להפסיק להסתנוור – עדשות מגע חכמות באור

מרכיבים עדשות וסובלים בייחוד בקיץ מאור מסנוור? כדאי שתכירו את העדשות החכמות באור אשר מספק מותג האופטיקה זיפלנס.

עם בוא הקיץ אנו נערכים כנגד קרינת השמש ואורה המסנוור באמצעות משקפי שמש, כובעים וכדומה. אבל זה לא הכל כי כיום אפשר להזמין באתר של חברת זיפלנס עדשות מגע חכמות באור של Acuvue® Oasys. באמצעות טכנולוגיה מיוחדת מסננות העדשות אור ומונעות סנוור בשעות היום הבוהקות, וגם מונעות סנוור בשעות הלילה, וסנוור מאור כחול של מסכים ומכשירים אלקטרוניים נוספים.

בעיית ההסתנוורות שכיחה מאוד

בעיית הסתנוורות הינה תופעה נפוצה ביותר, ממנה סובלים שני שליש מהציבור שמוצאים את עצמם מוטרדים מאור חזק ובוהק מידי, בין אם מדובר באור שמש בוהק ובהיר, פנסי רכבים בלילה או מסכי מכשירי הסמארטפון. במצבים אלו מרבית האנשים מבצעים פעולות המפצות על המצב ומסייעות לעיניים שלהם להתמודד עם הקושי לראות. אמנם, לא אחת בעיה זו מחמירה בקרב אנשים המשתמשים בעדשות מגע, אולם בימינו התפתחויות טכנולוגיות מרשימות בתחום האופטיקה מספקות לציבור מרכיבי עדשות המגע פתרון איכותי בדמות עדשות מגע חכמות לאור.

עדשות מגע חכמות באור

עדשות מגע Acuvue® Oasys with Transitions מסופקות און ליין באתר של זיפלנס במארז של שש עדשות. אלו הן עדשות דו שבועיות המיוצרות עם טכנולוגיה מתקדמת וייחודית בשם Transitions™ Light Intelligent. טכנולוגיה זו מעניקה עדשה חכמה באור, למעשה הראשונה מסוגה, אשר יודעת לסנן את כמות האור החודרת לעין ורמת החשיפה לאור בכל מצב ומקום, בתנאי חוץ ופנים כאחד, ומקנה ראייה ברורה, חדה וצלולה.

הטכנולוגיה של העדשות מונעת סנוורים באור יום בוהק וגם סנוורים בלילה, ואף מסננת אור כחול של מסכים ושל מכשירי אלקטרוניקה נוספים. יכולת זו מתבטאת בעדשות המתכהות באופן מידי, במהירות וללא הפוגה בבואן במגע עם קרני UV, וכן בבואן במגע עם אור חזק במיוחד. מידת התכהות העדשות משתנה בהתאמה לתנאי התאורה, לרמת ועוצמת החשיפה לאור, ובמעבר למקום עם עוצמת אור יותר נמוכה הן מתאזנות ומתבהרות בהתאם.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי עדשות מגע אלו אינן מהוות תחליף למשקפי שמש וגם לצורך זה תוכלו למצוא באתר של זיפלנס מגוון איכותי מבית מותגים מובילים.

רשת אמריקאית מובילה

קניית עדשות מדע חכמות לאור מזיפלנס מעניקה כתובת בטוחה שיש מאחוריה רשת אופטיקה אמריקאית מצליחה. זיפלנס מציעה מגוון גדול ואיכותי של מוצרים של מבית מותגים עולמיים מובילים, במחירים משתלמים במיוחד. כך למשל, תמצאו באתר ובחנות של החברה בירושלים מבחר איכותי של סוגי עדשות חודשיות, דו שבועיות, יומיות, צינלנדר, ועוד.

בנוסף, החברה משווקת מבחר איכותי של משקפי שמש מעוצבים לנשים וגברים של מותגי על מבוקשים ובשלל דגמים אופנתיים, לרבות משקפי שמש של רייבן, פראדה, אוקלי, ארמני ועוד.  כך ניתן למצוא בכתובת אחת הכנה מלאה לעונת הקיץ המסנוורת, עם עדשות חכמות לאור לצד משקפי שמש איכותיות מלאות בסטייל.

למידע נוסף אודות עדשות מגע חכמות לאור, משקפי שמש ומוצרי אופטיקה נוספים, צרו קשר עם זיפלנס בטלפון 02-9309334.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן