כך פועלת חברת אבטחה ושמירה מובילה בישראל

כאשר הדברים מגיעים לביטחון של אנשים ורכוש, לא לוקחים סיכונים. צריך לעבוד עם חברת אבטחה רצינית שיודעת מה היא עושה ויכולה לספק מענה לכל לצרכים והדרישות. דוגמא טובה לכך מהווה חברת מיקוד אבטחה, הנמנית על המובילות בארץ בתחום.

 

מיקוד אבטחה היא מחברות השמירה המובילות בארץ, אשר מספקת שירותים למאות גופים פרטיים ומוסדות ממשלתיים וציבוריים. החברה מתמחה בשירותי אבטחה מקצועיים בתחומי אבטחת האישים, המתקנים, אספקת מערכות התראה ומיגון אלקטרוניים, שירותי מוקד, סיור ותגובה מקצועית, ועוד. העבודה מבוצעת על ידי עובדים מיומנים ובעלי הכשרות רלוונטיות, ביניהם סיירים, שומרים, מאבטחים, מנהלי ביטחון, מוקדנים וטכנאים, כאשר הצוות המקצועי של החברה מעניק ייעוץ בטחוני בהתאמה אישית לדרישות וצרכי הלקוח.

 

מענה מקיף ואישי ללקוח

חברת מיקוד אבטחה פועלת בהתאם לאמנת שירות, המחייבת את עובדיה לתת לכל פנייה מענה מהירה, לעמוד בלוחות הזמנים ולמלא את כל דרישות ומשימות הלקוח לשביעות רצונו המלאה. מדיניות איכות זו מבוססת על תקן 2008: 9001 ISO ומיושמת באמצעות נהלי עבודה ועקרונות יסוד, שהם הקוד הארגוני הפנימי של החברה. המענה המקיף מתחיל כבר בתחילת הפרויקט ובהסכם השירות, המותאם באופן בלעדי לצרכי הלקוח והאתר. ההתאמה נעשית תוך התחשבות בצרכים האובייקטיביים, הקיימים והמשתנים, של מזמין השירות.

 

החברה פועלת עוד משנת 1984 לאור ערכי יושרה ואמינות, מקצועיות ואכפתיות, הבנת צרכיו של הלקוח ומחויבות למלא את דרישותיו בהתמדה ובנחישות. לאורך השנים זיכו אותה הניסיון המקצועי והמהימנות במוניטין מצוין וכיום היא מעסיקה כ- 3,500 שומרים ומאבטחים בפריסה ארצית נרחבת, ובקשת רחבה של לתפקידים.

 

שירותים למגוון רחב של לקוחות

בתור אחת החברות המובילות בארץ, מיקוד אבטחה מספקת קשת רחבה של שירותים למגוון לקוחות. כך לדוגמא, החברה מספקת שירותי אבטחת מתקנים מתקדמים בהתאמה ספציפית למתקן המאובטח ולמערכת האבטחה עבור חברות, ישובים, מגדלי מגורים יוקרתיים ומפעלים. יחידת אבטחת האישים של החברה מעניקה מעטפת הגנה מלאה ללקוחותיה בהתבסס על מערך טכנולוגי חדשני ומאבטחים מיומנים, וכן ניתנים שירותי סיור פרו אקטיבי ותגובה מבצעית לאירועים באמצעות רכבי שטח, אופנועים וניידות סיור הנושאים מערכות איתור וניווט חדישות. בנוסף לכך, מיקוד אבטחה מספקת שירותי אבטחה לאירועים פתוחים וסגורים מכל סדר גודל ולאורך השנים אבטחה אירועים גדולים ומרכזיים בארץ, לרבות מופעים, מצעדים, ועידות עסקיות ועוד. מעבר לכך, על שירותי החברה נמנה מערך פקחי תנועה האחראי על פיקוח תעבורה ובטיחות באתרי עבודה בכבישים, אשר מורכב מרכזים, ראשי צוותים, פקחי שטח ומוקד תפעולי בפריסה ארצית – העובדים לאורך כל שעות היממה.

 

תגובה מהירה וטיפול בסיכונים

חברת מיקוד ואבטחה דוגלת במענה מהיר לכלל הסיכונים החיצוניים של הלקוח מבלי לפגוע בהתנהלותו הרציפה והשוטפת. בתוך כך, לאורך השנים החברה פיתחה התמחות מיוחדת בתפעול וניהול מערכי אבטחה מורכבים במיקור חוץ. נדבך מרכזי בפעילות זו מהווה חדר הבקרה הארצי הכולל טכנולוגיות חדשניות, ציוד מתקדם וצוות מיומן המבטיחים בקרה ושליטה, התאמה מלאי לצרכי הלקוחות ותגובה מבצעית מדויקת בזמן אמת. לכך מצטרפים מערכי הסיור והתגובה המבצעית המונים עשרות כלי רב זמינים, עם תפקוד פרו-אקטיבי בעת שגרה ורמה גבוהה של כוננות למצבי חירום. בתוך כך, החברה מתמחה בעבודה עם גופים המונחים על ידי שירותי הביטחון לסוגיהם, בשיתוף פעולה מתמיד עימם, בעמידה בדרישותיהם הקפדניות ובסטנדרטים המחמירים של ארגונים אלו.

 

לפרטים נוספים על שירותי חברת מיקוד אבטחה, פנו אל נציגיה בטלפון 03-7330535

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן