טיול לנוסע העצמאי

אסף כהן, המנכ"ל והמייסד של Red Pineapple, חברה לטיולים יוקרתיים בהתאמה אישית מדבר על בריאות, חיוניות, ונסיעות טרנספורמטיביות

 

מימוש עצמי
בזמן שהעניין של "בריאות" נמצא באופנה במשך תקופה ארוכה, הרעיון של טיול כמסע עצמי הממשיך גם כשאנחנו חוזרים לביתנו הוא די חדש. 

ההמשכיות של הגשמה עצמית מטיולים נובעת מהדברים אותם אנחנו לומדים בזמן שאנחנו בטיול, ואיך הם משפיעים על חיינו כשאנחנו חוזרים.

אחד הדברים החשובים בגישה שלנו הוא שאנחנו רואים בטיולים כחלק מהיררכיה של רצונות עצמיים, ומימוש עצמי – משמע להיות האדם הטוב ביותר שאתה יכול להיות – וזה נמצא בראש ההיררכיה. מדובר על לטייל למקום ולהתנסות בחוויות שמשנות אתכם, שתנצרו בליבכפ זמן רב אחרי חזרתכם הביתה.

לדוגמא, לקוח יכול להגיע אלינו בבקשה שהוא רוצה להתחבר מחדש למערכות היחסים הקיימות בחייו. איזו דרך טובה יותר לקבל פרספקטיבה חדשה על הדברים הבאמת חשובים בחיים, מאשר להתארח אצל משפחה גואטמלנית, אשר ממשיכה לחיות דרך חיים מסורתית שלא השתנתה במשך מאות שנים.

או דוגמא נוספת, אם לקוח מחפש אחר השראה שתעניק לו איזון של עבודה-בית, אנו אולי נציע לו מסלול בצרפת, הידועה בתרבות העבודה הבריאה שלה. שם, נוכל לארגן לו יום כאורח של עיתון הקומיקס המפורסם "צ'רלי אבדו" הידוע כמקדם של איזון עבודה-בית, בכדי שישתף את התובנות שלו בנושא הכה מסובך הזה.

 

אנשים המחפשים יותר מהטיול שלהם
ברמה הבסיסית, אנשים משתמשים בטיולים כדרך התמודדות עם הלחצים שהם חווים והשגרה המונוטונית של חייהם – בדרך כלל בעיר, בעבודה של 8:00 בבוקר ועד 18:00, המטיילים רוצים לחוות לא רק משהו שהוא שונה, אלא גם משהו שישנה אותם וישפיע על חייהם. לכן, אנחנו תמיד שואלים את הלקוחות שלנו איך אנחנו יכולים לעזור להם להחזיר את התובנות שהם למדו בטיולים דרכנו, מאשר סתם לשלוח אותם לשכב על חוף ים – למרות שגם לזה יש מקום.

בפועל, זה יכול להיות חידוש היצירתיות שלך על ידי בילוי בחברתם של אמנים במרקש, או שינוי הגישה שלך כלפי תזונה בריאה עם שיעורי בישול בלימה שבפרו.

 

כבר לא משהו להתלחשש לגביו
הצרכן מעולם לא היה יותר מודע לגבי הרצון שלו להתפתחות עצמית דרך טיולים. 

גם לפני 5 שנים, לא דיברו על כך כמו היום, אבל בזמננו זה פופולרי הרבה יותר, ואפילו מוערץ. 

בימינו, הלקוחות שלנו שואלים ספציפית לגבי בריאות ושיפור עצמי הרבה מעבר לסדנת יוגה טיפוסית. 

ב-Red Pineapple, זיהינו את הטרנד ההולך וגובר להגשמה עצמית כסיבה לטיול, עם שירות חדש – "Bring It Back", המציע מסלולים יוקרתיים מותאמים אישית הנוגעים בנושאים כמו יצירתיות, יזמיות, משפחתיות, מימוש עצמי, ובריאות. 

כל מסלול מתוכנן להעניק ללקוחות חוויות משנות חיים, עם עזרה של מקומיים ומומחים בתחום. 

לדוגמא, במסלול ההגשמה העצמית שלנו בפרו, הלקוח יבקר בשדות וחוות אורגניות, וילמד מהאדם הידוע כ"הלוחש לתפוחי האדמה", מנואל צ'וקה, המספק חומרי גלם לשפים ברמה עולמית. וכמובן, יהיו המון הזדמנויות לאכול אוכל טעים ומעשיר או לחילופין ייקח חלק בטקס הפאצ'אמאמא המיוחד. 

 

התעשיה מקשיבה ומספקת
ב2019, יותר ויותר יעדים, מלונות, וספקי חוויות, מבינים שיש בידם את הכוח להתחבר עם הלקוחות שלהם ברמה עמוקה יותר ולהעניק חוויות עשירות ומעשירות. לדוגמא, אנו מרגישים זאת בגישה המאוד פתוחה למשל של מלונות יוקרה לקבל בעלי חיים יחסית לעבר. מכיוון שאנשים בעולם חיים הרבה יותר שנים, מגיע הזמן שכל הילדים עוזבים את הבית, ומגיעה תחושת הריקנות. לכן חיית מחמד ממלאה את הצורך הזה ובבתי המלון הבינו שהם כבר הפכו להיות חלק אינטגרלי מהמשפחה.


קישור לאתר של Red Pineapple

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן