כל מותג שתבקשו – באתר של רשת תיקים מובילה 

מבקשים לקנות תיק איכותי ומעוצב של מותג מוכר? כדאי לכם להכיר את האתר המצליח של רשת iBags מבית קל גב.

קונות רק תיקי מותגים? מחפשות תיק נוח וטוב לילד לבית הספר? מעוניין בארנק או תיק איכותי ומעוצב לגבר? באתר ובסניפים הפזורים של החברה הוותיקה iBags מייבאים תיקים, ארנקים ואקססוריז איכותיים ואופנתיים של מותגי על לנשים וגברים.

 

לקנות תיק איכותי מכתובת מוכרת

כדי לזכות בתיק או בארנק טוב באמת שייצג אתכם כמו שצריך, יעוצב בקפידה עם רמות גימור מושלמות, יהיה פרקטי ונוח וגם ישרת אתכם לזמן ממושך, כדאי בהחלט להשקיע בתיק של מותג מוכר ומוערך. בנוסף, תיקים רבים נמכרים באתרים חסרי זהות, וכשתצטרכו שירות או אחריות- ספק אם בכלל תהיה לכם כתובת לפנייה או מענה.

חשוב לומר גם שבiBags מגוון המותגים הגדול ביותר מבין כל חנויות התיקים.

 אז כדי להיות בטוחים שתזכו בתיק מותג מקורי חשוב לרכוש אותו ממקור אמין, בדומה לרשת iBags. מדובר בחברה שאתם יכולים להיות בטוחים במקוריות התיקים שאתם קונים ממנה, המסופקים עם אחריות מלאה. יתרה מכך, ב-   iBagsתיהנו ממבחר עשיר ועדכני של תיקי מותגים, ממנו כל אחת ואחד יכולים למצוא את הפריטים הנכונים להם.

 

מגוון תיקים של מותגי על מובילים

בחברת iBags מבית קל גב מייבאים מבחר עשיר ואופנתי של תיקים, ארנקים ואקססוריז המיועדים לנשים גברים, בני נוער וילדים, בשלל עיצובים, סגנונות, מידות, חומרים וצבעים. המבחר כולל תיקי צד, תיקי גב, ארנקים, מזוודות, תיקי מחשב, פאוצ'ים, תיקי עבודה, תיקי נסיעות, תיקי החתלה, תיקים ליומיום ועוד. כל זאת לצד אקססוריז לתיקים, כמו כיסויים לטלפונים, כיסויים לדרכון, משקל למזוודה, מנעולים, רצועות אופנתיות לתיקים, מחזיקי מפתחות ועוד הרשימה ארוכה.

מדובר בתיקים של מותגים מובילים בענף, חלקם מוכרים לצרכן הישראלי וחלקם פחות. בשורת המותגים המוכרים תוכלו למצוא למשל תיקים של המותג Kipling עם הקוף המפורסם, וכן תיקים ייחודיים ואיכותיים של המעצב האמריקאי TOMMY HILFIGER, תיקים וארנקים בעיצוב קלאסי עכשווי של המותג PIERRE CARDIN. כמו כן תוכלו להזמין מאתר החברה תיקים של המותג האיטלקי הוותיק, הירוק והמתקדם TUCANO, המעצב ומייצר מגוון סוגי תיקים (חלקם מחומרים ממוחזרים), לרבות תיקים למחשב נייד, סליבים, כיסויים לאייפד וטאבלט. בנוסף, תוכלו למצוא מוצרים של המותג הבלגי המבוקש באירופה HEDGREN, המתמחה בעיצוב וייצור סוגים שונים של תיקים, לרבות תיקי צד, תיקי גב, תיקי מחשב עם גאדג'טים, מזוודות, ועוד.

 

מקום נכון לקניית תיקים

בחברת iBags אתם זוכים לכתובת מוכרת, יציבה ואמינה עבור הזמנה אונליין של תיקים באיכות הכי גבוהה, הנבחרים בקפידה על ידי צוות החברה ובעזרת בדיקות חיצוניות. כמו כן  החברה הינה יבואנית רשמית של מרבית המותגים הנמכרים באתר ובחנויות שלה, המסופקים עם אחריות מלאה. ב-   iBags תזכו במענה מקצועי הניכר בין היתר בשירות לקוחות מסביר פנים, זמין ומהיר, עם סיוע אישי בבחירת התיק שמתאים לכם. זאת לצד שפע של תיקים במבצע וגמישות בפריסת תשלומים, משלוחים עד הבית המוצעים בחינם בקנייה מעל שלוש מאות ₪, ומערך החזרות קל ונטול מאמץ.


לפרטים נוספים אודות תיקי מותגים איכותיים ואופנתיים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת iBags בטלפון 054-6657827.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן