טייץ הריון – נוחות במיטבה!

הריון! 9 חודשים של שינויים יומיומיים, רגשות, בשורות, תחושות, התמודדויות ומה לא בעצם… 

מעבר לשינויים הרגשיים והדאגה לעתיד הקרב ובא, גופנו ובריאותנו ישנה דאגה נוספת והיא – שיהיה לנו נוח! ממש ממש נוח! כל הזמן, בכל רגע ובכל מקום.

נוחות יכולה לנחם אותך, לעזור לך לישון, לעבור יום עבודה עמוס, לטייל, להתאמן או לצאת לבלות.

 

כל הגוף משתנה ואנחנו עדיין ממשיכות לנהל את חיינו תוך כדי ומגיע לנו שיהיה לנו – נוח, הכי נוח שאפשר.

ולכן, אחד הפריטים הכי בסיסיים שמשדרג את נושא הנוחות במהלך חודשי ההריון הוא הכוכב שלנו כאן – טייץ הריון. 

טייץ הריון הוא פריט חובה במלתחת הריון של כל אישה הריונית והוא ממש לא מה שאתן חושבות.

 

למה טייץ הריון ולא טייץ רגיל?

טייץ הריון טוב ואיכותי תמיד יהיה עשוי בד איכותי, אלסטי ונושם שמתאים את עצמו לגוף בהריון בלי לחץ ואי נוחות במיוחד באזורים שנוטים לגדול ולהתרחב כמו האגן, הבטן, קרסוליים.. ובשלב מסוים הכל בעצם. טייץ להריון מעוצב במיוחד עם חגורת בטן מובנית שמתאימה לבטן המתרחבת מבלי ללחוץ אבל כן לתת מעטפת נעימה. 

כל מה שתואר כאן – לא קיים בטייץ רגיל, לטייץ רגיל יש לרוב גומי למעלה שממש לא מותאם לבטן מתעגלת והרבה פעמים הוא גם לא נושם ונמתח כמו טייץ מיוחד להריון. לכן כדאי מאוד כן להשקיע בטייץ מיוחד להריון. 


ומה עם המחיר?
נכון, העלויות מותאמות להשקעה בנוחות ובעיצוב אבל ההשקעה משתלמת וגם אפשר תמיד לחפש מבצעים בחנויות ובאתרים ובכך להוזיל את העלות. 

טייץ זה לא רק לאימון? 

גם… אבל ממש לא רק!

בימינו המבחר הוא עצום! מנעד המידות גדול ומגוון וכך גם העיצוב, הצבעים, הפרינטים והאורכים השונים. יש המון סוגי טייצים שיכולים להתאים לכל שעה ביום, לכל אירוע ולכל סגנון:

– טייץ הריון ⅞ 

– טייץ הריון קצר 

– טייץ בפרינט צבעוני – מנומר, פרחוני, נקודות ועוד דוגמאות..

– טייץ במרקם עור

– טייץ בייסיק או טייץ מנצנץ

 

החל מטייץ לאימון או כושר, ללוק יומיומי, לערב בחוץ או להופעה – אפשר לשלב טייץ להריון בכל מצב או לוק שתרצו ולא רק שתראו נפלא – גם תרגישו בנוח!

בחודשי ההריון המתקדמים נוסף לצד הצורך בנוחות גם צורך עז במינימום סיבוכים בתחום הלבוש. כמה שפחות התעסקות כמו ריץ' רץ', כפתורים, פתקים, גומי וכדומה. יש רצון עז שכל מה שנוגע בגופנו הוא נעים ולא לוחץ בשום אופן על אף איבר. 

גם כאן ישנו יתרון רציני לטייץ, אפילו על פני מכנסי הריון מצויינים. אין צורך לפתוח או לסגור ואפילו לא לקשור. כל עוד רכשתן טייץ הריון במידה מותאמת לכן, זה באמת הפריט שתלבשו עם הכי פחות מאמץ! 

 

גם אם אתן לא נוהגות להסתובב עם טייץ כשאתן לא בהריון, אין זו סיבה לא להנות מפריט הלבוש הנפלא הזה! אבל חשוב לקנות אותו בחכמה, להנות מהמבחר שיש לחנויות להציע, לבדוק ולעשות קצת סקר שוק למציאת מותגים חדשים המציעים עיצובים וצבעים מהממים לצד מידות ואורכים שונים. 

אפשר ליצור לוקים מגניבים איתם שיגרמו לכן להתגעגע לתקופת ההריון וגם חשוב לזכור שגם לאחר הלידה ובתקופת ההחלמה וההתאוששות, טייץ הריון הוא פריט מצויין. 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן