כתובת מומלצת לכל צרכי הגינון

זקוקים לציוד גינון לטיפוח גינה פרטית או לעבודה מקצועית? כדאי מאוד שתכירו את האתר המוביל של חברת טכנו גן.

בחברת טכנו גן לכל בע"מ מספקים תחת כתובת אחת מענה מקיף ואיכותי של ציוד גינון וכלי עבודה, העונה לצרכי השוק הפרטי והמוסדי. בחברה הוותיקה והמוערכת מעניקים לכל לקוח פתרונות מדויקים לצרכיו, וזאת באופן יעיל ומהיר עם משלוח לכל כתובת מבוקשת בארץ.

 

מתמחים בציוד גינון וכלי עבודה
חברת טכנו גן, שהחלה את דרכה בשנות החמישים של המאה עשרים, מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של ציוד גינון וכלי עבודה איכותיים. החברה הינה יבואנית רשמית ובלעדית של מגוון מותגים עולמיים מובילים, ומציעה בין היתר כלי גיזום, חרמשים, מכסחות דשא, משאבות מים, מזמרות, מתחחות אדמה, מנערות זיתים, מפוחי עלים ועוד. הניסיון הרב בתחום והציוד המגוון מאפשרים לטכנו גן לספק לכל לקוח מוצרים מתאימים, העונים לדרישותיו וצרכיו המיוחדים. הציוד מסופק דרך עשרות נקודות שירות הפזורות ברחבי הארץ עם משלוחים עד הבית.

 

מסורים מעולים תוצרת איטליה
בייחוד לקראת החורף ובכדי לזכות בגינה מטופחת ונאה יש צורך בעבודת ניסור  לחיתוך של ענפים ועצים. עבור צורך זה באתר של טכנו גן מציעים לכם מבחר איכותי של מסורים לרבות מסורי שרשרת מסוגים שונים המותג האיטלקי Oleo-Mac. מדובר במסורים מקצועיים ואמינים המעוצבים עם מבנה ארגונומי נוח מאוד, מערכת בלימה מעולה ויכולת חיתוך מדויקת במיוחד.

בטכנו גן עומד לרשותכם צוות מקצועי, הזמין לסייע בבחירה נכונה של מסורים בהתאם לסוג ומשך העבודה ומידת ניסיון של המשתמש. כמו כן, בחירת המסור נקבעת בהתאם לסוג העצים שיש לנסר ומידת הקושי שלהם, תדירות בשימוש במסור, ומקום עבודת הניסור בחצר או בשטח. נתונים אלו ונוספים משפיעים על אופן הפעלת המסור, סוג עוצמת המנוע שלו, אורך הלהב, מיקום הידיות, אבזרי ומנגנוני בטיחות ועוד, וכאמור בטכנו גן יסייעו לכם בבחירה נכונה.


מגוון רחב של כלי גיזום
לצד מסורי שרשרת, באתר של טכנו גן מוצע מגוון גדול ואיכותי של כלי גיזום ידניים, ממונעים, חשמליים ונטענים. הכלים כוללים בין היתר מזמרות כוח, מגזמת גדרות חיות חד צדדית, מגזמת גבהים, מגזמה נטענת, מגזמה חשמלית, מזמרות ידניות, מסורי גבהים מקצועיים, מזמרת גבהים תוכי, חרמש משולב ועוד.

כלים אלו מספקים מענה לצרכי גינון מגוונים כמו גיזום של גדרות חיות, ענפים גבוהים וכדומה. הבחירה בכלי הגיזום המתאים נקבעת בהתאם לכמות ושטח העבודה, מידת הנגישות לשטח הגיזום, סוג הגדרות החיות שיש לגזום ועוד. למשל, כלי גיזום חשמליים מתאימים לגדרות שיש אליהן גישה עם כבל הארכה, כאשר כל הזמן יש לשים לב שלא לחתוך בטעות את הכבל. זאת בעוד שכלי גיזום נטענים חוסכים את הצורך בכבל אך זמן עבודתם מוגבל, ואילו כלי גיזום ממונע מתאים לעבודות מקצועיות לגיזום של ענפים קשים ועבים, ולעבודה ממושכת ללא מקור חשמל. בכל הנושאים הללו ונוספים תקבלו תמיכה מלאה מהצוות המקצועי של טכנו גן.

 

למידע נוסף אודות ציוד גינון, מסורים וכלי גיזום הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת טכנו גן בטלפון 03-5584011.

 

בקרו גם באתר Multi Garden לריהוט לבית ולגינה

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן