כתובת אחת לכל צרכי ציוד ההרמה

מחפשים פתרונות מתקדמים, מקיפים ומלאים לצרכי ציוד הרמה? כדאי שתצרו קשר עם חברת שי מגן ציוד הרמה.

לקבלנים ונותני שירות בתחום המעמיסים הטלסקופיים ובמות ההרמה, המבקשים מענה שלם לצרכי ציוד הרמה, כדאי להכירו את חברת שי מגן הפועלת כ- One stop shop. בחברה ניתן למצוא את כל הדרוש, החל במכלים איכותיים וחדישים למכירה ולהשכרה , דרך כלים יד שנייה ועד למערך שירות מקצועי ומהיר בפריסה ארצית רחבה.

 

כל שנדרש לציוד הרמה

חברת שי מגן מציעה מענה שלם ומדויק המותאם לצרכיכם, בין אם אתם מעוניינים ברכישת ציוד הרמה חדש או משומש, בהשכרת ציוד הרמה לתקופה קצרה ואף של ימים בודדים ו/או השכרה ארוכה, עם או בלי מפעיל. המענה מגובה במערך שירות מהיר ומקצועי, הזמין גם בטלפון. מדובר בחברה וותיקה ומעורכת שפועלת בתחום מעל לעשרים וחמש שנה, המפעילה שני מרכזים בחיפה ובראשון לציון, לצד ניידות ומרכזי שירות בפריסה ארצית רחבה.  

 

הצי הגדול בארץ של ציוד הרמהמעמיסים טלסקופיים 

חברת שי מגן מחזיקה בצי ציוד המעמיסים הטלסקופיים ההרמה הגדול בארץ, שכולל מאות כלים חדישים ובטוחים, לרבות מעמיסים טלסקופיים עם או ללא צריח מסתובב, לרבות מענה להרמת אדם, הנפת מטען ולתנאי עבודה חריגים. מדובר בציוד הרמה שהחברה מייבאת ומשווקת מידי יצרניות עולמיות מובילות, שמתוחזק באופן שוטף בהתאם להוראות היצרן. 

הצי כולל מעמיסים טלסקופיים חדישים של מותג הפרימיום הבינלאומי MERLO עם דגמי Fix Frame ו- ROTO  ועם מגוון ומתקדם של כלי הרמה חסכוניים בצריכת הדלק, בתפעול ותחזוקה. מדובר בכלים בטוחים וקלים לתפעול, מהירים בנסיעה ובפעולות הידראוליות, נוחים וקומפקטיים, שמציגים רמה גובהה של יציבות. כל זאת לצד משקל נמוך, שדה ראייה רחב במיוחד ויכולת מיוחדת של צידוד קלשונים עם מגוון אבזרי קצה מקוריים.

החברה גם מציעה מבחר איכותי ומתקדם של במות הרמה טלסקופיות תוצרת החברה הבריטית Niftylift, עם כלים היברידים ירוקים וחסכוניים בצריכת אנרגיה לשימוש חוץ ופנים, שהינם קלי משקל וצרים, ומתרוממים לגובה רב יחסית למשקלם. כמו כן בחברה משווקים במות הרמה מספריים בשלל דגמים תוצרת החברה האיטלקית AIRO ועוד מגוון מתקני הרמה נוספים, כגון מיני עגורן מבית המותג היפני MAEDA, רובוטים להנפת זכוכית תוצרת החברה הדנית GMV ועוד. , מלגזות חשמליות / דיזל במגוון משקלי הרמה ועוד.

לחברה יש גם מחלקה מיוחדת לאיתור ציוד הרמה יד שנייה בארץ ובעולם במגוון מתארים, לצד שיווק ציוד משלים הכולל מדחסים ומגדלי תאורה. כל זאת ועוד עבור מחירים הוגנים ועם ייעוץ מקצועי בבחירת כלי הרמה המתאימים במדויק לצרכים שלכם.

 

מערך שירות מקצועי ושלם

לצד צי גדול ומתקדם של ציוד הרמה, החברה גם מפעילה מערך שירות מקצועי לכל צרכי ציוד ההרמה שפועל בפריסה ארצית רחבה. צוות מקצועי של החברה מספק ללקוחות ייעוץ לוגיסטי וטכני עם יכולת להתאים לכל לקוח כלי נכונים לצרכי העבודה שלו. כמו כן, צוות החברה מספק הדרכות בשטח עבור תפעול ותחזוקה נכונים ובטוחים של ציוד ההרמה. החברה גם מחזיקה במוסכים מורשים ובמערך טכני, מבצעת טסטים בבית ומחזיקה במלאי גדול וזמין של חלקי חילוף איכותיים מקוריים. במקרה הצורך יסופק כלי חלופי להמשך עבודה שוטפת של הלקוח. 

 

 

למידע נוסף אודות פתרונות מלאים לציוד הרמה, צרו קשר עם חברת שי מגן בטלפון 
04-8420055.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן