טיול חוצה אירופה ברכב ספורט

חשבתם שכבר מיציתם את הטיולים לאירופה בכל דרך אפשרית? מה דעתכם על טיול חוצה אירופה ברכב ספורט יוקרתי?

בחברת מוטו-רייס ישראל מציעים לכם טיול חווייתי בלתי נשכח ונוטף מסטייל של חציית היבשת עם רכב ספורט יוקרתי. הטיול ייקח אתכם בכל יום למדינה אחרת בדרכים מרהיבות ומפותלות, עם נופים עוצרי נשימה מהיפים באירופה ואירוח מפנק של פנסיון מלא הכולל בתי מלון יוקרתיים ומסעדות מקומיות משובחות.

 

יבשת מושלמת לחובבי הכבישים

למי שאוהב לנהוג וחובב טיולי רכב אירופה מספקת מענה מושלם עם אינספור כבישים מעולים ובלתי נגמרים. הכבישים כוללים דרכים ללא הגבלת מהירות, כבישים מפותלים שעולים ויורדים דרך הרים ועמקים, שעוברים בין נופים מרהיבים, מסלולי הטיול נבחרים בקפידה וכוללים כבישי נהיגה טכנית אליהם מגיעים תיירים מכל העולם רק לטובת מטרה זו. נהיגה! הדרך הכי מהנה לנסוע על כבישי היבשת היא כמובן עם רכב ספורט יוקרתי, מהיר ומתקדם כמו טיול פורשה חוצה אירופה. מכיוון שרוב המשתתפים במסע אינם נוהגים ברכבים ספורטיביים באופן קבוע, מוביל הטיול הינו מדריך נהיגה מתקדמת אשר עובר בין המשתתפים ונותן טיפים ודגשים לאורך הטיול כיצד שפר את יכולות הנהיגה והביצועים.  הוסיפו לכך את כל הפינוקים שיש באירופה כמו אוכל משובח, חנויות אופנתיות ותרבות מרתקת, וקיבלתם מתכון לחופשה מושלמת.

 

לא רק לעשירים…

עבור חובבי הכבישים והרכבים, נסיעה ברכב ספורט יוקרתי היא בגדר חלום השייך לכאורה רק לעשירים ומצוי הרבה מעבר ליכולתם הכלכלית. עם חברת מוטו-רייס החלום המפנק הופך לאפשרי ומציאותי לכל אחד. זהו טיול חוצה אירופה ייחודי שאותו תבצעו ברכב ספורט זוגי לבחירתכם עבור מחיר שווה לכל נפש, מה שמתאים לזוגות, בני משפחה, חברים וקבוצות קטנות. מסע חוצה אירופה ברכבי ספורט יוצא גם עם קבועות ייעודיות כמו טיולי בר / בת מצווה, טיולי נהיגה לגיל השלישי, טיולי נהיגה לנשים / גברים בלבד, טיולי נהיגה משולבות הצעות נישואין, מסיבות רווקים / רווקות, טיולי ירח דבש, אינסנטיב עובדים / לקוחות ועוד… הטיול יעבור דרך נופים מרהיבים על גבי כבישים מאתגרי ביצועים ומעוררי התפעלות, עם חבילה של פנסיון מלא הכוללת לינה מפנקת בבתי מלון וטירות ברמה של חמישה כוכבים, אפשרות כניסה לספא, ארוחות משובחות ועוד מגוון פינוקים והפתעות נוספות על הדרך.

 

מסלול חוצה יבשת

מאחורי מסלול חוצה אירופה ברכבי ספורט של חברת מוטו-רייס יש שעות ארוכות של מחשבה ותכנון מוקפד, מתוך רצון ליצור מסלול שממצה כל רגע, המביא לידי ביטוי את יופייה המגוון של היבשת, וכמובן הכבישים הכי מהנים לנהיגה, אתרים מרתקים, בתי מלון מעולים, מסעדות מומלצות ועוד.

הטיול מתחיל מוקדם בבוקר במינכן גרמניה, בה תקבלו את רכב היוקרה שלכם ומשם תמשיכו מייד לנסיעה בת ארבע שעות לאוסטריה דרך הרי האלפים במעברי הרים הנישאים לגובה של אלפיים שבע מאות מטר. היום מסתיים בהגעה למלון ובארוחה משובחת במסעדה מקומית.

ביום השני הטיול ממשיך להרי הדולומיטים האיטלקיים הפסטורליים בדרך עוצרת נשימה, מלווה בארוחות מעולות ויין מקומי מצוין.


ביום השלישי לאחר ארוחת בוקר מפנקת במיוחד תצאו מהמלון בדולומיטים למסלול יפהפה במיוחד אשר חוצה מספר פעמים את גבולות איטליה, אוסטריה ושוויץ.

תעברו באזור חקלאי אשר מייצא תפוחים מתוקיייים (!) לרוב אירופה וכמובן שתעשו גם בקרת איכות לאחד או שניים מהם.

את היום השלישי תסיימו במלון שהוא בעצם טירה מיוחדת במינה על גבול איטליה שוויץ. הטירה ממוקמת על שטח גדול מאוד של נביעה חמה בבטן האדמה.

המלון מנתב את המים החמים אל כלל הבריכות ואזורי הספא במלון, מדובר על עשרות נקודות גדולות וקטנות בתוך המלון ומחוצה לו. פינוק אמיתי לחובבי הספא.

ביום הרביעי נצא מהמלון אל אחד מכבישי הנהיגה המפורסמים בעולם "סטלביו פס" כביש מאוד תלול וטכני אשר יביא לידי ביטוי את יכולות הנהיגה שצברתם במהלך הימים הקודמים לטיול. פחד גבהים ?! עצמו עיניים !

יום מיוחד במינו עם נופים עוצרי נשימה ונהיגה חווייתית, בסופו נגיע למלון ס-ו-פ-ר מפנק על גבול אוסטריה, גרמניה, ליכטנשטיין.

אחד המלונות המובילים באירופה בתחומי הקולינריה, הפאר והספא המפנק בצורה יוצאת דופן.

 

יום חמישי ואחרון לטיול…

פינוק אחרון בספא ויוצאים דרך ליכטנשטיין לכיוון כללי מינכן גרמניה.

הדרך עוברת הכבישים מהירים, רובם ללא הגבלת מהירות ובסופם מצפה לכם חצי יום פנוי לטובת שופינג בעיר הגדולה מינכן.

קצת בגדים, מתנות לילדים, לא נשכח את השילוב הבווארי המנצח נקניקיה בלחמנייה עם כוס ליטר בירה מקומית. 1, 2 ומתקדמים לכיוון שדה התעופה.

תדלוק אחרון, החזרת הרכבים בשדה וטיסה חזרה לישראל.

עייפים אך מרוצים.

 

מגוון רכבי יוקרה לבחירה 

את הטיול החוצה את יבשת אירופה תוכלו לבצע עם מגוון סוגי רכבי ספורט יוקרתיים, אותם תקבלו ללא הגבלה של דלק וקילומטר במסגרת המסלול. כמו כן תזכו בהדרכת נהיגה ברכב הספורט על ידי מאמן מקצועי ובהובלה של מדריך ישראלי לנהיגה מתקדמת. וזה עוד לא הכל: רכב הספורט שתקבלו מצויד במצלמות אקסטרים, מכשירי קשר ואמצעי ניווט.

מתוך חבילת הבסיס תוכלו לבחור ברכב ספורט מסוג BMW Z4 Cabrio, מרצדסSLC Cabriolet, אלפא רומיאו C4 או ברכב Audi TT Cabriolet. בתוספת תשלום תוכלו להגשים עוד חלום ולחצות את אירופה עם רכב פורשה 911 Cabriolet, יגואר F-type Cabrioet  או מרצדס AMG GT Cabriolet, וגם תוכלו לבחור בין ניסן GTR, פררי 458 Spider, למבורגיני Huracan Cabriolet או ברכב הספורט Maserati Gran Cabrio.

 

לפרטים נוספים אודות טיול חוצה אירופה ברכב ספורט הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מוטו-רייס ישראל בטלפון 050-236-1755.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן