ליהנות ממים מטוהרים עם מסנן ביתי איכותי

לא יכולים לסבול את האבנית בצנרת וגופי החימום שלכם?
רבים לא יודעים, במים קיימים מינרלים שאף טובים ונחוצים לגוף האדם. מסנני עמיעד מפחיתים את שיקוע האבנית ומשמרים את המינרלים החיוניים, בעזרת מסנני סיליפוס.

חברת עמיעד מציעה מסנני סיליפוס יעילים ובטוחים לשימוש.

המים בישראל רוויים בסידן ובמגנזיום, אשר בתנאים מסוימים שוקעים ומצטברים כאבנית. המשקעים עצמם לא משפיעים על איכות מי השתייה, בעוד שהאבנית בצנרת ובמוצרי חשמל בעלי גופי חימום יכולה בהחלט להשפיע.

 

מדוע כדאי להתקין מסנן מים בבית?

ביחס למדינות אחרות בעולם, מי השתייה בישראל נחשבים לאיכותיים ובטוחים לשתייה מהברז ובכל זאת, המים שלנו אינם חפים מאבנית. האבנית אינה משפיעה על טעם המים, אבל היא נוטה להצטבר ולגרום לסתימות בצנרת הביתית ובמערכת ההשקיה.

בנוסף, אבנית יוצרת מעטה שאינו אסתטי על גבי משטחים שונים הנמצאים בסביבה רטובה ולחה כמו מקלחונים, אריחי קרמיקה, מראות וכיורים.

בנוסף לכך, אבנית המצטברת במוצרי חשמל כמו מכונת כביסה, דוד, מדיח כלים או קומקום, פוגמת בתפקוד המכשיר ומעלה את זמן החימום שלו. בכך היא גם מגבירה את צריכת החשמל הביתית ומקצרת את אורך חיי מכשירי החשמל. לכן אנשים רבים בוחרים להשקיע במערכות סינון מים, הפועלות על בסיס טכניקות ומסננים שונים, כשבניהם בולטים במיוחד מסנני מים סיליפוס של חברת עמיעד.

מסנני מים על בסיס סיליפוס – יעילים במיוחד

מסנני המים הביתיים של עמיעד, המבוססים על סיליפוס, הינם מסננים המחוברים לצינור המים הראשי בכניסת המים למערכת הביתית, העומדים בדרישות מכון התקנים הישראלי ומשרד הבריאות. המסננים מספקים סינון מים המסייע במניעת כניסת לכלוך ממערכת המים המוניציפלית למערכת הביתית. כמו כן, כדוריות הסיליפוס שבמסנן מונעות מהאבנית להצטבר ולשקוע במקומות השונים, מבלי לפגום במינרלים הטובים (סידן ומגנזיום) הקיימים במים.

חברת עמיעד, ידועה בעולם, כבר למעלה מיובל, כמתמחה בפתרונות סינון מים בתחומים שונים – מתשתיות תעשייתיות, עירוניות וחקלאיות ועד לבנייני מגורים ולבתים פרטיים. בתחום הסינון הביתי משווקת עמיעד את מסנני הסיליפוס במספר דגמים, כשכל דגם מספק מענה לצרכים אחרים.

לדוגמא, מסננים מרכזיים לבית או לדירה – עמיעד קומפקט אלפא וסופר – הפשוטים לשימוש ותחזוקה. מסנן עמיעד אלפא נחשב לדגם הוותיק והמבוקש של החברה, ואילו עמיעד סופר כולל גם מורה סתימה המאפשר אינדיקציה לניקוי נדרש של רשת הסינון. לצד אלה, עמיעד קומפקט מותאם להתקנה במקומות צפופים יותר, ואילו לבנייני מגורים, קיבוצים, מושבים ומתחמי אירוח מוצע מסנן עמיעד אקו – המתאים גם לבנייה ירוקה.

כל מסנני המים של עמיעד מיועדים להתקנה בקו מים קרים ואת החלפת מחסניות הסיליפוס המסופקות על ידי החברה מבצעים כל מספר חודשים, בהתאם להנחיות של כל דגם.

חברה מובילה בענף סינון המים בארץ ובחו"ל

כאמור, מאחורי מוצרי הסינון האיכותיים עומדת חברת עמיעד מערכות מים. החברה פועלת עוד משנות השישים של המאה העשרים, ומפעליה שוכנים בקיבוץ עמיעד ובקיבוץ בית זרע.

בתחילת דרכה, החברה התמחתה במסנני מים חקלאיים, ועם השנים התרחבה לפתרונות סינון ביתיים מתקדמים. כיום מוצריה נמכרים בהצלחה בשווקים בינלאומיים, בשבעים מדינות ברחבי העולם, בעזרת 700 עובדים בארץ ובחו"ל ובסיוע של חברות בת ומאות מפיצים.

לקבלת פרטים נוספים על סינון מים, ולהזמנת מסנני מים תקניים ומומלצים מדגמים שונים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת עמיעד בטלפון 2958* ו- 04-6655100.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן