להכיר את החקלאי שמאחורי העגבנייה

חשוב לכם אוכל בריא? חולמים על תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית שקל ופשוט להשיג? באתר שוקבוק תוכלו לקנות תוצרת חקלאית מובחרת בסטנדרט של ייצוא, המגיעה ישירות מהחקלאי.

 

בהגיענו לסופר או לשוק, אנחנו לא באמת יודעים מי עומד מאחורי הפירות והירקות וכמה הם באמת טריים. הבעיה הזו בכלל לא קיימת באתר של שוקבוק, המציע מבחר איכותי וטרי של מוצרי חקלאות ישירות מהחקלאי לרבות ירקות, פירות, עלים ועשבי תיבול, נבטים, פטריות, קטניות, דגנים, תבלינים, שמנים דבש ועוד. את המוצרים תזמינו ישירות מהחקלאי, בין אם מצביקה כהן המגדל אפרסקים, או מנתי שמגדל ענבים. מדובר בתוצרת טרייה שנקטפת במיוחד עבור ההזמנה ועם מחויבות אישית של החקלאי לגבי איכות, טריות ובריאות תוצריו.

 

פירות וירקות עם כתובת

חשוב להבין ששוקבוק אינה רשת שיווק או מחסני אחסון של תוצרת חקלאית. שוקבוק היא זירת מסחר און ליין שהוקמה על ידי מגדלים וחקלאים מובחרים מכל רחבי הארץ, הרוצים ליצור חוויית קניה אחרת, הרבה יותר הוגנת ושקופה. החוויה מבוססת על סחורה שמסופקת ישירות מהחקלאי, ללא תיווך של גורם מסחרי ובדגש על איכות וטריות המוצרים.

בכל תוצרת המופיעה באתר מצוינים פרטי המגדל, ואילו ההזמנה שאותה מבצעים באתר מגיעה ישירות אליו. כך, מיצרן שקוף שאינו קשור ללקוחות הקצה שלו, האתר הופך כל מגדל וחקלאי למותג עם איכות ומאפיינים ייחודיים. כל זאת במטרה ליצור קשר ישיר בין הצרכן לחקלאי, עם רמה גבוהה ביותר של אחריות וביקורת אחר טריות ואיכות התוצרת המסופקת.

כפועל יוצא מכך, על כל מוצר שהלקוח אינו מרוצה ממנו החקלאי לוקח אחריות ואינו גובה עבורו תשלום. בנוסף, המחירים באתר נקבעו על ידי המגדלים עצמם באופן שיעניק תמורה הוגנת עבור עמלם, ויאפשר להם להתפרנס בכבוד מבלי שצד שלישי ירוויח על גבם. כך נוצרה פלטפורמה בה כולם מרוויחים, החקלאי והצרכן כאחד, ובשוקבוק מקווים שיום אחד היא תהפוך מודל והשראה למשק בכללותו.

 

טריות הנשמרת בלוגיסטיקה יעילה

שוקבוק פועלת על בסיס פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת ויעילה, המקשרת בין החקלאי ללקוחותיו וכוללת בית אריזה, מערך מתקדם של משלוחים ושירות לקוחות זמין. בתור התחלה, הלקוח מזמין און ליין ישירות מהחקלאי את התוצרת המבוקשת על ידיו. לאחר קבלת ההזמנה החקלאי בוחר וקוטף את המוצרים המבוקשים בסמיכות למועד שליחתם, ולא ממלאי בהמתנה. המוצרים שנקטפו נשלחים לבית האריזה של שוקבוק, שם הם מרוכזים ונשלחים תוך שעות בודדות לכל כתובת מבוקשת, ללא זמן המתנה או שמירת מוצרים במחסנים. כל זאת במטרה להבטיח קבלת תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית.

חשוב לציין כי כל המוצרים המוצעים באתר מחויבים לעמוד בדרישות המחמירות ביותר של משרד החקלאות והבריאות, וכן בתקני ייצוא קפדניים ביותר עם פיקוח מלא על חומרי הדברה.

 

לעוד מידע אודות שוקבוק היכנסו לאתר או צרו קשר עם שירות הלקוחות בטלפון
1-700-555-704.

 

 

מחפשים מאכלים נוספים מכל העולם במשלוח עד הבית? נסו את Globe Market סופר אונליין

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן