כל מי שרוצה יכול ללמוד מוסיקה

בסי המוסיקה מאמינים שכל אחד יכול להגשים את חלומו וללמוד מוסיקה. זאת במידה שהלימוד מוצע ברמה ובקצב הנכונים ומתוך אהבה לתחום והרבה שמחת יצירה.

בבית הספר סי המוסיקה למקצועות נגינה ומוסיקה, מאמינים שכולם יכולים ללמוד מוסיקה בכל גיל, בכל שכבת אוכלוסייה ועם כל יכולת כלכלית. בית הספר מציע שיעורי מוסיקה פרטיים וגם בקבוצה לילדים, נוער ומבוגרים, במסגרת בית הספר או בבית התלמיד, וזאת באזור רחובות, גדרה, מזכרת בתיה ויהוד. באתר של בית הספר תוכלו להתרשם ממגוון חוגי מוסיקה המוצעים על גבי כלי נגינה שונים, מפסנתר ועד גיטרה .

 

בית ספר איכותי למוסיקה

מאז פתיחתו בשנת 1998 בית הספר סי המוסיקה מציע מגוון שיעורי מוסיקה ונגינה חינוכיים ואיכותיים, המועברים על ידי צוות מורים מיומן שנבחר בקפידה. השיעורים מתאימים לכל גיל וכל רמה והם מוצעים במסגרת פרטית ו/או קבוצתית. כך למשל, שיעורים פרטיים יכולים להיות על גיטרה קלאסית, גיטרה אקוסטית, גיטרה חשמלית, גיטרה בס, תופים, אורגנית, פסנתר וכשיעורי פיתוח קול. שיעורים קבוצתיים מתקיימים בכיתות לימוד של בית הספר, בשטה ייחודית המאפשרת לכל תלמיד להתקדם בהתאם ליכולת האישית שלו. הלימודים בקבוצה מועברים באווירה המשלבת גישה מקצועית וחווייתית. הם נערכים עם חלוקה לרמות ולגילאים ומוצעים על כלי נגינה שונים לרבות גיטרות, יוקליילה ואורגנית.

 

גישת לימוד מתקדמת המתאימה עצמה לתלמיד

את בית הספר סי המוסיקה הקים ומנהל טירן צפריר, מורה למוסיקה מוסמך על ידי משרד החינוך, בעל תואר ראשון ושני בתחום, שזכה בתעודת הוקרה מטעם קרן רקאנטי- רש"י עבור יזמות חינוכית. מאחורי טירן ניסיון עשיר בהוראת המוסיקה על גבי כלי נגינה שונים במסגרות בית ספריות והעשרה. לאורך השנים פיתח שיטות לימוד מתקדמות וייחודיות והוא נחשב לאחד מחלוצי לימוד הנגינה בקבוצות בארץ. שיטות ייחודיות אלו מתאימות את עצמן לתלמיד, רמתו וקצב התקדמותו, והן מאפשרות לתלמיד להתקדם גם בתוך קבוצה בקצב הנכון לו. כמו כן שיטות הלימוד של טירן שמות דגש על יחס אישי לכל תלמיד ועל שמחת יצירה ואהבה למוסיקה. גישות לימוד אלו מאפשרות לכל תלמיד, בכל גיל ורמה, לגלות ולממש את מלוא הפוטנציאל המוסיקאלי שקיים בו. יתרה מכך, בבית הספר רוצים שכל מי שמעוניין לפתח את יכולתו המוסיקלית ימצא מסגרת לימוד ותקציב מתאימים עבורו.

 

מוסיקה מעל הכל

מעל הכל בסי המוסיקה רוצים ללמד נגינה ומוסיקה ולהעביר את התשוקה לכל מי שרוצה, ללא תנאים מוקדמים. מורי בית הספר ניגשים ללמד מוסיקה מתוך תחושת שליחות לקידום תלמידיהם לרמות כמה שיותר גבוהות, עם מלוא התמיכה לבעלי כשרון טבעי וגם למי שנעדר כישרון ראשוני. הדרך להגיע ליעדים אלו מושגת עם הרבה מאוד סבלנות, יחס אישי חם ואוהב, ורמה גבוהה ביותר של מקצועיות. ההצלחה של גישה אישית זו ניכרת בשטח עם תלמידים רבים שבוחרים שנה אחר שנה להמשיך ולהיות חלק ממשפחת סי המוסיקה, כאשר כל תלמיד זוכה ביד מושטת ואוזן קשבת הפנויה להיענות לכל צורך ובקשה.

 

למידע ופרטים נוספים אודות לימוד מוסיקה היכנסו לאתר של סי המוסיקה או צרו קשר עם בית הספר בטלפון 08-9365355.

 

 

אול יעניין אתכם גם ללמוד נגינה אונליין

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן