יום גיבוש מצחיק, מצחיק ופותח לבבות – בחבילה אחת שלמה

הכל מתחיל ונגמר באנשים, בתחושות שלהם ובתקשורת ביניהם, אז איך יוצרים גיבוש אמיתי שבו רואים אחד את השני, צוחקים עד דמעות ופותחים את הלב? חבילת הגיבוש של אלון שפריר נותנת תשובה מצוינת.

 

אלון שפריר הוא מוותיקים והמובילים בהנחיית סדנאות וימי גיבוש בארץ, עם לא פחות מ- 25 שנות ניסיון. עשרות אלפי אנשים מארגונים וחברות כבר השתתפו בפעילויות של אלון, הידועות בייחודיות, בעומק ובערך המוסף שלהן תוך שילוב שעשוע והומור, שחרור והנאה. אלון הוא גם ליצן רפואי ובעלי יכולת יוצאת דופן לקלוט אנשים במהירות, ולאפשר אפילו למתנגדים ולסקפטיים להשתחרר ולזרום. אבל יותר מהכל, אלון הוא בן אדם קורע מצחוק, המתבל את הפעילויות עם מסרים עמוקים שמאפשרים למשתתפים לצאת עם תובנות לחיים יותר שמחים וזורמים.

 

חבילת גיבוש קריזיקה

 

חבילת גיבוש קריזיקה של אלון מתפרשת על פני 4 שעות של צחוק, הנאה, יצירתיות והרבה פרגון אחד לשני. הפעילות המצחיקה והמשחררת כוללת תכנים מדליקים שמתאימים לחברות וארגונים מכל מגזרי המשק, ולכל הקהלים – החל בעובדי מפעלים, דרך מנהלי צוותים ועד למנהלים בכירים. זוהי פעילות חווייתית מאוד ואינטראקטיבית הכוללת שיתופי פעולה מרתקים ומצחיקים מצד כל המשתתפים, והיא יכולה להתקיים בכל לוקיישן שתבחרו או שאלון יבחר בשבילכם, עם אפשרות לשילוב ארוחות בוקר, צהרים וסיורים.

 

למעשה, קריזיקה היא סדנת צחוק כאשר החבילה מורכבת מפעילות "המרגשת" ומפעילות "גיבוש מהסרטים". סדנת קריזיקה בעצמה מזמינה אתכם לאתגרים מרתקים שבהם תצטרכו לוותר קצת, ולפעמים הרבה, על הצורך לעשות חשבון לאחרים. זוהי פעילות המורכבות מהמון משחקי אימפרוביזציה ומשימות המייצרים מצבים קומיים מצחיקים. לאורך הפעילות האווירה נעשית משוחררת וחופשית יותר, וכך זוכים המשתתפים לחוויה נדירה וייחודית של צחוקים, קתרזיס ופתיחות משעשעת ומדליקה. אכן, אנשים שכבר השתתפו מספרים על חוויית גיבוש חזקה ויוצאת דופן, תוך הרגשה מצוינת של זרימה, שחרור והקלה.

 

פעילות גיבוש מהסרטים

 

כאמור, חבילת הקריזיקה של אלון שפריר כוללת פעילות גיבוש מהסרטים, המבוססת על היכרותו המעמיקה עם עולם הקולנוע ועולם פעילויות הגיבוש. הסדנא שמשלבת את הטוב בשני העולמות מייצרת פעילות מהנה ומרגשת התורמת לפיתוח, שיפור וחיזוק עבודת הצוות באופן דינאמי, יצירתי ומלא בהומור.

 

על קצה המזלג, בפעילות גיבוש מהסרטים מתחילים עם כמה משחקי הומור ששוברים את הקרח, ובכמה תרגילי משחק ודרמה שמכינים את המשתתפים. אחר כך מתחלקים לקבוצות שכל אחת מהן מגרילה ז'אנר קולנועי מצחיק, עובדת על תסריט, בוחרת לוקיישן לצילומים ובעלי תפקידים (שחקנים, במאי, צלם) ופריטי לבוש, עושה כמה חזרות ומצלמת את הסמארטפונים. כאשר הסרטונים מוכנים הם מוקרנים על מסך גדול, מעין תחרות אוסקר קטנה, שבה הקבוצה המנצחת לוקחת פרס מדליק. הסרטונים גם מהווים כמובן מזכרת נפלאה ובלתי נשכחת שיצרו החברים בעבודת צוות מגבשת, מהנה ומצחיקה מאוד.

 

מי שכבר עבר את הסדנא מספר על פעילות גיבוש משמעותית, עמוקה ומרוממת רוח, שגם נותנת דרך חדשה לקבל אחרים ולהסתכל על עצמו. ומי שיבדוק בפייסבוק של אלון יראה המון ביקורות חיוביות, פרגונים וציונים של 5 כוכבים.

 

פעילות "המפרגנת"

 

סדנת הפרגון של אלון מזמינה אתכם לגלות את הצדדים החיוביים אצל עמיתים וחברים לעבודה, את התכונות הטובות העמוקות שמעבר לעשייה ולמראה החיצוניים. זוהי סדנא חווייתית, מדויקת ומרתקת שאינה מאפשרת לזייף, ומוציאה את הטוב שבכולם – אפילו מהסקפטיים שבינינו. כאשר מגלים את החיובי שבאדם הדבר תורם להעצמה הדדית, לחוויה של ביטחון, לתחושת התחזקות ומלאות ומסוגלות להתמודד מול קשיים. מצד המפרגן זוהי תחושה של נתינה ומצד המפורגן זו חוויה מעצימה ומרגשת, עם הידיעה שרואים אותו באמת.

 

כל העבודה בסדנא נעשית מתוך בסיס חיובי ומעצים אצל המשתתפים, והיא תורמת רבות לאווירה החיובית והמחזקת, ולאיכותו של יום הגיבוש בכלל. אנשים שכבר השתתפו בסדנא מספרים על תחושות חזקות של שייכות והעצמה, יכולת לפתח תקשורת לבבית, פתיחת הלב, גיבוש וקרבה גדולים, אנרגיות טובות, ובטווח הארוך גם יכולת לפתור חילוקי דעות באופן שליו ושקט.

 

לפרטים נוספים על הסדנאות של אלון ועל חבילת גיבוש קריזיקה, התקשרו ל- 077-217-0717

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן