טרנד שסוחף מדינה – צביעת תמונה לפי מספרים

אל שוק תרבות הפנאי והיצירה בישראל נכנסו לאחרונה ערכות ציור תמונות לפי מספרים. הטרנד המלהיב מאפשר ליצור תמונות יפיפיות על גבי בד קנבס ללא כישורים מיוחדים או ידע מוקדם.

תמיד חלמתם לצייר תמונת קנבס מרהיבה שתוכלו לתלות בסלון? למרבה הצער, לא ניחנתם בכישורים מיוחדים או שלא היה לכם את הזמן להתעמק בנושא. אבל עם הטרנד החדש של צביעת תמונות לפי מספרים תוכלו להגשים את החלום בקלות וללא צורך בידע מוקדם. מדובר בטנרד שכבש את אירופה, קוריאה, רוסיה ויפן וכעת הגיע גם לישראל, המוצע בשוק עם שלל נושאי ציור על ידי חברות מובילות מעולם היצירה.

 

טכניקה שמפשטת את כל העניין
הרעיון שמאחורי צביעת תמונה לפי מספרים מאפשר לכל אחד להוציא תחת ידיו יצירת אומנות מרהיבה של ציור מרשים על גבי בד קנבס מתוח. לשם כך תקבלו ערכה הכוללת הוראות הכנה, תמונת קנבס עם הדפסות מספרים המתוחה על גבי מסגרת עץ, צבעי אקריליק ומכחולים בעוביים שונים. עליכם רק להכין כלי עם מים עבור מכחולים, קן ציור או שולחן מכוסה בניירות.

הציור עצמו מבוסס על הרעיון שלכל שטח ממוספר יש צבע מתאים שיש למלא אותו. כמו כן, לרוב יש להקפיד שלא לדלל את הצבעים עם יותר מידי מים. ובדרך כלל עדיף להתחיל עם אזורי צביעה גדולים ולהמשיך בהדרגה לקטנים. בסיום התהליך שקצבו תלוי בקצב בו תציירו, תזכו בציור מרהיב על בד קנבס שתוכלו לתלות כפי שהוא או למסגרו.

 

למי זה מתאים?
צביעת תמונות לפי מספרים מתאימה לשלל צרכים ולכל אחד, בכל גיל או רמת כישרון.  התמונות מסופקות ברמות קושי ונושאים שונים המתאימים לילדים, בני נוער, מבוגרים וקשישים. תוכלו להזמין אותן לעצמכם כעיסוק מרגיע, מאתגר ומספק לשעות הפנאי, כתחביב, או לשם להפגת שעמום ובייחוד בימי הקורונה הארוכים. העיסוק שתורם להפגת מתחים, פיתוח חשיבה יצירתית ושיפור המוטוריקה העדינה, יגרום לכם להתרכז בעולם של צבע, צורה ויופי, וירחיק אתכם מדאגות היומיום.

ואם זה לא מספיק, התהליך מסתיים עם תוצר סופי מרשים ומספק במיוחד, שתוכלו לתלות בגאווה בכל חלל בבית. בנוסף, התמונות מהוות רעיון מקורי ובעל ערך מוסף כמתנת יום הולדת לילדים, חברים או בני משפחה.

 

הכל תלוי בציור שתבחרו
בטכניקת ציור לפי מספרים תוכלו ליצור תמונות בכל רמת קושי. לכן, על מנת שתזכו ביצירת אומנות שבאמת תאהבו, הפרט החשוב ביותר הוא הדימוי שיש בתמונה והיותו מקורי וייחודי בנושא ובסגנון שאתם אוהבים. המענה המדויק לכך ניתן על ידי חברת היריד היצירתי המייבאת ומשווקת מבחר מרשים, איכותי וייחודי של תמונות לפי מספרים. החברה מציעה יצירות אומנות אטרקטיביות בשלל נושאים ותחומי עניין, ובגדלים שונים, המתאימים לילדים, בני נוער מבוגרים וקשישים.

למשל, תוכלו להזמין מאתר החברה יצירות אומנות עם ציורי נוף פסטורליים, אגרטל קלאסי פרחים, ציור מודרני של ג'ירפה צבעונית, שקיעה מרהיבה, ציפורי שיר על ענף, בית כפרי מושלג, ילדות ישובות על ספסל, ספינה בלב ים ועוד.

 

לעוד מידע אודות צביעת תמונה לפי מספרים הנכם מוזמנים לפנות אל חברת היריד היצירתי בטלפון 058-329-7913.

 

מתעניינים גם בהדפסת תמונות? בדקו את חנות תמונות Printglass

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן