כל פתרון הצללה שתרצו – תחת קורת גג אחת

עוברים לבית חדש ומעוניינים בגג רעפים, פרגולה, סגירת חורף למרפסת, סוכך לחלון או רשת צל לגינה? בקרן אור הצללות תזכו למענה שלם תחת קורת גג אחת.

באקלים של ארצנו המאופיין בקיץ חם וחורף גשום, יש צורך במגוון פתרונות הצללה כאשר בדרך כלל כל פתרון יסופק על ידי גורם אחר. עם חברת קרן אור הצללות בע"מ תחסכו לעצמכם התרוצצויות בזכות כתובת מקצועית, מומלצת ואמינה לכל צרכי ההצללה שלכם ואף יותר מכך. 

 

חברה ייחודית ומובילה בתחומה 
אם אתם מחפשים חברה מומלצת, מקצועית ומנוסה להתקנת פרגולה, דק או גג רעפים, כדאי שתכירו את קרן אור הצללות בע"מ. מדובר בחברה וותיקה ומוערכת המספקת פתרונות הצללה איכותיים ומתקדמים כבר מעל לשלושים שנה. בחברה מייצרים ומשווקים מבחר איכותי, גדול וחדשני של פתרונות הצללה מתקדמים לרבות סוככים, פרגולות ודקים, גגות רעפים, סגירות חורף, רשתות הצללה, מסכים, בדי הצללה ועוד.

הניסיון, הידע והכלים שברשות החברה מאפשרים לספק מענה מקצועי לצרכי לקוחות מכל מגזרי וענפי המשק – פרטיים, עסקיים ומוסדיים. זאת בדגש על פרויקטים בהתאמה אישית ובכל רמת מורכבות, לרבות פתרונות קירוי והצללה של חצרות, גגות, מרפסות, חלונות, בריכות וחניות.

 

פתרונות איכותיים ומתקדמים
מבקשים ליהנות מפתרון הצללה איכותי ומותאם לצרכיכם שישרת אתכם נאמנה לשנים רבות וטובות? חברת קרן אור מציעה מבחר גדול ואיכותי של מוצרים ופתרונות הצללה המאפשרים התאמה מלאה לכל צורך וסגנון עיצוב. כל פרויקט מבוצע על ידי החברה עם מוצרים איכותיים וברמת גימור מושלמת. לכן, בין אם מדובר בבניית גג רעפים, פרגולה, דק, סגירת מרפסת או התקנת סוכך, תזכו עם קרן אור למענה איכותי המותאם לצרכיכם ולנתוני המבנה והשטח.

 

מבחר עשיר של אפשרויות
עבור כל סוג של מוצר הצללה, בקרן או מציעים לכם מבחר גדול ומתקדם של מוצרים ופתרונות לבחירה. כך למשל, בחברה מתקינים מערכות הצללה מתקדמות לכל ימות השנה ותנאי מזג האוויר של המותג העולמי Palmiye, המוצעות במגוון דגמים, צבעים וצורות, עם עמודים או תלויות, עם גג ישר או משופע וכדומה. מערכות אלו מציגות אטימה מוחלטת, שליטה חופשית ומלאה בצורת ההצללה עם פתיחתה וסגירתה על ידי לחיצת כפתור, ובשילוב של מערכת ניקוז מובנית ואף תאורת לד.

וזו רק ההתחלה: מבקשים לבנות גג רעפים? עם קרן אור תוכלו לבחור בין רעפי חרס, אקרשטיין, שינגלס, רעף דמוי צפחה ורב רעף. רוצים להתקין סוכך? תוכלו לבחור בין מגוון דגמים, סוגים ומידות של סוככי זרועות, מרקיזה, קסטה, מסכים, סוככי חלונות ועוד. מבקשים להתקין דק? תוכלו לבחור במגוון סוגי עצים וחומרי גלם להתקנתם. וכך זה ממשיך בין אם אתם רוצים לבנות סגירת חורף לחדר, חניה, מסעדה או בריכה, מעוניינים בהתקנת פרגולה מאלומיניום, עץ, חשמלית ועוד.

 

מענה יעיל ואישי
בהיותה עסק משפחתי השם דגש על מקצועיות, בקרן אור הצללות כל לקוח זוכה ליחס אישי, נעים וקשוב לצד מענה מקצועי חסר פשרות. העבודה מול הלקוח מבוצעת מתוך חשיבה משותפת השואפת לשלב את רצונותיו וצרכיו והגדרות התקציב שלו עם נתוני השטח, ובעזרת מגוון פתרונות אפשריים. כל אלו מובילים לפתרונות בהתאמה אישית עם ראיה הוליסטית של כל פרויקט לצד ירידה לפרטי הפרטים. ההליך מקצועי מסופק עם ליווי צמוד לכל אורכו ובדגש על זמני אספקה מהירים, עמידה בלוחות הזמנים ותנאי תשלום גמישים ונוחים.

 

למידע נוסף אודות פתרונות הצללה וקירוי הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת קרן אור הצללות בטלפון 053-2707344.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן