כתובת מתבקשת לכלי עבודה וציוד טכני

מחפשים כלי עבודה וציוד טכני איכותי במחיר אטרקטיבי? כדאי שתיכנסו לאתר של ורדי לוין או שתגיעו לחנות החברה בראשון לציון. 

בחנות ובאתר ורדי לוין מציעים מבחר איכותי וגדול של כלי עבודה וציוד טכני מהיצרן לצרכן, לרבות כלי עבודה ידניים וחשמליים, חומרי בניין, ציוד טכני, צבעי איטום ואבזרים, ציוד סניטציה ולאמבטיה, כלי אוויר וקומפרסים ועוד. מדובר בכלים וציוד תוצרת מותגים מובילים בישראל ובחו"ל, המספקים מענה שלם לצרכים של אנשי מקצוע, חברות, מוסדות ולקוחות פרטיים. כל זאת עם שירות מקצועי וקשוב, במחירים אטרקטיביים וזמני אספקה מהירים לכל כתובת בארץ.

 

חנות גם און ליין

עם ניסיון של מעל ששים שנה בתחום, ולצד חנות פיזית בראשון לציון, שירותי ורדי לוין מוצעים גם און ליין בחנות אינטרנטית מתקדמת ומאובטחת, ידידותית לגלישה ולהזמנת מוצרים. באתר המוצרים והציוד מסודרים לפי קטגוריות ותת קטגוריות, המאפשרים ניווט נוח, יעיל ופשוט, עם הגעה קלה לכל מוצר בלחיצת כפתור. כמו כן בכל דף מוצר מסופק מידע מפורט אודותיו. 

החברה גם מפעילה שירות לקוחות ברמת זמינות גבוהה, עם מענה אישי ומקצועי לכל שאלה. בנוסף החברה מספקת שירותי תיקון מקצועיים לכלי עבודה חשמליים של מותגים מובילים, עם תיקון במעבדות של היצרן ושימוש בחלקים מקוריים.

 

ציוד וכלים מובחרים

בחנות ובאתר של ורדי לוין מייבאים ומשווקים מבחר גדול של ציוד טכני וכלי עבודה. בין היתר החברה משווקת ומוכרת מסורי חשמל, מברגות חשמליות, מבגרות אימפקט, פטישונים, מלטשות, רוטרים, אקדחי חום, סט מקצועיים של בוקסות וכלים לצנרת. זאת בנוסף למשחזות זווית, אבזרים לרכב, בגדי עבודה, ציוד מגן, פתרונות אחסון לכלי עבודה, רתכות ועגלות משא. עוד ניתן למצוא בחנות סולמות אלומיניום ועץ עם מגוון שלבים, ברזי איכות למטבח, ברזי פרח, ברזים נשלפים, אסלות, מוצרי חימום ומיזוג, תאורה ואבזרים, מרססים, כלי אוויר, קומפרסורים ועוד.

 

 

דוגמאות למוצרים נבחרים

כאמור, בורדי לוין מקפידים על ייבוא ושיווק של ציוד טכני וכלי עבודה מובחרים. כך למשל, תוכלו להזמין ברז צבעוני עם פייה גמישה 360 מעלות דגם DUKE מבית Aquila, עם עיצוב חדשני המוצע בשלל גוונים, ושבע שנות אחריות של היבואן. כמו כן תוכלו להזמין מברגת אימפקט תוצרת המותג הגרמני Einhell שנחשבת לחזקה בישראל ומסופקת עם מטען מהיר, סוללת ליתיום קלת משקל אוניברסאלית ורב תכליתית, ושנתיים אחריות של היבואן. מדובר במברגה עם גוף קומפקטי וכוח ועוצמה מרשימים, וזמן עבודה ממושך במיוחד, במהירות סיבוב של 2200 סל"ד. היא המתפקדת גם כמקדחה וכוללת גם מנגנון דפיקה ייחודי הפועל בעת זיהוי התנגדויות.

עוד דוגמא למוצר מובחר המוצע על ידי החברה הינו מרסס טורבינה חשמלי מדגם FLEXiO w-665  מבית WAGNER. מדובר במרסס לצבעים על בסיס מים שמיועד לעבודות צבע בכל קנה מידה קטן עד גדול, המתאים לצביעת משטחים חיצוניים ופנימיים, לרבות קירות ותקרות. העבודה עם המרסס איכותית ומהירה, עם כיוון כמות ועוצמת התזה, ועם אפשרות לעבוד בזוויות שונות של התזה לרבות צביעה אנכית ואופקית.

 

למידע נוסף אודות הזמנת ציוד טכני וכלי עבודה צרו קשר עם ורדי לוין בטלפון 03-9641168.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן