להיות בבקרה על החברה שלכם

מרגישים שאין לכם מספיק שליטה על מי שנכנס ויוצא מהעסק? רוצים מערכת יותר נוחה ומתקדמת עבור מעקב אחר נוכחות עובדים בארגון? כדאי שתכירו את המוצרים של חברת ביוקום.

בחברת ביוקום מתמחים בפיתוח ושיווק מוצרי בקרה מתקדמים בתחומי נוכחות ובטחון, המיועדים לחברות, בתי עסק וארגונים. מוצרי החברה כוללים בקרות כניסה, בקרות גישה, שעוני נוכחות, קרוסלות ומעברים מהירים, תאי סינון ועוד, המסופקים עם מערך שירות מקצועי ויעיל.

מובילים בתחום הביומטרי בישראל

ביוקום הינה חברה מובילה בכל הקשור לפתרונות ביומטריה חכמים, חדישים וייחודיים שמשלבים אפליקציות מתקדמות. מדובר בפתרונות מתקדמים המפותחים על ידי צוותי פיתוח מצטיינים, שעומדים בדרישות תקנים מחמירות של מכון התקנים הישראלי, תקני ISO ותקני שירות. המוצרים  כוללים מערכות מתח נמוך, בקרות כניסה ובקרות נוכחות, מעברים מהירים, תאי סינון, סבסבות, מערכות הקלטה וצפייה, אמצעים מתקדמים לגילוי פריצות, ועוד.

מערך שירות ותמיכה איכותי

לצד מוצרים מתקדמים ואיכותיים, היכולת להוביל בתחום הביומטרי בארץ מבוססת גם על  מערך תמיכה ושירות ארצי מקיף, המספק מענה עבור צורכי התקנה ותמיכה. החברה שמשרדיה ממוקמים במבשרת ציון משרתת אלפי לקוחות ממגזרים שונים במשק, לרבות משרדי ממשלה, מועצות מקומיות ועיריות, מוסדות רפואיים, מוסדות פיננסיים, חברות מסחריות, משרדי ערכי דין, מוסדות אקדמיה ועוד.

החברה מעניקה לכל לקוח שירות מקצועי, אדיב ואמין עם מענה מדויק, יעיל וחסכוני לצרכיו השוטפים, העכשוויים וארוכי הטווח. כל לקוח מקבל ליווי צמוד לאורך הליך הרכישה החל משלבי אפיון צרכים, להגשת הצעה מתאימה ועד לאספקת מוצרים מבוקשים, התקנתם, הפעלתם והטמעתם בעזרת הדרכות. הליווי ממשיך גם לאחר הרכישה עם מערך תמיכה זמין.

מבחר איכותי ומתקדם של מוצרים

בקטלוג של אתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון איכותי ומתקדם של מוצרים ביומטריים. בין היתר תמצאו מערכות מתקדמות של בקרת גישה המיועדות לניהול הרשאות עבור בעלי תפקידים למקומות שונים בארגון כמו כספות לכלי נשק, כספות תרופות נרקוטיקה, מעליות, ארונות, כניסות, אזורים רגישים וכדומה. מערכות אלו מורכבות מבקר, מערכת זיהוי, מנעול, חיישן דלת, זמזמם התראה ועוד. ניתן להגדיר באמצעותן נתונים שונים, כמו מי רשאי להיכנס, מתי מותר ולכמה זמן, וכן הן כוללות מערכות ניהול פרטי מורשים, ניהול של התראות, ניהול תקשורת בהתאם לתקנים והפקת דוחות.

עוד סוג של מערכות מבית ביוקום מיועדות לניהול נוכחות עובדים, וכוללות שעון נוכחות עם זמני יציאה וכניסה גם מהפסקות, יכולת לזיהוי של עובדים חד ערכי, הפקת דוחות של איחורים והיעדרות ועוד. כמו כן ניתן לבחור בין סוגים שונים של שעוני נוכחות, לרבות שעון קרבה, שעון שמזהה טביעות אצבע ותווי פנים, מערכת עם החתמת נוכחות וכדומה. השעונים עצמם מחוברים למערכות ניהול בארגון באמצעים שונים כמו ווי.פיי או GPRS, אפליקציות ווב וחיבור לטלפון נייד.

למידע נוסף אודות מערכות בקרה מתקדמות הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ביוקום בטלפון 03-6207000.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן