כל מה שרכבכם צריך לקיץ

חשבתם שרכב צריך להכין רק לחורף? טעיתם. הרכב נדרש להכנה גם עבור העונה החמה.
כדי להעביר את הנסיעה בעונת הקיץ בנעימים ובבטחה יש להכין את הרכב בהתאם. בחנות ובאתר של חברת ד.ש. לאופר יבוא ושיווק בע"מ, תזכו למענה מקיף ואיכותי עבור צרכי רכבכם לקיץ לרבות מגני שמש, וילונות, מערכות קירור למנוע ומיזוג אוויר. כל זאת ועוד מוצע עם מבחר מתקדם וחדשני של מוצרים, עבור מחירים משתלמים במיוחד ושירות מקצועי אמין, זמין ואדיב.

תקינות מערכות קירור במנוע
פעולת מנוע הרכב מביאה אותו לטמפרטורות גבוהות ביותר. לכן, לא אחת בעונה החמה המנוע מתקשה לצנן את עצמו מהאוויר הלוהט שבחוץ, כאשר כשל במערכת הקירור של הרכב בהחלט יכול לגרום לנזק כבד למנוע. בכדי להבטיח את תקינות עבודת המנוע בקיץ חשוב לעקוב אחר מחווני הרכב ובנוסף גם לבדוק שיש בו כמות תקינה של נוזל קירור. במידה וקיים חוסר מומלץ למלא את המערכת בנוזל איכותי מותאם לדרישות יצרן הרכב. למעשה, נוזל קירור כדאי להחזיק באופן קבוע ברכב.

בנוסף לכך כדאי לבדוק את שלמות ותקינות צנרת המערכת היוצאת ונכנסת מהמיכל של נוזל הקירור ומהרדיאטור. במידה והתגלו צינורות משוחררים או בלויים יש להדק אותם או להחליפם.

מיזוג אוויר לנסיעה נעימה וצוננת
אין ספק שהאמצעי העיקרי שמונע מחום הקיץ לפלוש לרכב הינו מערכת מיזוג האוויר שלו. בכדי להבטיח את עבודתה התקינה מומלץ בתחילת הקיץ לבדוק את מצב המזגן ולהחליף מסנן במידת הצורך. כמו כן, במקרים של ירידה בעוצמת הקירור כנראה צריך למלא גז ועדיף גם לוודא שאין נזילות של גז ולבדוק את מצב הואקום של מערכת המיזוג.

וילונות ומגני שמש לרכב
גם אם צבע רכבכם לבן וגם אם המזגן עובד במלוא עוצמתו, אף אחד לא רוצה לשבת בצהרי יום קיץ בצד של השמש. יתרה מכך, מכיוון שלחלונות יש שטח גדול בחלל פנים הרכב הם מקרינים חום ישיר לתוכו, מחממים אותו וכך מאמצים את עבודת המזגן, גורמים לצריכת אנרגיה מוגברת וגם לבלייה מואצת של חלקי פנים הרכב השונים. בכדי להוריד את מידת החום והקרינה בתוך המכונית מומלץ לקנות וילונות או מגני שמש לחלונות הרכב. הוילונות והמגנים מקטינים באופן משמעותי חדירה של קרינה וחום שמש לרכב, והופכים את חללו הפנימי להרבה יותר נעים לשהייה.

ומה עוד?

יש עוד פריטים שכדאי לבדוק ברכב לקראת הקיץ, אותם ניתן לקנות ישירות דרך האתר המוביל של ד.ש. לאופר. כך למשל, גם בקיץ חשובה תקינות מגבי הרכב, שכן בעונה החמה שמשות הרכב נוטות לעטות עליהן שכבת אבק ולכלוך שאנו מנקים בעזרת המגבים. בכדי להבטיח רמה גבוהה של ראות גם בקיץ יש לבדוק גם את תקינות מגבי הרכב ובמידת הצורך להחליפם. מעבר לכך כדאי גם לבדוק את תקינות המצבר, למלא שמן, להחליף פילטרים ולצפות את הרכב בשכבת וקס השומרת על צבעו ומונעת את דהייתו.

לעוד פרטים אודות הכנת הרכב לקיץ צרו קשר עם ד.ש. לאופר יבוא ושיווק בע"מ בטלפון 04-8405533.

ניתן לפנות גם למנהלי החברה – רונן: 052-8981960 גיל: 052-8981961 ושרון: 052-8981962

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן