להפסיק לטפס במדרגות – מוסיפים מעלית או מעלון לבניין

מבקשים לשפר את איכות החיים ולהעלות את ערך הנכס על ידי הוספת מעלית או מעלון? חשוב שתבצעו את התהליך עם מקצוענים. חברת עדי מעליות מתמחה בהוספת מעליות ומעלונים לבתים פרטיים, לבנינים מסחריים ולבניינים משותפים, ללא תלות בפרויקט תמ"א. השירות המקיף נותן מענה לכל הדרישות, החל משלבי התכנון ועד קבלת מעלון או מעלית פעילה בבניין.

בעבר בנו בערים מרכזיות ובאזורי ספר בנייני מגורים בני שלוש, ארבע ואף חמש קומות ללא מעלית. כמו כן, נבנו בתים פרטיים רבים ללא מעלית או מעלון. ואולם, כיום המגורים בקומה עליונה בלי מעלית כבר אינם תואמים את רמת החיים הממוצעת, כי קשה לעלות הביתה עם קניות, לצאת לטיול עם התינוק בעגלה, וכדומה. זוהי בעיה מהותית אף יותר לאנשים בעלי מוגבלויות, לקשישים, נכים וחולים, המוצאים את עצמם כלואים בבתיהם. כתוצאה מכך, דירות ללא מעלית הרבה פחות מבוקשות, על כל המשתמע מכך מבחינת ערכן בשוק.

יחד עם זאת, המצב אינו בגדר גזירת גורל. הרבה בעלי דירות ובעלי בתים פרטיים בוחרים כיום להוסיף לבניין ולבית שלהם מעלית או מעלון, ובכך משפרים את איכות חייהם ומעלים את ערך הנכס שלהם. דברים אלו נכונים גם לגבי בעלי בניינים מסחריים, המעוניינים לשפר את השירות לשוכרי המשרדים, לעובדים, ללקוחות ולעוברים ושבים.

 פתרון מקצועי ומקיף להוספת מעלית או מעלון לבניין

הוספת מעלית/ מעלון לבניין או לבית פרטי הינה פרויקט מורכב ולא זול, לכן חשוב לבצעו עם חברה מקצועית, מנוסה ומומלצת. מבין החברות הפועלות בתחום בולטת חברת עדי מעליות, שמאחוריה וותק וניסיון של קרוב לשלושה עשורים. החברה מתמחה בהוספת מעליות ומעלונים לבתים פרטיים ולבניינים קיימים, לצד תכנון והתקנת מעליות ומעלונים במבנים ובניינים חדשים, הנדסה ותכנון של עבודות בניה, הרכבה של פיגומים ועוד.

לאורך השנים הוסיפה החברה מאות מעלונים/מעליות לבניינים ובתים ברחבי הארץ, ולקוחותיה נהנים מפתרונות מקצועיים ומקיפים על ידי צוות מומחים מוביל. שירותי החברה מתאימים למעשה לכל אחד, כולל וועדי בתים ואנשים פרטיים המבקשים להוסיף מעליות חדישות ומתקדמות לבניינים קיימים, בתים פרטיים ומבנים מסחריים, ללא תלות בפרויקטים של התחדשות עירונית כמו תמ"א 38.

הפתרונות כוללים בין היתר ביצוע של כל עבודת בינוי ותכנון הנדסי נדרשת, לרבות עבודות בנייה נדרשות, בניית פיר חיצוני/ פנימי למבנה, הוספה של קיר חיצוני או פנימי למבנה, וכן התאמה והרכבה מושלמת של המעלון/המעלית בהתאם לנתוני המבנה, תנאי השטח וצרכי הלקוח. כל זאת עם ליווי אישי מלא לאורך הפרויקט, החל מהגשת בקשות להיתרי בניה ועד לקבלת מעלון/מעלית פעילים בבניין.

ליווי הליכים בירוקרטים ופתרונות יצירתיים ומונגשים

מי שמתחיל לברר על הליך של הוספת מעלות/מעלית לבניין קיים, נתקל בחומה בירוקרטית גבוהה וסבוכה שקשה מאוד לעבור אותה לבד. לא אחת, המכשול מרתיע וועדי בניין משותף או בעלי בתים ונכסים מסחריים מלהיכנס לפרויקט זה. לשם כך, בחברת עדי מעליות תקבלו מענה שלם הכולל ליווי וטיפול בכל נושאי הבירוקרטיה הקשורים אל הוספת מעלית/ מעלון בבניין, לרבות התנהלות מול גופים רלוונטיים לקבלת אישורים והיתרים נדרשים.

היבט נוסף ההופך את החברה למומלצת ומובילה בתחומה, הינו הניסיון והידע הרב שמאפשרים לספק מענה אופטימאלי לכל מבנה, לרבות למצבים מורכבים מבחינה הנדסית הדורשים פתרונות מיוחדים מחוץ לקופסא. החשיבה הייחודית נעשית על ידי עובדי החברה בתחושת אחריות שליחות, ובעיקר כאשר מדובר בהנגשת מבנה לבעלי מוגבלויות. למשל, על מנת להנגיש כניסה למעלית ישירות מהחנייה חפרה החברה מנהרה מתחת לבניין בירושלים, ועל מנת ליצור מפלס ישר ונגיש ניתן לשנות מאפיינים של גרמי מדרגות.

לקבלת עוד מידע אודות הוספת מעלית לבניין קיים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת עדי מעליות בטלפון 077-4366090.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן