כל מה שגיימר צריך לחוויית משחק אופטימאלית

אין ספק שכדי ליהנות מחוויית גיימינג מושלמת יש צורך בציוד מתקדם ומתאים, כפי שתמצאו באתר ובחנות של פיקסל Pixcell.

כל מי שנדבק בחיידק הגיימינג מגלה עולם שלם, מתקדם וחדשני, כאשר לצד משחקים מובילים גם קיים מגוון רחב של מוצרי גיימינג התורמים ליצירת חוויה אופטימלית, נוחה ומרגשת. עבור הצורך הזה תזכו במענה שלם בחנות ובאתר המצליחים של חברת פיקסל Pixcell.

 

חנות מובילה בעולם הגיימינג

להיות גיימר אינו רק משחק מהנה, אלא לייף סטייל שלם המגיע עם שלל סוגי ציוד, מוצרים ואביזרים נלווים, חדישים ומעוצבים. בחנות ובאתר של פיקסל מבינים את אורח החיים הזה ומציעים שלל מוצרי גיימינג באיכות גבוהה ביותר. בין היתר תמצאו באתר החברה כיסאות גיימינג מסוגים שונים של מותגים כמו Dragon , SparkFox , Corsair  ו- Razer, קונסולות גיימינג חדישות של  PlayStation X-Box – Nintendo, ומוצרים של מותגי על נוספים לרבות SteelSeries, Logitech ועוד.

כמו כן, בפיקסל סטור תמצאו מוצרים נוספים מעולם הסלולר, המחשבים, אלקטרוניקה  ושעונים, המלווים במעבדה מקצועית מתקדמת. החברה גם מהווה נקודת שירות של סוני, המספקת מענה ללקוחות בכל מה שקשור למכשירי המותג, אביזרים, שלטים ומוצרים נלווים.

מעבר לכך, אם אינכם בטוחים באיזה מוצרי גיימינג לבחור לרשותכם עומד צוות מקצועי, הזמין לסייע בבחירת ציוד מתאים לצרכים ולהגדרות התקציב שלכם.

מבחר עשיר ומגוון של מוצרים

באתר ובחנות של פיקסל תזכו במענה איכותי ומתקדם לכל צרכי הגיימינג שלכם, גם בכל הקשור לחוויית הסאונד והצפייה, וגם לחוויית המשחק עצמו. הציוד כולל קונסולות משחק מכל סוג עם מבחר עשיר ומתקדם של שלטים אלחוטיים, שלטים של בקרת טיסה, הגה מרוצים עם דוושות, מוט הילוכים, עמדות טעינה לשלטים, שלל סוגי משחקים, מנויים דיגיטליים למשחקי אקס בוקס, מצלמות HD לשיתוף, ועוד.

כל זאת לצד כסאות גיימינג ארגונומיים ומעוצבים לנוחות מרבית גם אחרי שעות רבות של משחק. אלו כיסאות שמקטינים כאבים ולחצים ושומרים על בריאות גופכם, הכוללים ריפוד משובח וכריות מובנות ושלל מצבי כוונון והתאמה אישית. כמו כן בחברה מספקים מבחר אוזניות לגיימינג לסאונד מושלם, שיושבות בנוחות על הראש ומבודדות אתכם מרעשי הסביבה, כולל אוזניות עם מיקרופון ואוזניות אלחוטיות. לכך מצטרפים מקלדות ועכברים ייעודיים לגמייניג עם עיצוב חדשני, שיקלו את יכולת התמרון שלכם במשחק ויעלו את מהירות התגובה שלכם, כולל מבנה ארגונומי מתקדם המונע כאבים במפרק כף היד. 

המבחר בחנות כולל גם עכברים עם חיישנים אופטיים ועכברים אלחוטיים, מקלדות ועכברים עם תאורת לד, ומקלדות מכאניות עמידות במיוחד שמאפשרות ללחוץ בו זמנית על כמה מקשים, ומקלדות עם מקשים שניתן לתכנת אותם. זאת לצד משטחי עכבר מיוחדים ורחבים המעניקים חופש תנועה וממזערים נקודות חיכוך העלולות להפריע לתנועה ולמהירות שלכם.

וזה עוד לא הכל: בחברה גם מציעים מגוון מחשבים נייחים וניידים לגיימינג, מסכים לגיימינג עם מפרט לשחקנים וכל חיבור נדרש, וכן שולחנות גיימינג מקצועיים, לרבות שולחנות עם תאורת לד ועם בקר שליטה, ועוד. 

 

לקבלת עוד פרטים אודות מוצרי וציוד גיימניג הנכם מוזמנים ליצור קשר עם פיקסל סטור  PixCell Store בטלפון 08-855-55-60.

 

.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן