כל מה שצריך לחצר אירוח מושלמת

מבקשים להפוך את הגינה, החצר או המרפסת לפינת אירוח מושלמת? באתר של הום גרדן תמצאו בכתובת מקצועית אחת מענה לכל צרכי הריהוט והאבזור.

תרבות האירוח החיצוני הולכת ומתפתחת

אירוח במרחב החיצוני תופס עוד יותר תאוצה במדינתנו שטופת השמש, גם בזכות העלייה ברמת החיים, וגם כי ליותר אנשים יש מרחב חיצוני גדול – בין אם חצר, מרפסת מרווחת או גג. אז ביחד עם בתודעת תרבות האירוח המתפתחת בארץ, גם האירוח במרחב החיצוני משתדרג עם השנים.

כפועל יוצא מכך, בימינו קיימים מוצרים ייחודיים כגון ריהוט גן מעוצב ועמיד לתנאי חוץ מחומרים שונים, ערסלים ונדנדות, מטבח גן וגרילים, פתרונות הצללה, פרגולות ועוד.

הציוד והפריטים מוצעים באיכות משתנה, ורכישתם כרוכה לרוב בהתרוצצות ממקום אחד לשני. לכן טוב לדעת שבאתר של חברת הום גרדן מציעים פתרון שלם לכל צרכי הריהוט והאבזור של המרחב החיצוני בביתכם.

מומחים באירוח חיצוני

חברת הום גרדן, המובילה בענף ריהוט הגן, מייבאת מבחר גדול של רהיטים איכותיים ועמידים בעיצוב יוקרתי וייחודי. הרהיטים זמינים במלאי ומוצעים עבור מחירים אטרקטיביים, כולל מבצעים שווים, ובהחלט מתאימים לכל כיס.

הריהוט מסופק במהירות לכל כתובת בארץ ובדגש על אזור המרכז, ללקוחות פרטיים, מעצבי פנים ומעצבי גינות, אדריכלים, לקוחות עסקיים ומוסדיים. בין היתר תמצאו באתר החברה מגוון גדול, איכותי ונוח של רהיטי גן בעיצוב עכשווי מחומרים כמו ראטן, עץ, אלומיניום ופלסטיק, כולל פינות ישיבה, פינות אוכל, מיטות שיזוף, כריות, מזרונים וריפודים. עוד ניתן למצוא באתר מבחר נדנדות וערסלים בגדלים וצורות תלייה שונות, פרגולות ופתרונות הצללה לחצר כמו גזיבו ושמשיות, וגם גריל גז, מטבחי גן, טאבון עץ או גז, ועוד.

סיוע בבחירת ריהוט גן מתאים

אם אתם מתקשים לבחור פריטי ריהוט גן שמתאימים לכם, בחברת הום גרדן מעניקים לכל לקוח גם סיוע וליווי אישי בבחירת פריטים ומוצרים נחוצים למרחב החיצוני של ביתו. הבחירה מתבססת בין היתר על סגנון האירוח המבוקש, בין אם לבני זוג, למשפחה עם ילדים קטנים, אירוח של חברים, לארוחות מנגל, מסיבות בריכה וכדומה. כמו כן, לוקחים בחשבון את גודל השטח החיצוני המיועד לריהוט, את הגדרות התקציב, ואת סגנון עיצוב הפנים והחוץ של הבית שמשפיע על סוג חומרי הגלם, צבעי הרהיטים וצורתם.

חשוב לדעת שחברת הום גרדן קיימת כבר משנת 2010 בתחום!

לקבלת עוד מידע וסיוע מקצועי בבחירת ריהוט ואבזרים לחצר, לגג או למרפסת, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת הום גרדן בטלפון 03-7726262   

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן