ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי

חשיבותו של ייעוץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי

מתכוונים לקנות דירה או לבנות את בית חלומותיכם? לפני שאתם פונים לבנק ובוודאי לפני שחותמים על המשכנתא, חשוב שתבינו את החשיבות והמשמעות של ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי.

מדוע צריך ייעוץ "אובייקטיבי"?

כאשר תגיעו אל פקידי המשכנתאות בבנקים יקבלו אתכם בסבר פנים יפות ותקבלו הסברים על המסלולים הקיימים ומשמעותם, על הטפסים שעליכם להמציא וכדומה. ואולם, מה שרבים בציבור אינם מבינים הוא שמשכנתא היא סוג של עסקה. מדובר בהלוואת עתק מבחינתכם שהבנק בהחלט עומד להרוויח ממנה, וככל שיצליח לגייס אתכם לעסקה טובה יותר מבחינתו כך הוא ירוויח יותר – ואתם תשלמו יותר. על ייעוץ שכזה בוודאי אי אפשר להגיד – "אובייקטיבי".

ייעוץ משכנתא אובייקטיבי עם חברה המתמחה בתחום, הוא כזה שרואה לנגד עיניו אך ורק את האינטרסים שלכם: את היכולות הכלכליות כיום ובעתיד, את השינויים בהרכב המשפחה, וכמובן את המסלולים הטובים ביותר לאור ההיצע בשוק המשכנתאות ומצב המשק בכלל. היועץ שלכם כמובן יודע שמדובר בסוג של עסקה שעליה ניתן וצריך לקיים משא ומתן, ובוודאי לא לקבל את הצעת הבנק כסוף פסוק. נהפוך הוא, אפשר וצריך לנצל את התחרות בין הבנקים על הכיס שלכם כדי לחסוך כסף.

כמה כסף? ייעוץ משכנתא אובייקטיבי יכול לחסוך לכם עשרות ומאות אלפי שקלים בטווח הארוך של ההלוואה. אלו לא מילים באוויר אלא מציאות שמתרחשת מדי יום.

ולמה צריך ייעוץ "מקצועי"?

נטילת הלוואה של מאות אלפים ואף מיליוני שקלים אינה עניין של מה בכך. יש להבין היטב סוגיות כגון תמהיל משכנתא, ריביות צמודות ולא צמודות, להכיר את המצב הנוכחי במשק, להבין מהן נקודות יציאה ומהי עמלת פירעון, כיצד מנהלים משא ומתן מול הבנקים באופן אפקטיבי, מה משמעותה של פריסת הלוואה ארוכת או קצרת טווח, מהם הסיכונים במסלול שבחרתם, ועוד הרשימה ארוכה. למרבית האנשים פשוט אין את הידע והניסיון הדרושים לתכנון נכון וקבלת החלטות מושכלות בתחום. מדובר בהחלטות שיכולות לעשות את כל ההבדל בין תנאי החזר נוחים וטובים, לבין התחייבות כלכלית שמכבידה מאוד ולאורך שנים על החיים.

יועץ מקצועי נותן לכם את הידע וההבנה המתבקשים לפני שנוטלים התחייבות כספית כה גדולה. יתר על כן, הידע של היועצים בשוק המשכנתאות מהווה כוח עצום לטובתכם, שכן הם סוקרים עבורכם את הצעות הבנקים השונים, יוצרים עמדת מיקוח אסרטיבית יותר מול הבנק, וממליצים על התמהיל הטוב ביותר מבחינתכם. למעשה, ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לקבוע עד כמה תהיו מעורבים בתהליך, בהתאם לזמן הפנוי ולרצונות שלכם. היועץ מסוגל לטפל עבורכם בחלק גדול מהפרטים, כולל לקשר אתכם עם הבנק, למסור לכם תדריך מסודר לקראת חתימה על המשכנתא, ולענות על כל שאלה שמתעוררת גם בהמשך הדרך לגבי נושאים בירוקרטים הנדרשים לקבלת ההלוואה.

בשורה התחתונה, ייעוץ משכנתאות מקצועי ואובייקטיבי הופך את תהליך נטילת המשכנתא לפשוט, קל ומובן יותר, וחוסך לכם ממון נכבד באמצעות מיקוח וקבלת החלטות נכונות.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת ייעוץ משכנתא אובייקטיבי ומקצועי, פנו אל מנטה ייעוץ משכנתאות בטלפון 072-2797979.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן