומעל לכל, ליווי מקצועי יוריד את הנטל מכתפיכם וישאיר לכם רק את הצד המהנה של הפיכת החלום למציאות.


משרד עיצוב פנים מומלץ

דוגמא מצוינת למשרד עיצוב פנים מומלץ, המתמחה בעיצוב בתי ומשרדי יוקרה, הינו משרדה של ענבר מנגד. מדובר במשרד של מעצבת פנים מנוסה שיש מאחוריה שורה ארוכה של פרויקטים ושעבודתה נסקרה בשלל כתבות. ניסיונה ניכר גם בידע מעמיק בתחומי האדריכלות, הרבה מעבר להיבט אסטטי של תכנון מרחב אלא גם בהיבט ההנדסי והפרקטי שלו. 

כמו כן, ענבר מנגד ידועה כמי שמעצבת סביבות מגורים ועבודה שלא מתפשרות על נוחות ופרקטיות בחלל המעוצב, עם מרחב המיועד לשרת את בעליו ולא להפוך אותו לעבד של סביבתו. גישה זו נשענת על הכרות מעמיקה עם הלקוח והבנת צרכיו והעדפותיו, ועל תכנון מרחב העונה במדויק לצרכים והעדפות אלו.

לפרטים נוספים אודות עיצוב סביבות מגורים ועבודה יוקרתיות, צרו קשר עם משרד עיצוב הפנים של ענבר מנגד בטלפונים 054-8018838 ו- 04-8102087.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן