לא בונים לפני שפונים ליועץ קרקע

קבלנים, מהנדסי קונסטרוקציה או רשות מקומית, הנדרשים בדוח קרקע לצרכי ביסוס מבנים ותשתיות, צריכים לפנות לקבלת ייעוץ קרקע מגורם מקצועי.

מבקשים לבנות בית פרטי, בנייה רוויה, מבנה מסחרי או ציבורי או תשתיות? חשוב שתבינו את מאפייני הקרקע עליה אתם עומדים לבנות, שמשפיעה באופן ישיר על תכנון יסודות, תשתיות והמבנה בכללותו. ההבנה תסופק על ידי פניה לגורם מקצועי, מנוסה ומומלץ כמו חברת במפ הנדסה בע"מ, שייעוץ קרקע הינה ההתמחות שלה.

הצורך בשירותי ייעוץ קרקעות

הבסיס לכל פרויקט קונסטרוקטיבי בענף הבנייה הינה הקרקע עליה המבנה יעמוד באופן נאות, עמיד ויציב. בחינה זו של הקרקע לוקחת בחשבון את המאמצים השונים שמופעלים על המבנה לצד כוחות טבע שונים כמו רעידות אדמה, סוג הקרקע, התנפחות קרקע, קרקע סדוקה או לא יציבה ועוד. מכיוון שקרקע איננה אחידה, הרי שלכל שטח יש מאפיינים ייחודיים משלו שצריך להכירם מראש ולהבין את המשמעות שלהם. זאת, על ידי פנייה לחברת ייעוץ קרקעות מקצועית.

חברה שכזו מתמחה באפיון של שטחי בנייה ובהכנת דוחות ייעוץ קרקע וביסוס, עם בחינה של כל האילוצים שהקרקע מכתיבה, והנחיות עבור הנחת יסודות עמידים ויציבים. בחינה זו כוללת גם ליווי מקצועי של חברת הנדסה המתמחה בייעוץ קרקע שכחלק מתכולת העבודה שלה תבצע חקירה גיאוטכנית הכוללת לרוב קידוחי ניסיון בקרקע ולעיתים גם בדיקות מעבדה.

ייעוץ קרקע למגוון צרכים

ייעוץ קרקע מספק מענה למגוון צרכים שונים של השוק הפרטי, וגם של המסחרי והציבורי. המענה כולל ייעוץ עבור ביסוס של מבנים פרטיים ומבני מסחר, בדגש על שיטת ביצוע הביסוס אשר משפיעה על עלות הפרויקט כולו. כמו כן יועצי קרקעות מספקים ייעוץ וליווי למבני ציבור ופרויקטים של התחדשות עירונית, כולל פינוי בינוי ותמא 38/1 ו- 38/2, וכן ייעוץ מקיף ושוטף עבור פרויקטים של תשתיות עם פתרונות גיאוטכניים עבור מחלפים, גשרים, תעלות ניקוז, מנהור, חציות אופקיות, קירות תמך וכדומה.

בנוסף, יועצי קרקעות מוסמכים לספק חוות דעת לבתי משפט בכל הקשור לגיאוטכניקה, לרבות חוסר יציבות, סידוק מבני, קבלת חוות דעת שנייה, ועוד.

חברת הנדסה מומלצת בתחום

למי שמחפש חברת ייעוץ קרקעות מומלצת, כדאי לפנות לחברת במפ הנדסה בע"מ, שייעוץ קרקעות הינו ההתמחות שלה. החברה פועלת בפריסה ארצית ויש מאחוריה ניסיון של מעל לעשרים שנה, עם שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. החברה מספקת שירותים ופתרונות מקצועיים שיודעים גם לחשוב מחוץ לקופסא, כולל ייעוץ עבור ביסוס של מבנים מסחריים ופרטיים ומתן אישור לתוכניות של יסודות, התחדשות עירונית ומבני ציבור, פרויקטים של תשתיות, וכתיבת דוחות מומחה לקרקעות.

בחברה פועל צוות מקצועי עם ידע אקדמי וניסיון מעשי עשיר במיוחד, המעניק לכל לקוח שירות מהיר ויעיל שחוסך במשאבים. כל זאת עם ליווי אישי ומלא לכל לקוח, שירות אתי בשקיפות מלאה וזמינות מיידית.

בנוסף, בחברה כל פרויקט נלמד באופן יסודי ומוגדרת עבורו חקירה גיאוטכנית אשר כוללת לרוב פרוגרמה לקידוחי ניסיון, ליווי ופיקוח אחר עבודות קידוחי הניסיון בשטח, בדיקה ובירור של הממצאים המתקבלים. החברה יכולה לשמש גם כגורם מפקח עליון עבור עבודות ביסוס בשטח. 

למידע נוסף אודות ייעוץ קרקעות הנכם מוזמנים לפנות לחברת במפ הנדסה בע"מ בטלפון 04-6288924.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן