להקים משחקיה שעולה על כל דמיון

משחקיות מספקות אטרקציה עם פעילויות בלתי נדלות לילדים, וכאלו הן מבוקשות על ידי גורמים רבים. אולם הצלחתה של משחקיה תלויה רבות בעיצוב ותכנון נכון של כל מרכיביה.

 

יש לכם חלום ישן לפתוח משחקיה? נדרשים למשחקיה מתקדמת וייחודית למרכז קניות, מוסד ציבורי או חינוכי, לחדרי המתנה לילדים, במרפאה, בקניון או מועדון ילדים? רוצים לרענן ולחדש משחקיה קיימת בכדי להפכה ליותר אפקטיבית ואטרקטיבית? בכדי שיוזמה זאת באמת תצליח מומלץ לבצעה עם סיוע וליווי מקצועי כפי שמעניקה חברת הפי לי המובילה את התחום. החברה מייבאת מתקנים וציוד איכותי וחדשני למשחקיות ומספקת ליווי צמוד לתכנון, עיצוב והתקנה נכונה וייחודית של המתחם, בהתאמה אישית מלאה לצרכי כל לקוח.

 

 

מגוון מתקנים שיוצרים שלם אחד ומיוחד

משחקיה מציעה במתחם אחד מגוון סוגי מתקנים מעוצבים, איכותיים ובטוחים. יחד עם זאת, בכדי שמשחקיה באמת תצליח היא נדרשת לקחת בחשבון קשת רחבה של משתנים ולשקלל אותם לכדי מרחב סופי שלם אחד. בין היתר תכנון משחקייה דורש לקחת בחשבון את אופי המקום והמסר שהוא רוצה להעביר, קהל היעד הצפוי לרבות גיל, מין ומספר ילדים, וגם את סביבת, מיקום, גודל וצורת המתקן, הגבלות בטיחות ועוד.

רק עם גישה זו הרואה את המכלול ניתן ליצור משחקיה באמת אטרקטיבית, וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת "הפי לי" המתאימה לכל לקוח מתחם נכון שמבוסס על מתקנים וציוד תקני, חדיש, ייחודי ואיכותי. המתקנים נבחרים בקפידה תוך בחינת הפונקציות שהם מספקים, היכולת שלהם לענות על צרכיהם של כמה שיותר ילדים, ויצירת מתחם עם מסלולי פעילות רציפים למשחק יחיד, עם עוד ילדים או עם ההורים. כל זאת לצד חשיבה על חזות המקום והשתלבותו בסביבתו, נוחות שהייה במרחב להורה ולילד, ויכולת ליצור אווירה ייחודית המותאמת לקונספט מבוקש, למשל על ידי סגנון עיצוב המתקנים והמתחם, צבעים נבחרים ועוד.

 

ממציאים מרחבים כל פעם מחדש

חברת "הפי לי" מציגה סטנדרטים גבוהים ביותר בענף המשחקיות בארץ. החברה מייבאת מגוון מתקנים, מוצרים וציוד למשחקיות ברמת בטיחות ואיכות חסרת פשרות, עם עמידה בכל דרישות התקן המחמירות של מכון התקנים האירופאי והישראלי. בנוסף, בהפי לי שמים דגש על חדשנות עם רצון להביא לקהל הילדים בארץ את הדבר הבא בעולם המשחקיות, בדמות מתחמים ייחודיים בטכנולוגיות, בפעילויות ובעיצוב שלהם, המספקים מענה שלם לצרכי פעילות הילדים. לכן, בהפי לי כל פרויקט של תכנון ובניית משחקייה הינו ייחודי ואינו דומה לאלו שקדמו לו, כאשר ייחודו של המתחם מבוסס על התאמה לאה לאופי המקום וצרכי הלקוח. ההגעה ליעדים אלו נשענת על הליך מקצועי ויסודי המעניק לכל לקוח ליווי אישי וקשוב לצרכיו.

 

פתרונות חדשניים וייחודיים למתחמי משחקיות

מאחורי חברת הפי לי יש שורה ארוכה של פרויקטים של תכנון, עיצוב והתקנת משחקיות ייחודיות בהתאמה אישית מלאה, המבוססות על מתקנים וציוד חדשני ואיכותי שהחברה מייבאת. המשחקיות שהחברה מתכננת ומתקינה מתאימות לפעילות פנים או חוץ, הן מיועדות לילדים החל מגיל שנה וחצי, ומספקות מענה שלם לכל צרכי המתחם לרבות עיצוב המקום מחומרים שונים, משטחי ומזרני הגנה, מגני קיר ורצפה בצבעים שונים, פינות ישיבה מעוצבות, קורות תיחום וטפטים, עבודות נגרות בהתאמה אישית, ועוד.

זאת כמובן לצד מגוון מתקדם של מתקנים, מוצרים וציוד למשחקייה כדוגמת קרוסלות מעוצבות – מתקנים ממונעים חדישים, מתקני נינג'ה קידס מתחמי ומוצרי ג'ימבורי, בריכות כדורים מעוצבות,  בית הבלונים, קירות רב תכליתיים, קוביות בנייה קלי משקל במגוון גדלים וחומרים, מתקני רבי מרחב במגוון דגמים, לוחות פעילות ייחודיים למגוון גילאים רחב, קירות טיפוס, קירות מוסיקליים, מנהרות ייחודיות ,פרמידות, ריהוט איכותי, שולחנות חרוזים מוצרים אינטראקטיביים, מקרני משחק אינטראקטיביים ועוד….

 

לפרטים נוספים אודות הקמת משחקיות בהתאמה אישית צרו קשר עם הפי לי בטלפון 03-5176055 או בנייד 050-7241444

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן