ייצוג עורך דין נדל"ן בנושאי תכנון ובנייה

זקוקים לסיוע משפטי בתחומי תכנון ובנייה? כדאי שתפנו לעורך דין נדל"ן המתמחה בנושאים אלו.

תכנון ובנייה הם תת תחום משפטית בענף הנדל"ן, הכוללת את הכרת דרישות החוק, תקנות, נהלים וחוקי עזר, והינה חיונית להתנהלות נכונה בתחומי המקרקעין. לכן יש חשיבות רבה לייצוג משפטי נאות על ידי משרד עו"ד נדל"ן המתמחה בתכנון ובנייה. דוגמא לכך מהווה משרדו של עו"ד יניב אהרון העוסק במשך שנים רבות בעולם התכנון והבנייה, ושיש באפשרותו לספק מענה מקצועי שלם, נכון ואפקטיבי.

כמה מילים על תחום התכנון והבנייה

דיני תכנון ובנייה הינם אוסף של חוקים, תקנות, תקנים והוראות אודות הליכים שיש לבצע לקבלת אישורים מגופי תכנון עבור תוכניות בנייה. מדובר בתחום משפטי הדורש ידע מעמיק בקשת רחבה של נושאים, לצד הכרות מעמיקה עם הגופים הרלוונטיים. בנוסף, היכולת להוציא לפועל פרויקטי נדל"ן מחייבת להכיר היטב את ההליכים הרגולאטורים ואת הגופים העומדים מאחוריהם.  כפועל יוצא מכך, ישנה חשיבות רבה לבחירת ייצוג משפטי לא רק מעורך דין בתחום הנדל"ן, אלא ממי שמתמחה בתכנון ובנייה.

עורך דין שיודע מה הוא עושה

הבנתו של עורך דין יניב אהרון בתחומי תכנון ובנייה, ויכולתו להגיע לתוצאות והישגים מרשימים, נשענות על ניסיון וידע רב. ברשותו ידע משפטי מעמיק ונרחב לצד הבנת ההיבט הציבורי של התחום, מעצם עבודתו בעיריית אשדוד כעוזר ראש העיר. התפקיד כלל בין היתר עבודה מול הועדות המקומיות והועדה המחוזיות לתכנון ובניה, מהנדסי עיר ומחלקות בעייריה, כמו כן תכנון של מהלכים מורכבים לרבות הגשת בקשות להיתרי בניה באמצעות אדריכלים,עבודה מול יועצים, קידום יעיל של הבקשות ומקסום זכויות הבניה, וכלה בהגשת עררים ו/או עתירות מנהליות בקשר להחלטות הועדה המקומית ו/או המחוזית ככול שהחלטותיה אינן מבטאות את הזכויות המגיעות ללקוח.

משרד עורכי דין יניב אהרון מתמחה בנוסף בתחום המקרקעין, ומבצע עסקאות רבות לרבות, רכישת מקרקעין, נכסים למגורים, נכסים מסחריים קרקעות ושטחים חקלאיים. לצד אלו מתמחה המשרד במיסוי מקרקעין, ומעניק ייעוץ משפטי בהיבטי המיסוי השונים. משרד עורכי הדין יניב אהרון מציג שילוב מצוין של ידע משפטי מעמיק עם יכולות פרקטיות ומעשיות של תכנון ויישום אסטרטגי, דבר המעניק ללקוחות המשרד יתרון משפטי מובהק.

מבינים בתכנון ובנייה

אין ספק כי משרד עו"ד יניב אהרון מהווה כתובת מקצועית ורצינית לנושאי נדל"ן בכלל ולנושאי תכנון ובנייה בפרט על היבטיהם השונים. ההתמחות כוללת ייצוג בבתי משפט בהליכים של הגשת כתב אישום בגין עבירות תכנון ובניה וכן ייצוג בעבירות הקשורות לניהול עסק ללא רישיון.  למשרדו של עו"ד אהרון ניסיון נרחב בניהול התיקים בבית המשפט עוד בשלב החשדות לפני הגשת כתב אישום וכן לאורך השלבים המשפטים ועד לזיכוי או מתן גזר הדין. למשרד יש את כל הידע, הניסיון והכלים על מנת לייצג אתכם מול הרשויות ולקדם באופן יעיל מהלכים משפטיים נדרשים. בין היתר המשרד מספק מענה שלם בכל הקשור להגשת בקשות להיתרי בנייה, תוכניות וזכויות של קרקעות, שינוי תב"ע, בקשות לשימוש חורג, וניצול זכויות בניה.

 

זאת בנוסף לבחינת זכאות להפחתת היטלי השבחה, ייצוג בתביעות פיצויים עקב ירידת ערך הנכס, ייצוג משפטי מול ועדות מקומיות וועדות ערר, וייצוג בהליכים מנהליים ופליליים כאמור מול הרשויות ובבתי המשפט.  

 

לקבלת עוד מידע מקצועי אודות שירותי עורך דין נדל"ן, תכנון ובנייה, צרו קשר עם משרד עו"ד יניב אהרון בטלפון 050-2708116 ובקרו באתר האינטרנט בכתובת www.yanivalaw.com

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן