להפליג על גבי החלומות

מחפש לוקיישן מושלם להצעת נישואין? רוצים לערוך יום הולדת בלב ים או פשוט לבלות אחר צהריים מיוחד עם החברים? כדאי שתזמינו מקום ביאכטה סאם, המגשימה חלומות על גלי הים.

 במדינה כמו שלנו העטופה בים, שייט ביאכטה הוא הבחירה המתבקשת עבור מגוון סוגי אירועים, החל מבילוי רומנטי בשניים, דרך אירוע אינטימי עם בני משפחה וחברים ועד ליום כיף וגיבוש עם צוות החברה. אז אם אתם מבקשים יאכטה מתאימה, יאכטה סאם של דוד אורבך העוגנת במרינה הרצליה היא אחת המומלצות בענף. זאת בזכות מאפייני הספינה, איכויות הסקיפר שלה ומגוון השירותים המוצעים.

הצעת נישואין בלתי נשכחת

 לא מזמן, בחור שהכרתי חיפש דרך מקורית להציע נישואין לחברה שלו. הרבה זמן הוא התחבט והתלבט בנושא עד שסיפרתי לו על יאכטה סאם בבעלות דוד אורבך, העוגנת במרינת הרצליה. הוא התקשר לדוד וסיפר לו על רצונותיו. דוד, סקיפר חביב ומנוסה בארגון אירועים, הקשיב לדבריו באדיבות וסבלנות והעניק לו עוד מלא הצעות להפוך את הצעת הנישואין לחוויה מעצימה ובלתי נשכחת. אכן, האירוע היה בלתי נשכח בדיוק כפי שהובטח, עם אווירה נעימה וקלילה, מוסיקה אהובה על בני הזוג, אוכל משובח ועוד. על כל זאת ניצח דוד הסקיפר, יורד ים אמיתי שדאג לאוכל, לצילומים ולאווירה – הכל ברוח טובה ונדיבות. ואם לא די בכך, איך שערב נגמר והזוג הטרי ירד מהסיפון, הם קבלו ווטסאפ עם צילומים של האירוע.

בילוי ימי מובחר

 אין ספק שהשכרת יאכטה פרטית היא אחד משיאי התענוגות של החיים המודרניים. אם תשוטטו באינטרנט או תגיעו למרינה בהרצליה תגלו שורה ארוכה של יאכטות המציעות את שורותיהם. אולם מי שקצת מבין בים יגלה במהרה שיש הבדל מהותי בין ההצעות השונות, הן מבחינת טיב כלי השיט והן מבחינת השירותים המסופקים.

הכירו את יאכטה סאם

 יאכטה סאם העוגנת במרינה של הרצליה הינה יאכטת מפרש משוכללת, מפוארת וחדישה באורך של 11.45 מטר, אשר מיועדת להפלגה עם עד 11 איש. מדובר ביאכטת פאר מאובזרת בבעלות דוד אורבך המשמש גם כסקיפר שלה. דוד הוא יליד ארגנטינה שעבד במשך שנים רבות בענף הצילום כבמאי של סרטי תעודה בערוצי טלוויזיה במובילים בישראל. כל זאת עד שלא יכול היה עוד להתעלם מחיידק הים שלו, שהתחיל כבר בילדתו עם דודו סאם, יורד ים שחי ונשם את המרחבים הכחולים הפתוחים. האהבה הובילה לשינוי כיוון עם הכשרה בתחום הימי כסקיפר מסחרי וכמדריך ימי. מכאן הדרך הייתה קצרה לרכישת יאכטה הקרויה על שם דודו ולהפיכת אהבתו למקצוע עם שירותי שייט למטרות ויעדים מגוונים, החל מהפלגות קצרות לאירועים ועד להפלגות לחו"ל לקפריסין ועד יוון. אל השייט עצמו מתלווים שלל שירותים נוספים, כמו ארוחות גורמה וברביקיו, פעילות ימית, צילומי סטילס ווידאו מקצועיים, ועוד.

למידע נוסף אודות שייט ביאכטה סאם, צרו קשר עם דוד אורבך בטלפון 053-4245008.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן