כתובת אחת מומלצת לכלים סניטריים

רוצים לקנות מקלחון שיתאים במדויק למידות החדר? מעוניינים במערכת איכותית לסינון מים? מחפשים ברז מתקדם למטבח או כיור מעוצב לחדר האמבטיה? הגיע הזמן שתכירו את טאגור סנטר.

בית המסחר טאגור סנטר שבתל אביב, בהנהלת שרון ואושרי דיין, מספק ללקוחות פרטיים, מוסדות, בתי עסק, מעצבי פנים ואנשי מקצוע, מגוון גדול ואיכותי של כלים סניטריים. 

טאגור סנטר נותן למענה למיכלי הדחה, אסלות, ארונות אמבטיה ברזים וכן מערכות לסינון מים וייצור מקלחונים לפי הזמנה. כל זאת גם דרך אתר אינטרנט מתקדם ועם שירות מקצועי באמינות חסרת פשרות ויחס אישי לכל לקוח.

בית מסחר מקצועי בהתאמה אישית

 טאגור סנטר הפך לשם דבר בתחום הכלים הסניטריים בקרב מביני עניין, עקב שורה ארוכה של יתרונות מהותיים. ראשית, בטאגור סנטר שמים דגש על שירות מקצועי עם יחס אישי לכל לקוח. בבית העסק עובדים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המספקים מגוון רחב של פתרונות בתחום הבנייה והשיפוצים. היחס המקצועי והאישי של עובדי החברה ניכר בין היתר בתהליכי הבחירה והקנייה של המוצרים. התהליכים מנוהלים באופן מושכל ומסביר פנים עם ראייה של צרכי הלקוח והתאמת הפריטים הנכונים שבאמת נדרשים לו, בלי לנסות לגרום לו לקנות יותר ממה שהוא צריך. ראיית צרכי הלקוחות מבוססת על ידע מקצועי נרחב ומעמיק, המאפשר לספק לכל לקוח מוצר פרקטי ונוח לשימוש היומיומי.

מגוון מוצרים במחיר תחרותי

 לצד שירות מקצועי עם יחס אישי, איכותו של בית המסחר טאגור סנטר נובעת משיווק מגוון גדול של מוצרים בסיטונאות ויחידים. בין היתר, בחנויות ובאתר החברה תוכלו לרכוש מקלחונים לפי הזמנה בשלל מידות ועיצובים, ומערכות מתקדמות לסינון מים של מותגים מובילים כדוגמת עמיעד,  InSinkErator ו- Aqualink. זאת לצד ברזים של מותגים מובילים מ-  KWC ועד HANSGROHE, וכן ארונות אמבטיה, כיורים למטבח ולאמבטיה, טוחני אשפה, אבזרים נלווים לחדר אמבטיה, אסלות, אמבטיות, וכלים סניטריים.

מוצרים אלו ונוספים נמכרים במחירים תחרותיים ביותר, עם תנאי תשלום גמישים.

המבחר העשיר והמחירים הנוחים מאפשרים לכל לקוח לקבל מוצרים מתאימים מבחינת איכותם ועלותם. החברה מפעילה חנות אינטרנט מתקדמת ברמת אבטחה גבוהה ביותר, דרכה אפשר לקנות את מרבית מוצריה. מדובר במוצרים הנבדקים בקפידה בטרם שליחתם ללקוח במשלוח מהיר.

לקבלת פרטים נוספים על כלים סניטריים הנכם מוזמנים ליצור קשר עם בית המסחר טאגור סנטר בטלפון 03-5331153

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן