כדורגל איטלקי במיטבו

ברגע ששמעתי שרונאלדו חתם ביובנטוס – לא היה לי ספק. ברור לגמרי שאנחנו לוקחים את עצמו ועפים לראות אותו. פתאום איטליה נשמע כמו יעד כדורגל מדהים וטורינו הפכה לאטרקטיבית.

חיפשנו חבילות ליובנטוס וגם חבילות לליגה האיטלקית וכשדיברנו עם הסוכן בגלובל ספורט, גילינו שבסוף אוגוסט אפשר לתפוס גם את יובה מול לאציו וגם את מילאן מול רומא בסאן סירו במילאנו. לפעמים שווה להרים טלפון לבדוק ולא להסתפק רק בחבילות למשחקי כדורגל למילאן או משחקי כדורגל ברומא.

חיים את החלום

חודש וחצי לאחר מכן כבר היינו על מטוס למילאנו בדרך לשבוע איטלקי. מלון במילאנו ועוד איזה לילה שניים בטורינו כדי לא להיגרר. המייל עם הכרטיסים מגלובל ספורט כבר חיכו לנו בתיבת האי-מייל. אחרי שהגענו לטורינו, גילינו עיר מפתיעה לטובה, קוסמופוליטית ועם לא מעט מקומות בילוי לא רעים בכלל. אבל עם כל הכבוד, אנחנו חיכינו לרגע המיוחל  – לראות את רונאלדו עולה לדשא במדי הזברה של יובנטוס.

באותו יום היה נדמה שכל טורינו עושה את דרכה לאצטדיון האליאנז החדש בטורינו. אותו אצטדיון שהחליף את הדלה אלפי הגדול והמיושן. ביובה החליטו שקצת יותר מ-40 אלף מקומות זה לגמרי מספיק. חבל שלא סיפרו להם שתיכף רונאלדו מגיע והם יכולים למכור גם 80 אלף כרטיסים בלי שום בעיה.

מה אפשר להגיד – ההייפ היה מוצדק. האצטדיון הזה לא גדול אבל כמו שאמרו לנו בגלובל ספורט, הוא פשוט מדהים והאוהדים האיטלקים פשוט מרימים אותו לשמיים כשהגברת הזקנה עולה למגרש.

היה מדהים. אמנם רונאלדו לא כבש, אבל ההתרגשות של הקהל ממשחק הבית הראשון שלו ביובנטוס הייתה בלתי נשכחת. אין ספק שכרטיסים ליובנטוס יהיו מוצר מאוד מבוקש כל עוד הוא שם.

מאגדת כדורגל לאצטדיון שכולו אגדה

למחרת עשינו את דרכנו חזרה למילאנו. בסך הכל כשעה ברכבת והתחלנו כבר להתכונן למשחק שמחכה לנו עוד כמה ימים, בו תפגוש מילאן את לאציו למפגש לוהט.
לפני הנסיעה הפצצנו את הסוכן שלנו בגלובל ספורט בבקשות להמלצות. אחת מהן הייתה לעשות סיבוב אימונים בסן סירו וללכת לעשות את הסיור באצטדיון, שאפשר לסגור אליו גם חבילות לאינטר, לא רק מילאן. אין ספק שמדובר באצטדיון שכל חובב כדורגל חייב לבקר בו. נכון, זה אצטדיון עתיק, אבל זה בדיוק חלק מהקסם שלו.

מילאן לא בשיאה בשנים האחרונות, אבל כשלאציו מגיעה לעיר, כולם רוצים לראות ניצחון. וזה בדיוק מה שקיבלנו.
ניצחון קטן-ענק למילאן במשחק איטלקי טיפוסי והרבה אוהדים צבעוניים ביציע. אין כמו הקללות באיטלקית כדי לצחוק קצת.

חזרנו לארץ מרוצים מאוד שבחרנו בחבילת ספורט ליובנטוס. היינו עוד יותר מרוצים מכך שתפסנו שני משחקים, אפילו שאכלנו יותר מידה פיצה ופסטה. לפעמים שווה להקשיב להמלצות של הסוכן, ותודה על כך לעומרי מגלובל ספורט.
אנחנו עוד נחזור למשחקים של יובנטוס, ואולי אפילו גם למשחקי כדורגל ברומא.