להיפטר בטבעיות מבעיית פיגמנטציה

פיגמנטציה הינה בעיה ממנה סובלות הרבה מאוד נשים עקב מגוון גורמים וסיבות. כיום ניתן לטפל בה באופן יעיל וטבעי בעזרת קרם ייעודי אפקטיבי.

כתמי פיגמנטציה היוצרים כתמים כהים על העור מטרידים נשים רבות שמבקשות להיפטר מהם. לשם כך מוצעים בשוק מגוון פתרונות יעילים יותר או פחות, כאשר בין הפתרונות היותר יעילים ומומלצים בשוק תוכלו למצוא קרם טבעי של מותג הקוסמטיקה המוביל טוליפ.

 

להכיר את בעיית פיגמנטציה

לפני שנדבר על פתרונות, חשוב להכיר תחילה את בעיית הפיגמנטציה. מדובר בתופעה  נפוצה הניכרת בכתמים של עור כהה, הנע בין גווני חום בהיר ועד עור שחור, המופיעים במקומות שונים בגוף. ניתן למצוא תופעה של כהות בפנים, בייחוד באזור המצח ועל השפה העליונה, והיא יכולה גם להופיע בירכיים, באצבעות, בבית השחי, ברכיים, בין הרגליים, במפשעה ועוד.

הכתמים עצמם יכולים להיגרם מסיבות שונות לרבות גנטיקה, הזדקנות, חשיפה לא מבוקרת לשמש ישירה,שינויים הורמונאליים ועוד. בכל מקרה, תהא הסיבה אשר תהא, מדובר בבעיה אסטטית לא נעימה שגורמת לנשים רבות לאי נוחות ולפגיעה בדימוי העצמי.

איך מתמודדים עם הבעיה 

השוק מציע מגוון דרכים להתמודדות עם בעיית פיגמנטציה ברמות יעילות כאלו ואחרות. מצד אחד יש מי שמסתפקות בכיסוי כתמים באמצעות מייק אפ ואיפור, ומצד שני יש כאלו הניגשות לטיפולים אגרסיביים ומאוד יקרים כמו טיפולי לייזר או פילינג כימי. יחד עם זאת, יש בימינו גם דרך יעילה, טבעית ולא פולשנית לטפל בבעיה, המוצעת בדמות קרמים טיפוליים, ביניהם בולט בניהם המוצר המהפכני שהמותג טוליפ פיתח ומשווק.

 

 קרם טיפולי יעיל במיוחד 

מותג הקוסמטיקה המוביל והמוערך טוליפ פיתוח ומשווק קרם מהפכני לפנים ולגוף, ייעודי לבעיית כהות בעור. מדובר בקרם לטיפול בפיגמנטציה ולהבהרה איכותי ומתקדם, מותאם למזג האוויר בארץ, העומד בדרישות תקן בינלאומיות מחמירות ומאושר על ידי משרד הבריאות, שתוכלו להזמינו ישירות דרך אתר החברה. למעשה, החברה כה בטוחה ביעילותו עד שהיא מחזירה 105% מהכסף למי שאינה מרוצה מהמוצר מכל סיבה שהיא, ובלי שאלות מיותרות.

הקרם מבוסס על נוסחה ייחודית המספקת מענה אפקטיבי לבעיית כתמי פיגמנטציה לפנים ולגוף,.הכוללת חומצות לקטיות, אלפא הידרוקסיות וחומצה קוג'ית, וכן ויטמיני םA, C ו- E.

השילוב הייחודי של רכיבים אלו גורם לדיכוי פעולתו של פיגמנט המלנין המהווה גורם מרכזי בהופעה של כתמי פיגמנטציה. זאת לצד פעולות של קילוף תאים מתים של העור, עידוד הגוף לייצור קולגן ופעולות של הבהרת העור. בנוסף, הקרם מאט תהליכי זקנה בעור ומונע היווצרות של כתמי פיגמנטציה חדשים.

שיפור משמעותי כבר מההתחלה 

מה שנהדר בשימוש בקרם לפיגמנטציה של טוליפ הינו יכולתו ליצור שיפור משמעותי כבר בתחילת הטיפול. כבר אחרי כשבועיים ניתן להבחין בהיטשטשות של הכתמים ואחרי  כחודשיים או שלושה של שימוש קבוע ושוטף תוכלו לראות שיפור ניכר בחזות העור, עם גוון הרבה יותר בהיר ואחיד.

בכדי לשפר את תוצאות הטיפול, ומכיוון שהשימוש בקרם דורש להימנע מחשיפה ישירה לשמש, יש למרוח את הקרם כל יום בשעות הערב לפני שהולכים לישון ולאחר שניקיתם היטב את העור. כמו כן, בטרם מריחת הקרם מומלץ למרוח על העור סרום או קרם הזנה אשר ישפרו את יכולת חדירת וספיגת הקרם. למחרת בבוקר חשוב למרוח על העור שטופל קרם הגנה עם מקדם גבוה. יש לציין כי הקרם אינו מומלץ לשימוש בהריון, אך לאחר מכן – כולל בתקופת ההנקה, כבר ניתן להשתמש בו.

 

לעוד פרטים אודות קרם ייעודי ואפקטיבי לטיפול בכתמי פיגמנטציה ולהבהרת העור, הנכן מוזמנות ליצור קשר עם חברת טוליפ בטלפון 03-6535555.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן